אטרקציות בלונדון

תמונת נוף לונדון
לונדון, בירת הממלכה המאוחדת של בריטניה, היא העיר הגדולה ביותר במדינה ובאיחוד האירופי כולו. העיר נחשבת לבירת העסקים האירופית והיא נחשבת לאחת מערי התיירות הפופולאריות והאהודות ביותר בכל רחבי תבל. טיסות ללונדון הן פופולאריות מאוד בקרב תיירים ישראליים ובקרב תיירים מכל קצוות תבל. מבחינת אפשרויות הלינה בעיר יש מגוון דילים ללונדון אשר כוללים מלונות בלונדון בדרגות שונות והעיר נחשבת לאידיאלית לחופשה משפחתית מהנה.
לונדון היא למעשה מטרופולין עצום המאכלס בתוכו את מיטב מוקדי התרבות, האומנות, השווקים והקניות, הספורט, הבילוי והפנאי המובילים ביותר באירופה. אם גם אתם מתכננים חופשה בלונדון  בקרוב, זה הזמן לקרוא את השורות הבאות ולדעת הכול על האטרקציות הרבות הממתינות גם לכם בלונדון, בסופו של דבר, לונדון מחכה גם לכם!

תמונת נוף לונדון           תמונת נוף לונדון
 
 

אתרי תיירות היסטוריים

ארמון בקינגהאם - 
משכנה הרשמי של מלכת אנגליה ואחד מהמבנים המרשימים ביותר בכל רחבי הממלכה הבריטית. החדרים הרשמיים של בית המלוכה בארמון בקינגהאם נפתחו לקהל הרחב בשנת 1992, ומאז ועד היום כ-50,000 תיירים מבקרים בהם מדי שנה. בתוך חדרי הארמון הפתוחים לקהל הרחב תוכלו ליהנות מאפשרות לחזות בחדרים המקושטים בתכשיטים מלכותיים ובמגוון פריטי אמנות. כמו כן, תוכלו לחזות בטקס המרשים של החלפת המשמר המתקיים בחזית הארמון מדי יום במהלך עונת התיירות במקום (בחודשי הקיץ). השומרים במקום ידועים בזכות ארשת הפנים הרצינית והממלכתית שלהם לאורך כל שעות המשמרת (ארוכה ומתישה ככל שתהיה).
 
גשר מצודת לונדון - 
מונומנט תיירותי מפורסם הנמצא מעל גדות נהר התמזה. הגשר המפורסם משלב בין גשר תלוי וגשר מתרומם המאפשר תנועת כלי שייט בנהר התמזה. ממרומי הגשר ניתן ליהנות מתצפית מרשימה על לונדון, ומומלץ לבקר במקום עם רדת החשיכה, עת האורות המרהיבים של הגשר נדלקים ומעניקים לכם אווירה רומנטית במיוחד.
 
ביג בן - 
אייקון התיירות המפורסם ביותר בלונדון. הביג בן הוא למעשה מגדל שעון הממוקם בחזית בית הפרלמנט הבריטי. הפעמון במגדל שוקל כ-13 טון ועד היום הוא מופעל בצורה ידנית מדי שעה עגולה.
 
מנזר ווסטמינסטר – 
אחד ממתחמי התיירות הבולטים ביותר בלונדון. מבנה המנזר נחשב ליצירת מופת אדריכלית המשלבת מוטיבים רבים מהסגנון הגותי. בשנת 1987 הוכרז המנזר והארמון ווסטמינסטר (הנמצא בסמוך למנזר) כאתרי מורשת בינלאומיים על ידי ארגון אונסקו. האירוע המפורסם האחרון שהתקיים בכנסייה הוא טקס הנישואין של הנסיך וויליאם ובחירת ליבו קתרין.
 
קתדרלת סיינט פול - 
כנסייה מרהיבה ביופייה הממוקמת על גבעת לודגייט. הכנסייה נחשבת לשנייה בגודלה באירופה ותוכלו למצוא בה מגוון מרשים של חפצי אומנות ודת הפזורים במספר אולמות וגלריות בתוך התדרלה.

מרכזי תרבות מובילים

 
ארינה 02 – 
אולם מופעים גדול ומרשים המאכלס כ-20 אלף מקומות ישיבה. במתחם מתקיימים הופעות חיות של אומני הפופ המובילים ביותר בעולם, וכמו כן, הוא מארח תחרויות ספורט שונות. במקום עומדות להתקיים רוב תחרויות האתלטיקה במסגרת אולימפיאדת לונדון בקיץ הקרוב.
 
וומבלי ארינה - 
אולם מופעים סגור הממוקם בצמוד לאצטדיון וומבלי המפורסם. במקום מתקיימות הופעות חיות, מופעי סטנד אפ ואירועי ספורט שונים.
 
מוזיאון מאדאם טוסו - 
הסניף הלונדוני של מוזיאון השעווה המפורסם ביותר בעולם. ברחבי המוזיאון תמצאו למעלה מ-300 בובות שעווה של דמויות מפורסמות מכל תחומי החיים בבריטניה.
 
המוזיאון הבריטי - 
המוזיאון המרכזי ביותר בבריטניה מושך אליו כמות גדולה של מבקרים מדי שנה. ברחבי המוזיאון תמצאו מעל 7 מיליון פריטים מכל תקופות ההיסטוריה של המין האנושי. מבנה המוזיאון מזכיר מאוד מבנים רומים עתיקים ומאפשר לכם ליהנות גם ממונומנט מרשים והיסטורי (המבנה נוסד במאה ה-18), וגם ממגוון תערוכות העוסקות בהיסטורית המין האנושי.
אתם כמובן גם מוזמנים תמיד ליהנות משלל מחזות הזמר בלונדון.

פארקים בלונדון

הייד פארק - 
אחד הפארקים הגדולים והמרשימים ביותר בכל רחבי העולם. במתחם הפארק תמצאו למעלה מ-4000 עצים, מדשאות ענק, גן פרחים מרהיב, אגם המאפשר שייט בסירות פדל, מגרשי משחקים ומתחם הופעות ציבוריות. כמו כן, ממוקמות בפארק מספר מסעדות המציעות למבקרים במקום להתפנק ולהתענג על ארוחת בוקר או צהריים אנגלית טיפוסית.
 
הגנים הבוטניים בקיו -  
למעלה מ-30,000 זנים של צמחים מתפרשים על פני שטח של כ-3,000 דונם ומהווים את אחד מהגנים הבוטניים היפים והמרהיבים ביותר באירופה. במרכז הגן ממוקם מבנה ייחודי שנבנה עוד במאה ה-18, ומסביבו תוכלו למצוא מגוון נרחב של סוגי צמחייה שבחלקם אינם נמצאים בשום מקום אחר בעולם מלבד הגנים הבוטניים בקיו.
 
קריסטל פאלס פארק - 
פארק ציבורי המשתרע על פני שטח של כ-800 דונם. ברחבי הפארק מתקיימות במהלך חודשי הקיץ מספר הופעות פתוחות תחת כיפת השמיים, וברחבי הפארק מצויים מספר רב של שלדי דינוזאורים בגודל טבעי.
 
גרין פארק – 
פארק הנמצא בלב אזור מיוער הנמצא בסמוך לארמון בקינגהאם. ברחבי הפארק מספר רב של עצים עתיקים ומדשאות גדולות, והוא מוקף במספר מבנים היסטוריים.

כיכרות בלונדון

כיכר טרפלגר – 
כיכר תיירות מובילה בלונדון הנמצאת בסמוך לארמון בקינגהאם, בניין הפרלמנט הבריטי ועוד. הכיכר נבנתה בראשית המאה ה-19 כאות ומופת לניצחון המפורסם על צבאו של נפוליאון.

כיכר פיקדילי - 
כיכר הפיקדילי נחשבת לעורק הראשי בחיי התרבות, האמנות וחיי הלילה של לונדון. הכיכר ממוקמת כצומת מפגש מרכזית בין מספר רחובות מובילים בבירה, וברחבי הכיכר תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות לאורך כל ימות השנה, החל ממוקד בילוי, דרך היכל הופעות מקומי ועד למתחמי קניות ושופינג רבים הנמצאים בכיכר.

מונומנטים מרהיבים בלונדון

סיטי הול - בית העירייה - 
מבנה אליפסי המורכב מזכוכיות. אחד המבנים המרשימים והיפים ביותר בלונדון ובעולם כולו. הסיטי הול משמש כמקום מושבה של העירייה המקומית, והכניסה אל המבנה מותרת בתיאום מראש בימי הביקור בלבד.
 
גשר המילניום - 
גשר מרהיב שאורכו 144 מטרים, והוא מחבר בין קתדרלת סנט פול לבין המוזיאון לתרבות ואמנות מודרנית בלונדון. הגשר נפתח לאחר שיפוצים אחרונים בפברואר 2002, ומאז ועד היום הפך לאחד המונומנטים המודרניים היפים ביותר בלונדון.

קניות בלונדון

 
הרודס - 
בית כולבו יוקרתי (ואף יקר) הנחשב לאחד ממוקדי השופינג המובילים והמרשימים ביותר באירופה. בית הכולבו הענקי מתפרש על פני 7 קומות והוא מאפשר לכם ליהנות מחוויה שופינג יוקרתית ואקסקלוסיבית במיוחד.
 
מרכז הקניות ווסטפילד – 
מתחם קניות ענק המאכלס למעלה מ-250 חנויות, 10 בתי קולנוע, 50 מסעדות, סופר מרקט ענק, חדר כושר ועוד. ברחבי המתחם תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים במחירים סבירים ונוחים.
 
ווד גרין קניון - 
מתחם הקניות הגדול ביותר בחלקה הצפוני של לונדון. במתחם מאות חנויות אופנה, אלקטרוניקה, קוסמטיקה, טלפוניה ועוד. מדי שבוע מבקרים במקום למעלה מ-200 אלף איש, ואחת האטרקציות המרכזיות בו הן אולמות הקולנוע החדישים.
בנוסף למתחמי הקניות החדישים והקניונים הרבים בלונדון, תוכלו ליהנות גם מחוויית קניות אותנטית המתקיימת בעשרות השווקים הססגוניים והצבעוניים הפזורים בכל רחבי הבירה.
מומלץ בחום לבקר גם בשווקים של לונדון.
 

לונדון למטייל המתחיל...

הביקור הראשון שלכם בלונדון יפתח עבורכם צוהר לאחת הערים המרשימות והמרתקות ביותר בתבל. ביקור קצר יגרום לכם להתאהב בעיר הנפלאה שגם אתם תרצו לשוב אליה שוב ושוב. לונדון משופעת במתחמי בילוי, בתי קפה, בארים מקומיים הפתוחים גם בשעות הבוקר והצהריים, מסעדות גורמה מפנקות מכל מטבחי העולם ועוד. מיליוני תיירים פוקדים את בירת בריטניה מדי שנה, וזאת הזמן להצטרף אליהם...כי בסופו של דבר, לונדון כן מחכה לכל אחד ואחת מכם, בכל גיל ולכל מטרת חופשה או ביקור. זה הזמן לגלות את לונדון באמצעות חבילות נופש ללונדון ייחודיות המשווקות לאורך כל ימות השנה. 




טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: