לונדון עם ילדים

תמונת נוף לונדון
 
לונדון היא יעד מצויין לטיול משפחתי, העיר מציעה שפע אתרים מעניינים ושלל אטרקציות תיירותיות המתאימות לילדים בכל הגילאים. טיסות ללונדון נחשבות לטיסות קלות אשר מתאימות לקהל רחב של משפחות, ילדים ואפילו גילאי הזהב. לונדון ידועה בפארקים ירוקים וגדולים, יש בה גן חיות מקסים, חנויות צעצועים ענקיות, שווקים ססגוניים, מוזיאונים מרתקים עם תצוגות ופעילויות לילדים ועוד.
בלונדון שלל מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה שגם ילדים יתפעלו מהם. לדוגמה, הביג בן המפורסם, ארמון בקינגהאם, כנסיית ווסטמיניסטר וכדומה. כמו כן, אין להחמיץ סיור באוטובוס קומותיים אדום, אחד מסמליה המפורסמים של העיר, וכדאי לצפות באחד ממחזות הזמר שהעיר ידועה בהם. לפניכם 10 אטרקציות שלא תרצו להחמיץ בטיול המשפחתי ללונדון:


תמונת נוף לונדון            תמונת נוף לונדון
 
 
 

גן החיות של לונדון

גן החיות הממוקם בפארק ריג'נטס הוא אטרקציה נפלאה לכל המשפחה. הוא כולל מגוון גדול של בעלי חיים מכל העולם אשר חלקם נדירים ומעניינים ביותר. אל תפספסו את הגזע הנסתר דרכו תוכלו לצפות בקופי הסנאי המיוחדים, את חוות הפרפרים ואת המתחם בו אפשר לפגוש וללטף מגוון בעלי חיים. מומלץ להגיע בשעות הבוקר כאשר המקום עדיין אינו עמוס במבקרים. שעות פעילות: כל השבוע 10:00-17:00, בקיץ שעות הפעילות ארוכות יותר, כתובת: Regent's Park.
דילים ללונדון מאפשרים לחבילת נופש הכוללת ביקור בגן החיותואטרקציות נוספות כחלק בלתי נפרד מהטיול והחבילה שסגרתם, פתרון זה יכול להיות נחמש לאנשים שאינם רוצים לחכות ברכישת הכרטיסים.

מוזיאון הילדות

אל תחמיצו את מוזיאון הילדות אשר הוקם ב 1872, שם תוכלו לראות תצוגות נפלאות של עולם סופרי הילדים, ההיסטוריה של הצעצועים, אופנת הילדים של הדורות הקודמים ועוד שלל הפעלות מיוחדות לילדים. ביולי-אוגוסט יש במקום פסטיבלים מרתקים לכל המשפחה. שעות פתיחה: כל השבוע 17:45-10:00, כתובת: Cambridge Heath Road.

האולפנים של הארי פוטר

האולפנים אמנם נמצאים במרחק נסיעה מהעיר, אך זו אטרקציה נפלאה שאסור לפספס במהלך הטיול עם הילדים בלונדון. באולפנים המרשימים תוכלו להיכנס אל מאחורי הקלעים של סרטי הארי פוטר, לחוות את הקסמים של הסרט וללמוד איך עשו את האפקטים המדהימים שלו. סיורים במקום מתקיימים שלוש פעמים ביום בשעות: 8:00, 11:00, 14:00, הסיור אורך כ- 3 שעות. רצוי להזמין כרטיסים מראש.

שייט קייקים בנהר התמזה

חוויה מסעירה לכל המשפחה, לראות את לונדון מזוית אחרת. ביום חמים ונעים זהו מסע נהדר על נהר התמזה, ממנו תוכלו לראות את האטרקציות של העיר. יש לציין שהשייט מתאים לילדים מגיל 9 שיודעים לשחות, לאורך השייט מתלווה מדריך מוסמך המעניק הסברים מעניינים על העיר וההיסטוריה שלה.

לגו לנד

פארק שעשועים מיוחד במינו, בו תמצאו את כל האטקרציות העיקריות של לונדון, כמו ארמון בקינגהאם והביג בן בנויים מלגו. יחד עם מגוון מתקנים מרתקים בהם תוכלו לחוות אינסוף יצירתיות ודמיון פרוע בחווית לגו מדהימה. במקום ישנן גם הופעות ומשחקים אחרים לילדים.
כאשר מתאמים חבילות נופש ללונדון, ניתן לקבוע תאריך בו מגיעים ללגו לנד לשמח את הילדים, מדובר בחוויה בלתי נשכחת עבור ילדים בטח ובטח אם מדובר בילדים שאוהבים לגו.

שמורת הטבע ווטרלנד  CenterLondon Wetland

חובה לבקר בשמורת הטבע הנפלאה והקסומה שמהווה גם ריאה ירוקה למקומיים ולתיירים הרבים המגיעים לחופשה בלונדון. במקום יש מגוון ענק של חיות בר ומיני ציפורים הנמשכים אל הצמחייה הירוקה, הבריכות והאגמים הנמצאים ברחבי השמורה. אל תחמיצו את הבריכות בהן ממוקמות מצלמות מתחת למים, שם אפשר לראות את חיות המים מקרוב. שעות פתיחה: כל השבוע 17:00-9:30, כתובת: Qween Elizabeth Walk.
טיולים מאורגנים ללונדון מכירים היטב את היעד הפופולרי הזה ומביאים מבקרים רבים לחוות את החוויה הבלתי נשכחת. 

חנות הצעצועים Hamleys

חנות הצעצועים הכי גדולה באנגליה (6 קומות) ואחת המפורסמות בעולם. בחנות תוכלו למצוא שפע צעצועים ומשחקים לילדים בכל הגילאים, כל קבוצת צעצועים נמצאת בקומה נפרדת, משחקי בנייה, צעצועים לתינוקות, משחקי וידאו וכדומה. הילדים מוזמנים לנסות, ללחוץ ולגעת כמעט בכל צעצועים, ניתן לבלות יום שלם בממלכת הילדים הקסומה וזוהי חוויה נפלאה לילדים ולמבוגרים. שעות פתיחה: א' 18:00-12:00, ב'-ו' 20:00-10:00, שבת 19:00-9:00, כתובת:Regent st. 188-196 . 

לונדון סי לייף אקווריום

אל תחמיצו חוויה מרהיבה של עולם המים באקווריום הגדול בבריטניה. בסי לייף תוכלו לצפות בשלל דגים מאזורים שונים בעולם, כרישים, שוניות מדהימות ועוד. בנוסף, תוכלו ללטף חתולי ים ולראות איך מאכילים את הדגים השונים, את סוסוני הים למשל, מאכילים בשעה 12:30 ואת הכרישים ב-14:30. כדאי לבקר במקום בשעות הבוקר מאחר והמקום עמוס החל שעות אחה"צ המוקדמות. שעות פעילות: ב'-ו' 18:00-10:00 א' ושבת עד 19:00, כתובת: Westminster Bridge Road.

החנות של  M&M

בחנות המפורסמת של הממתק הידועM&M  ממתינות לכם שלוש קומות של ממתקים, שוקולדים וגלידות מכל הסוגים והמינים. כמו כן, במקום שלל בובות, חולצות, צעצועים ועוד מבחר עצום של מוצרים ממותגים עם הפנים המחייכות של הממתק האהוב והפופולרי. הביקור יעורר את בלוטות הטעם של כל בני המשפחה ומדובר בחוויה מתוקה ונפלאה. החנות פתוחה כל יום מהשעה 09:00.  כתובת: Leicester Squere 1 Swiss Court.

פארק השעשועים Thorpe Park

החוויה האולטימטיבית לצעירים חובבי הריגושים, פארק השעשועים הידוע מציעה את המתקנים הכי מהירים, הכי גדולים והכי גבוהים. הפארק נמצא כשעה נסיעה מלונדון, אך שווה בהחלט את המאמץ, זו אטרקציה עוצרת נשימה ולעיתים מפחידה. יש מתקנים לילדים בכל הגילאים, ניתן ליהנות גם ממופעים שונים, לקנות שלל מוצרים ומתנות בחנויות ולבלות במסעדות. המלצה חמה: אל תחמיצו את רכבת ההרים מהמהירות באירופה.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: