אטרקציות לילדים במרוקו

חושבים על טיול שורשים עם הילדים? אולי מחפשים משהו אקזוטי, אותנטי וקצת אחר? מרוקו. מדינה ייחודית ומיוחדת במינה, מפתיעה ועם עבר מפואר, נתפסת אצל רבים כמקום שילדים לא ימצאו בו עניין. טעות. מעבר לשווקים המקסימים שכאילו יצאו מתוך " אלף לילה ולילה", ישנן לא מעט אטרקציות לילדים במרוקו.
זה הזמן להתוודע אליהן.
תמונת נוף במרוקו
תמונת נוף במרוקו

פנטזיות וגנים כמיטב המסורת

לפעמים צריך רק קצת דמיון, השראה ופתיחות מחשבתית כדי להבטיח טיול קסום, ייחודי ושונה שיחשוף גם בפני הדור הצעיר מראות מעניינים ואותנטיים, הנשענים על תרבות מערבית משולבת בים תיכונית. כזה הוא טיול למרוקו עם יופי של חוויות שממתינות לדור הצעיר.

מרש

עיר צבעונית ותוססת מציעה לילדים את אחד האתרים הקסומים ביותר שניתן להעלות על הדעת- "הפנטזיה". מתחם זה מצוי במרקש. בכניסה אליו עומדים בה פרשים המקבלים את פני האורחים. לאחר שעברתם אותם תתקלו באוהלים רבים ויפים, המשמשים כמסעדה. מלצר יוביל אתכם אל האוהל שלכם לפי האוהלים תעברו במערת עלי באבא, עם תצוגה מרהיבה של פריטים מרוקאיים יפים ואותנטיים, למשל, אביזרי חתונה, תלבושות, כלי נגינה ועד. בכל המתחם מצויות להקות של זמרים ונגנים, לבושים אף הם בתלבושות הססגוניות והמיוחדות. באוהל תיהנו מארוחה מסורתית טעימה ותוכלו לצפות, ממנו או מחוצה לו, במופע ריקודי בטן. הרקדניות אגב, מגיעות להופעה ברחבה, רכובות על גבי גמלים. הופעות נוספות במקום הם אקרובטיקה על גבי סוסים דוהרים ושטיח מעופף, עליו יושב זוג (אולי אלאדין ויסמין מהאגדות) ונפרד מהאורחים לשלום ממש מעל לראשיהם. זוהי אטרקציה נפלאה לכל המשפחה, משלבת את סיפורי אלאדין ואחרים, עם תפאורה צבעונית ומושקעת.

גן מז'ורל

הוקם על ידי הצייר ז'אק מז'ורל. יש בו שפע של צמחיי המטופחת, שבילים ומשעולים, סוכות עץ צבעות כחול, בריכות ועוד. בתוך הגן מצוי גם הסטודיו של הצייר מז'ורל, המשמש היום כמוזיאון קטן לאמנות מרוקאית. מאחר והגן נרכש על יד איב סאן לורן, מוזגים במוזיאון גם פריטים שלו.
במרקש ובערים נוספות ישנם מופעי רחוב רבים, בככרות ובסמוך לשווקים. הילדים ייהנו מקוסמים וידעונים, לוחשי לחשים, מרקידי נחשים, ציירי קריקטורות ועוד, כל זאת באווירה מושמת מתבליני השוק, חלומית ומיוחדת. אין ספק כי צפייה במופעי רחוב אלו תקבל מקום של כבוד ברשימת אטרקציות לילדים במרוקו.

מדינה מרתקת בכל גיל

לא חייבים לחפש אטרקציות לילדי במרוקו שמיועדות רק לגיל הזה. זו מדינה מסקרנת שמתאימה מאד לכל גיל, עם סיפורים מרתקים והסטוריה מרשימה. נופי המדינה הם קסומים ומגוונים וכוללים מדבריות, ימים, אגמים ויערות. ביקור בקזבלנקה יותיר גם את הצעירים שבחבורה פעורי פה, עם הארמונות המפוארים שבה ומבנים מעניינים נוספים, כמוה גם העיר רבאט בה מצוי ארמון המלך.
בעיר פס וכלו הילדים לשוטט בסמטאות בהן עדיין עובדים בעלי מלאכה, מראה שונה לחלוטין ממה שאנו מכירים היום, של חייטים, תופרים, נפחים וסנדלרים.
מומלץ לבקר גם בעיר 'אסווירה', עיר נמל השוכנת לצד האוקיינוס האטלנטי והיא אחת מערי הנמל העתיקות ביותר.
אם אתם חושבים לבקר במדינה המיוחדת הזו וחוששים שלילדים ישעמם, היו מוכים ובטוחים כי תמצאו המון אטרקציות לילדים במרוקו, והטיול שלכם עומד להיות מהנה לכולם. למידע נוסף בקרו במנוע החיפוש שבאתר דיזנהאוז ומצאו פרטים על הטיסות למרוקו, המחירים וכל האופציות העומדות לרשותכם, גם של חבילות וטיולים מאורגנים.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: