שופינג בפראג

תמונת קניות
אחת הערים המקסימות ביותר לטוס אליהן באירופה היא ללא ספק פראג. אלגנטית ומטופחת, עם טירות, מבצרים וארמונות שכאילו יצאו מסיפור אגדה קסום, פלאים של ארכיאולוגיה וסיפורים שיש בהם גם קשר הדוק לפן היהודי. כאל אלו עושים חשק לטייל בה עוד ועוד ולהתאהב בה ממבט ראשון עם רשימה ארוכה של מלונות בפראג , אין ספק שתעשו לעצמכם טיסה אם תבחרו להזמין טיסה לפראג!
למרות הדעה הרווחת כי פראג היא צנועה יחסית בכל מה שנוגע לקניות, יש לה דווקא לא מעט מה להציע.
ריכזנו עבורכם מידע מועיל על שופינג בפראג.
 
תמונת נוף פראג          תמונת נוף פראג
 
 

גן עדן אירופאי

שופינג בפראג הא לא רק חיית קניות אלא גם עוד הזדמנות לשוט בין הרחובות והסמטאות הציוריות, לשאוף פנימה את הקסם של העיר ועל הדרך להכנס לחנויות היפות.
האזור היוקרתי ביותר בפראג הוא שדרת פז'ישסקה. רבים מכנים שדרה זו שדרת פריז, על שום השיק, ההוד וההדר שהיא מקרינה. השדרה, בסמוך לכנסיית סאו ניקולס וכיכר העיר העתיקה היא מעונן של חנויות המותגים הבולטים ביותר של מעבי על כמו הוגו בוס, כריסטיאן דיור, לואי ויטון, פראדה ואחרים.

ממש בהמשך, בסוף השדרה, מתחיל רחוב ז'לנה שבו המותגים הם עממיים יותר והמחירים נוחים יותר.
בשדרות ואצלב תמצאו גם כמה חנויות של רשתות מוכרות וחנויות לממכר ביגוד והנעלה, תכשיטים, קוסמטיקה וכדומה.
ככל שתתרחקו מהעיר העתיקה כך יירדו המחירים. העיר העתיקה היא מדהימה ביופיה אולם מומלץ שלא לרכוש שם דבר, מאחר והיא עמוסה בתיירים והמוכרים מודעים לכך ומוכרים אפילו מזכרות פשוטות במחירים שהם פי שניים ושלושה קרים יותר ממחירם בחלקים אחרים של העיר.

התוצרת המקומית היא מוצרי זכוכית וקריסטל וכל פראג משובצת בחנויות יפות בהן המוצרים העדינים והמקסימים.
אם אתם מחפשים דווקא את הקניונים ובתי הכלבו, התחילו עם קניון 'נובי סמיחוב' הנמצא בשכונת אנדל. הוא רחב מימדים ויש בו מאות חנויות מותגים וחנויות מקומיות וגם אולם קולנוע גדול ויפה, בבעלות ישראלית.
'דבנהאמס' הוא בית הכלבו הגדול ביותר בפראג. יש ו הכל, החל מהלבשה והנעלה וכלה במוצרים לבית והמחירים בו סבירים.
'ספארקי דאם הראיק' הוא בית כלבו ייחודי לצעצועים בלבד. שופינג בפראג הוא לא שופינג אם לא ביקרתם בחנות היפה, גם אם אין לכם ילדים. יש בו בובות, משחקים, תחפושות ועוד הרבה דברים משמחים.
 
העיר פראג לא סתם נחשבת לגן עדן אירופאי, חבילות נופש לפראג ממלאות מידי שנה את הטיסות ומעודדות תיירים להגיע ולבקר אותה. דילים משתלמים לפראג גורמים לתיירים מכל העולם להגיע ולבקר בעיר הפופולרית ולפקוד את האטרקציות והיעדים התיירותיים בה. 

יוצאים לשוק

אחד המאפיינים הידועים של העיר הוא השווקים שלה, לכן שופינג בפראג ממש צריך לכלול גם אותם ברשימת המקומות לקנות בהם, או לפחות לבקר בהם ולהתרגש מהיופי והצבעוניות המלבבת.
השוק הויאטנמי בפראג נמצא מרחק של כעשר דקות נסיעה ממרכז העיר. כשמו, הוא מורכב מרוכלים ויאטנמים שאוהבים להתמקח ויציעו לכם חיקויים סיניים של מגוון מותגים. אם לא אכפת לכם מחיקויים, למה לא בעצם? הם זולים יותר.
השוק החקלאי הוא קטן וחמד ותמצאו בו פירות וירקות, ממתרים צ'כיים, כלי בית יפים, מזכרות ומתנות.
חובבי העתיקות ישמחו לבקר בשוק הפשפשים, בו תמצאו עתיקות מעניינת, פריטי אספנות, ביגוד וגם כמה בתי קפה נחמדים.
 
שופינג בפראג הוא תופסת מושלמת לטיול באחד מהערים היפות באירופה ואלי בעולם כולו. חפשו דווקא את המוצרים האותנטיים ומתוצרת מקומית, כדי להעצים את חוויית הקניה. אם אתם רוצים לעשות טיול שופינג קצר, תוכלו לתאם טיסת לואו קוסט לפראג ולעשות טיול יעודי לקניות זמן קצר. 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: