בנגקוק עם ילדים

בנגקוק עם ילדים

בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, היא עיר מודרנית, עמוסה ושוקקת חיים. טיסות לתאילנד בעיקרן מעודדות תיירים רבים להגיע לבנקוק ואפילו לשריין טיסה לבנקוק.  כדי לטייל עם הילדים בעיר וליהנות מהאווירה האקזוטית ומההמולה הרבה, כדאי להכיר את האטרקציות התיירותיות המתאימות ביותר לטיולי משפחה. כדאי לדעת כי העיר מציעה שפע אתרים מעניינים לילדים בכל הגילאים, מעבר לכך יש בעיר קסם מיוחד ואווירה אותנטית ייחודית ומלהיבה שהילדים מתחברים אליה בקלות.

בין אם אתם מתכננים לשהות רק מספר ימים בבנגקוק ובין אם בכוונתכם להמשיך לשאר חלקי המדינה במסגרת הטול המשפחתי, כדאי לכם לתכנן מראש היכן לבלות עם הילדים.

עליכם לזכור כי העיר עצומה בגודלה, התרבות שונה, ועבור הילדים הטיול ביעד רחוק ואקזוטי עלול להיות עמוס רגשית ומעייף. לכן, יש לבחור את המקומות המתאימים ביותר לילדים שלכם, לפניכם המלצות על אתרי החובה שכל הילדים אוהבים.
 
תמונת נוף בלונדון
בנגקוק

אקווריום Siam Ocean World

אתר חובה למשפחות עם ילדים, האקווריום המרשים והעצום בגודלו שוכן מתחת למרכז הקניות פאראגון (Paragon). האקווריום הנחשב לאחד הגדולים ביותר במזרח אסיה מהווה בית גידול ל-30,000 דגים ויצורי ים שונים, חלקם מסתוריים.

בנוסף, המקום מציע מנהרה תת מימית המאפשרת צפייה מקרוב בכרישים וביצורי ים מגוונים, חוויה מדהימה לילדים ולמבוגרים. במקום יש סדנאות לילדים ופעילויות שונות, לרבות האכלת כרישים ודגים יחד עם צוות המקום.

פתוח כל יום בין השעות:  10:00-21:00, עשוי להיות עמוס במבקרים בסופי שבוע ובעיקר בקיץ העמוס בתיירים. כתובת: 991 Rama 1 Road Khwaeng Pathum Wan.
 

Dream World - דיסנילנד בגרסה תאילנדית

פארק שעשועים ענק הממוקם במרחק קצר משדה התעופה. המקום מציע שפע מתקנים לילדים בכל הגילאים כמו רכבות הרים, קרוסלות, מכוניות מתנגשות, מתקנים רטובים, ארץ השלג עם מזחלות, איגלו ופעילויות מהנות, ארץ הרפתקאות עם טירה קסומה ודמויות מאגדות הילדים ועוד. במהלך היום נערכים מופעים מעניינים ויש מגוון פעילויות נוספות לילדים.

פתוח כל יום בין השעות: 10:00-17:00, בסופי שבוע פתוח עד לשעה 19:00. כתובת: Stone 7 on Rangsit-Ongkharak Road.

סימולטור גלישת גלים

חוויה מדהימה לכל המשפחה, סימולטור הגלישה ב- Flow House Bangkok מתאים לילדים מגיל חמש ומעלה. המקום חדש יחסית ונחשב לפופולרי ולאתר חובה לכל מי שמטייל עם הילדים. המקום מקורה ויש בו מתקן גדול המאפשר לגלוש על גלים, בלי ללכת לים, ובעזרת מדריכים מקצועיים ומנוסים.

המקום פתוח כל יום בין השעות: 14:00-23:00, בסופי שבוע כולל ימי ראשון פתוח מהשעה 10:00 בבוקר. כתובת: A-Square 120/1 Sukhumvit 26, Klongton.

עיר הילדים - KidZania

אטרקציה פופולרית במיוחד בקרב משפחות עם ילדים המבקרות בבנגקוק. המקום נפתח לאחרונה ומציע גן עדן לילדים ומעין עיר קטנה המעוצבת בסגנון של עיירה אירופאית קסומה עם שלל מבנים, כבישים ומכשירים. הילדים יכולים לחוות את עולם המבוגרים בדרך של משחק ויצירה, להתחפש לשוטרים, כבאים, רופאים, טבחים וכדומה. כל ילד עובר הכשרה מקצועית על המקצוע שבחר, מקבל תגמול כספי על עבודתו ויכול לבזבז את כספו כרצונו.

המקום מומלץ אך עשוי להיות עמוס במבקרים, בעיקר בסופי שבוע. פתוח כל יום בין השעות: 10:00-17:00, בסופי שבוע עד לשעה 20:30. כתובת: 5/F, Siam Paragon Shopping Center. 

ספארי וורלד (Safari World)

עולם הספארי נמצא במרחק של שעה נסיעה ממרכז העיר, קל להגיע למקום בתחבורה ציבורית. המקום מציע שלל אטרקציות לילדים כמו מסלול ספארי ארוך (8 ק"מ) במהלכו פוגשים מקרוב שלל חיות כמו אריות, נמרים, אנטילופות, זברות, ג'ירפות ופילים, ניתן לסייע לצוות להאכיל חיות. כמו כן, ניתן לשוט ביער טרופי קסום, לצפות במופעים מרתקים ולבלות במתקני שעשועים רבים.

פתוח מדי יום בין השעות: 09:00-17:00. כתובת: 99 Panyaintra Road, Samwatawantok.

גן חיות Dusit Zoo

מומלץ לקחת את הילדים לגן החיות Dusitה נמצא במרכז בנגקוק ומהווה מעין ריאה ירוקה לתושבי העיר ולתיירים. גן החיות גדול ויש בו כ-1,600 בעלי חיים, ביניהם גם חיות נדירות כמו נמר בנגאלי, כמו כן המקום מציע פינות ליטוף והאכלה, סדנאות יצירה ופעילויות לילדים, אגם עם סירות פדלים, דוכני מזון ומגרש משחקים.

פתוח מדי יום בין השעות: 08:00-18:00. כתובת: IBT No.71,Rama 5 Road,Dusit.
 

פארק לומפיני 

פארק עצום בגודלו המהווה ריאה ירוקה למקומיים ולתיירים, ומקום נפלא לפיקניק ולמנוחה בין אטרקציה אחת לאחרת. הפארק מטופח ונקי, יש בו שבילי הליכה מסודרים, אגם מלאכותי גדול עם סירות, מדשאות, מתקני שעשועים ומשחקים והרבה צל. פתוח כל יום עד לשעה 21:00. כתובת: 139/4 Thanon Witthayu, Khwaeng Lumphini.

שיט חווייתי בסירות הנהר הציבוריות

אחרי בילוי בפארקי השעשועים, במוזיאונים ובשלל אתרי החובה שהעיר מציעה, כדאי לנוע בתוך העיר בעזרת סירות נהר ציבוריות, מעין טקסי ימי. אמצעי תחבורה זה מאפשר להגיע בנוחות ובמהירות לאתרים רבים בבנגקוק, ללא תלות בעומסי התנועה הכבדים המאפיינים את העיר. כמו כן, השיט מהווה חוויה נפלאה לילדים. עלות השיט זולה, מומלץ לשוט בסירות הנהר המיועדות לתיירים.

פארק מים עם הילדים בבנגקוק

פארק המים פנטזיה לגון (Fantasia Lagoon)

אין להחמיץ בילוי בפארק המים הממוקם בקומת הגג של מרכז קניות גדול ומוביל בעיר. המקום מציע שלל מתקנים מלהיבים לילדים עם בריכות שחייה, מגלשות מים, מתקני שעשועים ויש גם משחקייה מקורה וממוזגת. עשוי להיות עמוס בסופי שבוע ובימים חמים. כתובת: 275 Moo1 Phet Kasem Rd.

פארק סיאם סיטי

פארק מים משולב בפארק שעשועים גדול, המקום פופולרי ואהוב על ידי המקומיים ותיירים, לכן עלול להיות צפוף ועמוס במבקרים. הפארק מציע בריכת גלים ענקית, נהר זורם עם אטרקציות שונות, בריכות שחייה גדולות, מתקני שעשועים רטובים, מגלשות מים מהירות, מגלשות לקטנטנים, ומתחם לונה פארק גדול עם שפע מתקנים לכל הגילאים, לרבות רכבת הרים מהירה המגיעה ל-80 קמ"ש.

פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-18:00. כתובת: 203 Suan Sayam Rd, Khwaeng Khan Na Yao.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק:


טיסות למזרח    טיסות לפוקט    טיסות לתאילנד    טיסות לבנקוק