הנחיות בעקבות הקורונה

 
לקוחות יקרים
אנחנו יחד אתכם עוברים את אחת התקופות המאתגרות והקשות ביותר הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. באמצע פברואר, ענף התיירות היה הראשון לספוג את תוצאות הקורונה, גם כעת הוא הענף שנפגע בצורה הדרמטית ביותר. עשרות אלפים מלקוחותינו מבקשים לבטל את הזמנותיהם, אלפים מבקשים לחזור ארצה מיעדים שונים בחו"ל.
במקביל העולם הלך ונסגר,
טיסות מתבטלות, שדות תעופה נסגרים ומדינות שלמות בהסגר מוחלט.
כולנו נמצאים תחת המשבר הכלכלי שחייב אותנו להוציא את כלל עובדנו לחל"ת, ותחת הנחיות משרד הבריאות המחייבות את כלל העסקים ואותנו לעבודה במתכונת מצומצמת.
במציאות זו, המחמירה מיום ליום, אנו עושים כל מאמץ להמשיך לתת לכם את המענה המקצועי והאנושי הטוב ביותר. למרות התנאים הבלתי אפשריים אנו עושים כל מאמץ, להמשיך לתת לכם שירות.
התקופה הזו מתסכלת אותנו, מלבד הקשיים הרגילים, מטריד אותנו כאנשי שירות בלב ובנשמה, שלא מתאפשר לנו לתת לכם את השירות ברמה שהיינו רוצים. למרות התסכול אנו מתחייבים להמשיך לעשות את הטוב ביותר האפשרי, ולחזור לכל אחת ואחד מכם. אנו מקווים שתגלו הבנה, ותעזרו לנו לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בזמנים מורכבים אלו.
כדי להקל, ריכזנו עבורכם מידע ותשובות על שאלות שבוודאי מטרידות ונוגעות למרביתכם.
אנו מאמינים ומקווים שהמידע המצורף יועיל, ירגיע וייתן מעט ביטחון בתקופה סוערת זו.
 
בברכת בריאות ובתקווה שנשוב לשגרה במהרה.
 
 
כיצד יוצרים עמנו קשר בימים אלו?
 
מצורף לינק לטלפונים של הסניפים שלנו המפוזרים ברחבי הארץ. אנא פנו לסניף בו עשיתם את הזמנתכם ותענו. עם הזמנתם האתר האינטרנט שלנו פנו למייל –
deasyweb@diesenhaus.co.il

סניפי דיזנהאוז – 
https://www.deasy.co.il/branches.html
 
לקוחות שנמצאים בחו"ל ומבקשים לחזור לארץ –
 
אנא פנו לסוכן/ת שלכם בצורה ישירה.
 
מה עושים עם טיסות עתידיות? שינוי / ביטול / האם הטיסה שלי תתקיים?
 
מרבית חברות התעופה ביטלו את טיסותיהן אל ומאת ישראל נכון לעכשיו. חלקן ביטלו טיסות מאוחרות יותר. במקרה ולא יצרו עמך קשר אנא פנה לסוכן/ת ולמשרד בו עשית את ההזמנה. 
 
החזרים כספיים –
 
אנחנו פועלים להחזיר לכם את כספכם. כספים שנמצאים בידנו ועדיין לא הועברו לספקים יוחזרו אליכם. מי ששילם בכרטיס אשראי יקבל זיכוי בכרטיס האשראי ומי ששילם בהמחאה ו/או במזומן יקבל החזר בהעברה בנקאית. חשוב להבהיר שתהליך ההחזרים הוא מורכב, ומצריך עבודה רבה, וקשר מול חברות האשראי והבנקים שכאמור עובדים בכוח אדם חסר. אנו מבקשים את
הבנתכם וסבלנוכם, ומתחייבים מצידנו לעשות הכל על מנת לקדם את ההחזר הכספי.
החזרים כספיים של לקוחות אשר כספם הועבר כבר לספקים השונים (חברות תעופה/ שייט/ בתי מלון/ השכרות רכב/ כרטיסי הופעות וכדורגל בחו"ל/ טיולים מאורגנים/ ביטוחי נסיעות וכו'). אנו פועלים מול הספקים השונים לקבל את ההחזר הכספי. מיד עם קבלת ההחזר הכספי (המלא או החלקי) מהספק, יזוכה הלקוח. שוב גם במקרים אלו חשוב להתעזר בסבלנות וסובלנות, לא מדובר בזמנים רגילים, ולצערנו הכל מתנהל בקצב אחר – קצב הקורונה. אנו עושים הכל על מנת לקדם ולזרז במידת האפשר את ההליך.
 
הלקוחות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, תמיד ובמיוחד בימים אלו. אנו נחושים לעשות כל שנדרש, על מנת שהתמורה ששילמתם לנו תוחזר לכם.
אנו מתפללים לשלומכם ובריאותכם, ומחכים לרגע בו נוכל לשוב ולהגשים את חלומותיכם לחופשה מופלאה, נסיעה עסקית חשובה, סתם ביקור בחו"ל, או חופשה נינוחה בארץ.
 
שלכם,
צוות דיזנהאוז