אטרקציות לילדים בפראג

תמונת נוף פראג
בירת צ'כיה הקסומה היא גן עדן של ממש. עיר מדהימה ביופייה וקסומה, עם מבנים, מבצרים וטירות שחלקם הם מן העתיקים בעולם. אם תהיתם אם תוכלו לבקר בה עם הילדים, התשובה היא בהחלט כן! המקום המושלם לחבילות נופש בפראג משפחתיות או זוגי.
 

לפניכם כל מה שרציתם לדעת על אטרקציות לילדים בפראג!

 
          תמונת נוף פראג
 

מבוכים, טירות וסיפורי אגדות

 
חופשה משפחתית היא דבר נפלא. היא מאפשרת היכרות עם מקומות חדשים, זאת לצד זמן איכות עם הילדים, חשיפה שלהם לתרבויות זרות, שפות, צלילים, טעמים וריחות, לימוד ההסטוריה של המקום עוד הרבה דברים טובים.
אבל ילדים, כדרכם של ילדים רוצים גם קצת אקשן המתאים לגילם ולתחומי העניין שלהם, גם במהלך טיול במדינה זרה. לכן, חשוב לשלב את הטיול עם מקומות ייעודיים לילדים וליהנות מחופשה ממנה כולם ייצאו עשרים בחוויות חדשות.
יש לא מעט אטרקציות לילדים בפראג המקסימה. זוהי עיר קטנה למדי, עמוסה במבצרים וטירות שהם עצמם יכולים להצית את דמיונו של כל ילד.

מצודת וישהראד

 או שרידיה, נמצאים בראש גבעה המשקיפה את הנהר. זהו מתחם מקסים הכולל פארק יפה משובץ פסלים המשקיף אל הנהר, אל מצודת פראג והגשרים שמעל הנהר. המתחם יצית את דמיונם של הילדים, עם המרתף הגותי שבו, מתקני השעשועים והשבילים הנסתרים.
בפראג תוכלו לבקר גם בעולם המים. מיכלים ענקיים המלאים במי אוקיינוס יציגו בפניכם סוגים רבים של יצורים ימיים, מהקטנים ביותר ועד לכרישים ענקיים, ולצידם מושבות אלמוגים מרהיבות. התצוגה משולבת באפקטים אור קוליים שנותנים את התחושה של שהות אמיתית מתחת לפני המים.

מצודת פראג והגנים-

מצודת פראג היא מתחם עצום הכולל את המצודה העתיקה, ארמון מלכותי וגנים מקסימים. ישנם כמה סוגי גנים, המלכותי, האנגלי- בארוקי, גני בסטיון ולצידם מזרקות מזמרות, פסל הרקולס ועוד.

גבעת פטוז'ין

היא גבעה נפלאה שרובה מכוסה פארק יפה. היא נמצאת ממש במרכז פראג ונתן להגיע אליה ברגל או ברכבל. הנוף הנשקף ממנה מקסים ואם תרצו להגביה עוד יותר, תוכלו לעשות זאת על ידי טיפוס למגדל המצוי בראשה, חיקוי למגדל אייפל הצרפתי, זאת אחרי שתטפסו לאורך של כשלוש מאות מדרגות. גולת הכותרת במקום זה הוא הטירה שבנויה כמו טירה מהאגדות ובה מבוך מצחיק ומהנה שלאורכו מראות מתעתעות. בסוף המבוך תגיעו לחדר הנקרא אולם הצחוק ובו מראות שמעוותות את הדמויות אופן מצחיק.
 

המזרקות המזמרות-

 
אם נסעתם בעונות האביב או הקיץ תזכו לצפות במופע מרהיב של מזרקות מזמרות המשלבות מים, אור, מוזיקה וריקוד. זרנוקים צבעוניים של מים נורים לאוויר ויוצרים צורות מקסימות בתיאום מושלם עם מוזיקה שמתנגנת ברקע ובצד רקדנים שמתאימים את עצמם להופעה. מדי פעם מוקרנים מעל המים גם קטעי סרטים והחוויה היא מהפנטת וקסומה. מדי ערב מתקיימות ארבע הופעות כאלו, בכל שעה עגולה.
 
תיאטרון בפראג
 

אי אפשר בלי תיאטרון

לכל אוהבי התיאטרונם והתרבות, פראג היא עיר מלאה בתרבות, מרגישים זאת כאשר הולכים ברחוב ובכל רגע נתון. תיירים אוהבי תרבות רוכשים טיסות לפראג רק בשביל להרגיש ולראות את התרבות העשירה ולבקר בתיאטרונים.
דילים לפראג גורמים בשנים האחרונות ליותר ויותר תיירים להגיע לפראג כאשר הדבג הוא על תרבות, תיאטרון ומה שבניהם!
 
 
צ'כיה ידועה במסורת תיאטרון הבובות ארוכת היומין שלה. במסגרת אטרקציות לילדים בפראג תוכלו ליהנות מתיאטרון בובות לילדים. על אף ההצגה המתקיימת בשפה הצ'כית, יש הרבה יופי בבובות על הבמה, במיוחד כשההצגות מבוססות על סיפורי ילדים ידועים, כמו ספר הג'ונגל, כיפה אדומה ואחרים.
אטרקציות לילדים בפראג ניתן למצוא גם בסמוך לה, כמו למשל בעיירה דטניצה ליד פראג. במקום תוכלו לבקר בטירה עתיקה שבה מתקיים מופע בסגנון ימי הביניים. על רקע הטירה מהאגדות תראו מופע אותנטי עם תלבושות העבר להטוטנים ובולעי אש, קרבות אבירים ועוד. בסופי שבוע מתקיימות גם פעילויות לילדים על רקע סיפורי ילדים מוכרים.
 
זקוקים למידע נוסף על אטרקציות לילדים בפראג? באתר דיזנהאוז נמצאים כל הפרטים, המידע, גם על טיסות זולות לואו קוסט לפראג, מקומות לינה, המלצות נוספות ועוד.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: