פראג עם ילדים

תמונת נוף פראג
מתכננים חופשה משפחתית בפראג? זה הזמן להכיר מקרוב את כל האטרקציות התיירותיות הממתינות לכם בבירת צ'כיה במסגרת טיול עם הילדים וכמה טיפים לטיסות לפראג שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם. פראג, שהפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש ואהוד בקרב ישראלים רבים, מציעה לכם חוויה מרגשת גם במסגרת טיולי משפחות.
הן העיר העתיקה של פראג, והן אזורי התיירות המודרניים, יספקו לכם מגוון נרחב של אפשרויות בילוי והנאה יחד עם הילדים. פראג, הנחשבת לעיר תיירות קלאסית מאכלסת בתחומה מגוון נרחב של אתרים ומבנים קסומים לצד מרכזי קניות ושווקים ססגוניים, מרכזי תרבות ואומנות לצד מתחמי בילוי ואטרקציות לכל אחד מבני המשפחה. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את האטרקציות המובילות ביותר בפראג וסביבתה במסגרת חופשה עם הילדים. אז זה לפזז את השיר שחלמתם על פראג.
 
           תמונת נוף פראג
 

מוזיאונים לילדים בפראג

פראג הנחשבת למרכז תרבותי ואומנותי מוביל בצ'כיה מרכזת בתחומה גם מספר מוזיאונים המיועדים לילדים. מאחר ופראג נחשבת פופולרית מאד, קל למצוא דילים לפראג במחירים נוחים ומשתלמים. להלן הבולטים והמרכזיים שבהם:

מוזיאון הזכוכית

מול בית העירה של פראג תמצאו את מוזיאון הזכוכית המציג בתוכו מגוון עצום של עבודות זכוכית מהמאה ה-14 ועד לימינו. המוזיאון משלב גם מתחם אינטראקטיבי בו יוכלו הילדים ללמוד כיצד מייצרים זכוכית באמצעות צפייה באמני זכוכית המלמדים אותם על שיטות העבודה השונות. המוזיאון פעיל מדי יום והוא מהווה אטרקציה מעניינת לכל בני המשפחה. בחנות גם חנות מזכרות המתמחה במוצרי זכוכית ייחודיים.

מוזיאון השעווה

מוזיאון השעווה של פראג ממוקם ברחוב NARODNI  והוא נמצא באחד המבנים הציוריים והיפים ביותר בעיר. מבנה המוזיאון העתיק מציג בתוכו מגוון נרחב של בובות שעווה מכל ההיסטוריה המפוארת של העיר, וכמו כן, דמויות מרכזיות מחיי הפופ, הפוליטיקה והתרבות של ימינו. המוזיאון פעיל מדי יום החל מהשעה 10 בבוקר ועד ל-6 בערב, והוא בהחלט מסוגל לספק לכם שעות של בילוי עם כל המשפחה.

מוזיאון הצעצועים של פראג

אחד מסמליה המסחריים של פראג הם כמובן צעצועי העץ הייחודים והאיכותיים. THE YOY MUSSEUM של פראג מעניק לכם חוויה קסומה באמצעות אוסף עצום ומרשים של צעצועים עוד מימי יוון העתיקה. המוזיאון מתפרס על פני 2 קומות, ובכל אחת מהן תמצאו אוסף של צעצועים מכל תקופות ההיסטוריה השונות של העיר. כמו כן, תמצאו במקום אוסף מרשים של בובות עץ ייחודיות, בובות ברבי ורובוטים חשמליים. המוזיאון נמצא בתוך מצודת פראג המפורסמת והוא פעיל מדי יום החל מהשעה 9 בבוקר.

המוזיאון היהודי

המוזיאון היהודי הממוקם בפראג הוא אתר ביקור היסטורי חשוב ומרכזי לכל תייר יהודי המגיע לעיר. ברחבי המוזיאון תמצאו את אחד מאוספי היודאיקה הגדול וחשוב ביותר בעולם. המוזיאון שפתוח מדי יום (למעט שבתות וחגים) מאכלס גם מספר רב של פריטים הקשורים לקהילה היהודית הגדולה שחייתה בפראג לפני מלחמת העולם השנייה.

מוזיאון המיניאטורות

מוזיאון ייחודי ומרתק במיוחד הממוקם במנזר סטרהוב. במוזיאון מוצעת תערוכה של פריטים זעירים במיוחד, הכוללת בין היתר: סירת מפרש הבנויה על גבי כנף יתוש, רכבת המורכבת על שערה של אדם, הספר הזעיר והקטן ביותר בעולם ועוד מגוון נרחב של פריטים זעירים שיאפשרו לכם הצצה לעולם עשיר וגדול של דמיון.
 
 
פראג
 

פינות חמד ברחבי פראג לבילוי עם הילדים

אי הילדים DESTKY OSTROV

פינת חמד קסומה ונעימה הממוקמת לאורך גדות נהר הוולטבה. באי הילדים תוכלו ליהנות מנקודת תצפית מרהיבה, מגוון של מתקני שעשועים לכל הגילאים ופארק רחב ידיים ומרכזי בעיר. בעונת התיירות המקום מתמלא בכל שעות היום בתיירים ובמקומיים רבים, ובמקום מתקיימות הופעות של אומני רחוב ולהטוטנים.

גבעת פטרין

גבעת פטרין הינה גבעה המתנשאת לגובה של 318 מטר והיא מהווה את אחת מנקודות התצפית והנוף המרשימות ביותר בפראג. אל מעלה הגבעה ניתן להגיע באמצעות רכבל מהיר. במרומי הגבעה תוכלו ליהנות ממגוון עצום אטרקציות הכוללות בין היתר את מבוך המראות המעוותות (מצחיק ומשעשע לכל המשפחה), רכיבה על סוסי פוני, טיפוס לראש מגדל מרשים שנבנה בהשראת מגדל אייפל, מתחמי פיקניק קסומים וירוקים, מצפה כוכבים הפעיל עם רדת החשיכה ועוד.

פארק STROMOVKA

פארק עצום מימדים המתפרס על פני שטח של למעלה ממיליון קמ"ר. הפארק נחשב לאחד הגדולים ביותר בפראג, והוא מאכלס מגוון נרחב של אטרקציות לבילוי אחר צהריים עם כל בני המשפחה. בין יתר האטרקציות בפארק תמצאו: אגם ברבורים וברווזים, מתחם בתי קפה, בית קולנוע פתוח המציג סרטים במהלך הקיץ, מתחמי פיקניק שלצידם ניצבים פסלים עתיקים, מתחמי רכיבה על אופניים והחלקה על הקרח, מתחם פלנטריום ענקי, מבנה של טירה עתיקה, רכבת שעשועים החוצה את הפארק ועוד.

הגנים הבוטניים של טרויה

גן בוטני ייחודי המאכלס מספר רב של מתחמי צמחייה שונים מכל רחבי העולם, לרבות, מתחם יפני, מתחם כרמים ייחודי הכולל גם יקבים וחנויות יין, מתחם צמחייה ים תיכונית ועוד. בצמוד לגן תמצאו חממה טרופית  ענקית בה גדלים מגוון עצום של צמחים ופרחים ממקומות שונים בעולם. בעונת התיירות מתקיימים במקום תצוגות של ציפורים ודגים מיוחדים מכל העולם.

אטרקציות נוספות בפראג עם הילדים

פראג נחשבת ליעד מועדף על המון תיירים המגיעים לראותה ולבקר בה מכל העולם. חבילות נופש לפראג במחירים מעולים מצליחים לעודד עוד וועוד תיירים להגיע לפראג וכן, כניסתן של טיסות לואו קוסט לפראג מושכות תיירים בגילאים צעירים היוצרים גיוון בקהל המגיע לפראג.

גן החיות של פראג

אחד מגני החיות הגדולים והנחשבים ביותר בעולם. גן החיות של פראג ממוקם בסמוך לגדות נהר הוולטבה, והוא מאכלס כמות עצומה של בעלי חיים, לרבות, כלבי ים, פינגווינים, נמרים, פילים, אריות ועוד מגוון עצום של בעלי חיים הממוקמים בתוך מרבצי טבע גדולים ברחבי הגן. אזור הגן כולו עטוף במדשאות ירוקות וצוקי אבן, והוא מאפשר לכם ליהנות מחוויית נוף עוצרת נשימה.

יריד ST.MATHEW'S

יריד קבוע ומרכזי בפראג המאכלס כמות עצומה של מתקני שעשועים, דוכני מזון ומכירה, הופעות מקומיות ועוד.

טיולי חשמליות

הרכבת החשמלית הוותיקה של פראג מקיימת עבור התיירים הרבים מגוון סיורי היכרות עם אתריה ההיסטוריים של העיר. חווית הנסיעה ברכבת החשמלית היא אפשרות מצוינת בשבילכם לשלב בין אטרקציה לילדים לבין היכרות עם פראג ההיסטורית ומלאת אתרי החובה לכל תייר.

התיאטרון השחור

אי אפשר לבקר בפראג מבלי לחזות לפחות פעם אחת בהצגת תיאטרון שחור. הצגות התיאטרון השחור משלבות מספר רב של מופעי ילדים. המופעים עצמם המשלבים פנטזיה וצבעוניות, הם ברוב המקרים הצגות המתאימות לכל בני המשפחה גם יחד.

שייט על הוולטבה

מכל מקום ברחבי פראג תוכלו למצוא חברות המתמחות בטיולי שייט על נהר הוולטבה. השיט מתאפשר באמצעות סירות ממונעות, סירות פדלים או סירות משוטים, אתם רק צריכים לבחור את האמצעי בו ילדיכם ואתם תשייטו על גדות הנהר ותוכלו לחזות בכל היופי הנשקף לנגד עיניכם.

Minor theatre

תיאטרון ייחודי לילדים המשלב תיאטרון בובות, ליצנים ופנטומימה. התיאטרון ממוקם באזור VADICKOVA, והוא מאפשר לילדיכם ליהנות ממגוון מופעים מרתקים ומלהיבים המתבססים על מוסיקה ותנועה.
 
פראג מתאימה לבילוי משפחתי לאורך כל ימות השנה. בחודשי החורף תוכלו ליהנות ממגוון אתרי סקי הנמצאים בפראג וסביבתה ובחודשי הקיץ תוכלו ליהנות מהפסטיבלים ואירועי התרבות הרבים המתקיימים בעיר. בילוי בפראג עם הילדים הוא ללא ספק הזדמנות מצוינת להכיר את העיר מקרוב, וליהנות מכל ההיצע ההיסטורי, האומנותי, התרבותי והכיפי שיש לעיר להציע לכם. כמו כן, תוכלו ליהנות בפראג ממגוון עצום של מרכזי קניות ושופינג לצד שווקים מקומיים וייחודיים שיהפכו כל ביקור שלכם בעיר לחוויה צבעונית ומרגשת.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: