לונדון למשפחות

תמונת נוף לונדון
לונדון, העיר הגדולה ביותר בערי מדינות האיחוד האירופי, ובירתה של בריטניה, היא ללא ספק יעד תיירותי מבוקש בקרב תיירים מכל רחבי העולם. לונדון, הנחשבת בעיני רבים למרכז תרבותי מוביל באירופה אידיאלית לכלל צרכי החופשה המשפחתית. מצד אחד תוכלו לבקר בכל המונומנטים התיירותיים המפורסמים של העיר, ומצד שני תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות לכל בני המשפחה, מצד אחד תוכלו לערוך שופינג בשווקים ובמתחמי הקניות המפורסמים ביותר בעולם, ומצד שני תוכלו לבקר במתקני הספורט והאצטדיונים המובילים באירופה וליהנות ממחזות הזמר המרהיבים שיש לה להציע. על כן מה הפלא שמדי שנה כמות הטיסות ללונדון רק הולכת וגדלה. מבחינת אפשריות האירוח- יש סוגים שונים של מלונות בלונדון בדרגות שונות היכולים להתאים לכל כיס ותקציב.
יש מגוון עצום של חבילות נופש ללונדון. בלונדון תוכלו לבקר עם כל בני המשפחה וליהנות מטיול חוויתי ומרתק המתאים לכל גיל. ענף התיירות בלונדון פעיל לאורך כל ימות השנה, ובכל יום נתון תוכלו למצוא בלונדון אטרקציות רבות שיספקו באופן מושלם את צרכי החופשה המשפחתית שלכם. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות ואתרי תיירות שאסור לכם לפספס במסגרת הטיול המשפחתי שלכם בעיר, תבלו, לונדון מחכה גם לכם!

תמונת נוף לונדון           תמונת נוף לונדון
 
 

אתרי חובה

את הביקור המשפחתי שלכם בלונדון מומלץ להתחיל בביקור בכל אתרי התיירות המובילים והמפורסמים של לונדון, וביניהם:
 
ביג בן - 
אייקון התיירות המפורסם ביותר בלונדון הוא למעשה מגדל שעון הממוקם בחזית בית הפרלמנט הבריטי. הפעמון במגדל שוקל כ-13 טון ועד היום הוא מופעל בצורה ידנית מדי שעה עגולה
 
ארמון בקינגהאם - 
משכנה הרשמי של מלכת אנגליה ואחד מהמבנים המרשימים ביותר בכל רחבי הממלכה הבריטית. החוויה התיירותית הבולטת במתחם היא כמובן צפייה בטקס המרשים של החלפת המשמר המתקיים בחזית הארמון מדי יום. השומרים במקום ידועים בזכות ארשת הפנים הרצינית והממלכתית שלהם לאורך כל שעות המשמרת והצפייה בהם הופכת למשעשעת וחווייתית.
 
גשר מצודת לונדון - 
מונומנט תיירותי מפורסם נוסף, הנמצא מעל גדות נהר התמזה. ממרומי הגשר ניתן ליהנות מתצפית מרשימה על לונדון.
 
גשר המילניום - 
גשר מרהיב שאורכו 144 מטרים. הגשר נפתח לאחר שיפוצים אחרונים בפברואר 2002, ומאז ועד היום הפך לאחד המונומנטים המודרניים היפים ביותר בלונדון.
 
כיכר טרפלגר – 
כיכר תיירות מובילה בלונדון הנמצאת בסמוך לארמון בקינגהאם. הכיכר נבנתה בראשית המאה ה-19 כאות ומופת לניצחון המפורסם על צבאו של נפוליאון.
 
כיכר פיקדילי - 
כיכר הנחשבת לעורק הראשי בחיי התרבות, האמנות וחיי הלילה של לונדון, וברחבי הכיכר תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות לאורך כל ימות השנה, החל ממוקד בילוי, דרך היכל הופעות מקומי ועד למתחמי קניות ושופינג רבים הנמצאים בכיכר.

אטרקציות לילדים

צסינגטון פארק - 
מתחם מרהיב הממוקם במרחק של 18 ק"מ דרומית ללונדון. המתחם כולל לונה פארק עם מגוון נרחב של מתקני שעשועים לכל הגילאים, גן חיות ומתחם ימי המאפשר לכם צפייה בכרישים ועוד חיות מים.
 
גן החיות של לונדון - 
למעלה מ-700 זנים שונים של בעלי חיים ממתינים לכם בגן החיות הנחשב לאחד הגדולים באירופה. ברחבי הגן תוכלו לצפות במגוון עצום של בעלי חיים, ללמוד להכיר את דרך התנהגותם בטבע וליהנות ממגוון אטרקציות הקשורות לעולם החי המתקיימות במקום. הגן פעיל לאורך כל ימות השבוע, והוא מאפשר לכם לבלות מספר רב של שעות במקום אחד.
 
האקווריום של לונדון - 
כרישים, צבי ים, סוסי ים ועוד מגוון מרשים של דגים ממתינים לכם באקווריום של לונדון, מרכז מבקרים מרשים המאפשר לכם לחזות בעולם החי מתחת לפני המים. במקום מתקיימות הופעות הקשורות לעולם המים, פעילות הסברתית בנושא בעלי חיים ימיים ואפילו פינת ליטוף והאכלה מיוחדת המאפשרת לכם להתקרב אל חיות המים במקום.
לגו לנד- מתחם ענקי המוקדש כל כולו לקוביות הלגו המוכרות והאהובות על הילדים והמבוגרים כאחד. במקום תוכלו לצפות בדגמי לגו ענקיים במגוון צורות וצבעים, וכמו כן, תוכלו לבקר בחנות מזכרות קסומה ומיוחדת.

מוזיאונים ומרכזי תרבות

לונדון משופעת במוזיאונים ומרכזי תרבות, תיאטרון, קולנוע ומוסיקה. במידה ואתם מטיילים עם בני המשפחה בלונדון, מומלץ לבקר באחד מהמוזיאונים הבאים:
 
מוזיאון השעווה – מאדאם טוסו –
הסניף הרשמי והמקורי של רשת מוזיאוני השעווה "מאדאם טוסו". ברחבי המוזיאון תוכלו לצפות במגוון נרחב של דמויות מפורסמות מכל תחומי החיים המודרניים העשויים משעווה.
 
מוזיאון ההיסטוריה של הטבע - 
אחד המוזיאונים החשובים ביותר באירופה לחקר המדע. ברחבי המוזיאון תמצאו מגוון עצום של פריטים הקשורים לעולם החי והטבע לאורך כל שנות קיומו של כדור הארץ. הביקור במוזיאון מרתק ומסקרן ומיועד בעיקר לבני נוער ומבוגרים.

פארקים בלונדון

לונדון משופעת בפארקים ירוקים בהם מתקצבים תושבי המקום ותיירים רבים לאורך כל שעות היממה, ובעיקר בעונת התיירות בחודשי הקיץ. בין הפארקים הבולטים בעיר תמצאו את:
 
הייד פארק - 
אחד הפארקים הגדולים והמרשימים ביותר בכל רחבי העולם. בפארק תמצאו למעלה מ-4000 עצים, מדשאות ענק, גן פרחים מרהיב, אגם המאפשר שייט בסירות פדל, מגרשי משחקים ומתחם הופעות ציבוריות.
 
הגנים הבוטניים בקיו -  
למעלה מ-30,000 זנים של צמחים מתפרשים על פני שטח של כ-3,000 דונם ומהווים את אחד מהגנים הבוטניים היפים והמרהיבים ביותר באירופה. במרכז הגן ממוקם מבנה ייחודי שנבנה עוד במאה ה-18, ומסביבו תוכלו למצוא מגוון נרחב של סוגי צמחייה שבחלקם אינם נמצאים בשום מקום אחר בעולם מלבד הגנים הבוטניים בקיו.
 
קריסטל פאלס פארק - 
פארק ציבורי המשתרע על פני שטח של כ-800 דונם. ברחבי הפארק מתקיימות במהלך חודשי הקיץ מספר הופעות פתוחות תחת כיפת השמיים, וברחבי הפארק מצויים מספר רב של שלדי דינוזאורים בגודל טבעי.

שופינג בלונדון

לונדון נחשבת לעיר המכתיבה אופנה. מתחמי הקניות בלונדון מאפשרים לכם ליהנות גם מחוויית קניות אקסקלוסיבית לכל בני המשפחה באמצעות קניונים ובתי כולבו ענקיים וגם באמצעות שווקים פתוחים וססגוניים הנמצאים בכל רחבי העיר. בין מתחמי הקניות הבולטים בלונדון תמצאו את:
דרך טוטנהאם קורט - רחוב קניות מרכזי ומוביל בלונדון, מאכלס כמות עצומה של חנויות בתחום האלקטרוניקה והריהוט.
רחוב אוקספורד - רחוב הקניות הראשי והבולט ביותר בלונדון ונחשב לאחד מרחובות השופינג הארוכים ביותר באירופה.  מאכלס כמות עצומה של בתי כולבו וחנויות יוקרה.
מרכז הקניות של ווסטפילד - מרכז שופינג ענק הממוקם בתוך קניון בן 3 קומות. ברחבי המתחם תמצאו קרוב ל-300 חנויות מכל תחומי החיים המודרניים.
הרודס - מתחם חנויות היוקרה של לונדון. מבנה מרשים בן 7 קומות המאכלס למעלה מ-20,000 מ"ר של שטחי מסחר, כאן תמצאו את הכול ובגדול (גם במחיר). במתחם הקניות תמצאו גם קומה שלמה למכירת מזון, קפה ומשקאות. למרות המחירים הלא זולים ברוב חנויות המתחם, עדיף מומלץ להגיע ולהתרשם מהגודל, הפאר והיוקרה במקום.

בין השווקים הבולטים של לונדון תמצאו:

 
קובנט גארדן מרקט -
שוק צבעוני וססגוני הפועל בכל ימות השבוע. השוק ממוקם במרכז הקובנט גארדן והוא מאכלס כמות אדירה של חנויות ודוכני אופנה ואקססוריז. שיא הפעילות מתרחשת בימי ראשון כאשר השוק מוצף בקהל מבקרים רב הנהנה ממגוון מופעי רחוב של להטוטנים, קוסמים וליצנים.
 
סאנדיי אפ מרקט -
השוק הססגוני, הצעיר והמעודכן ביותר בלונדון. השוק פועל מדי יום ראשון באזור ה-בריק ליק במזרח לונדון והוא מאכלס בעיקר דוכני בגדים, תכשיטים, מוצרי אומנות מקוריים ודוכני מזון אתני. ברחבי השוק תוכלו למצוא מפגן צבעוני של צעירי לונדון ותיירים המגיעים מכל רחבי העולם.
זה הזמן לתכנן את הטיול המשפחתי הבא שלכם ללונדון וליהנות מעיר קצבית ואנרגטית המעניקה לכל אחד ואחת מבני המשפחה יופי של חופשה! 



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: