שווקים בלונדון

תמונת נוף לונדון
לונדון, בירת אנגליה, הינה עיר הגדולה ביותר בגוש המדינות של האיחוד האירופי. טיסות ללונדון ייקחו אתכם אל עיר מהווה את אחד ממרכזי העסקים והתרבות החשובים ביותר ביבשת אירופה ובעולם כולו. לונדון, השוכנת בחלקה על גדות נהר התמזה המפורסם מהווה גם את אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב תיירים מכל קצוות תבל. העיר נחשבת לאידיאלית לחופשה משפחתית מהנה.

תמונת נוף לונדון            תמונת נוף לונדון
 
מחזות זמר מרהיבים, ארמון בקינגהם, מגדל הביג –בן, כיכר טרפלגר, כיכר פיקדילי, מצודת לונדון וגשר מצודת לונדון הם רק חלק זעיר מאתרי התיירות הפופולאריים והרבים ברחבי העיר. מאפיין נוסף ומרכזי בחייה היומיום של לונדון הוא אוסף השווקים ומרכזי הקניות הפתוחים או המקורים הנמצאים בכל פאתי העיר. השווקים הססגוניים הפזורים בכל חלקי העיר מהווים חלק בלתי נפרד מהתרבות הלונדונית המסורתית וחלק מרכזי בחיי הצרכנות הן של תושבי העיר והן של התיירים הרבים הפוקדים אותה לאורך כל ימות השנה. לגבי מלונות בלונדון - דרגת המלון תלויה בעיקר במיקום שלו ברחבי העיר, בהרבה חבילות נופש ללונדון תוכלו גם לתאם ולשריין מלון לפי הדרישה שלכם וכן, דילים ללונדון כוללים מסלולי טיול מותאמים, אטרקציות מוכרות ואביקור באזורים תיירותיים.
במאמר הבא ריכזנו עבורכם את רשימת השווקים הבולטים והססגוניים ביותר בלונדון, זה הזמן לקרוא ולתכנן את מסעות השופינג הבאים שלכם בין דוכני השווקים השונים. קריאה וקנייה מהנה!

שווקים בתחום המזון

שוק בורו - 
 
שוק איכרים משודרג המציע לכם מגוון עצום של דוכני מזון בריאות, מזון איכות ומזון אורגני. השוק ממוקם בגדה הדרומית של נהר התמזה, והוא פעיל בימי חמישי, שישי ושבת. דוכני המזון ברחבי השוק מעוצבים באופן שובה עין ומעורר תיאבון. במקום ניתן לרכוש מזון מוכן או מרכיבי מזון שונים.
 
רחוב ברוויק מרקט - 
 
פירות העונה, ירקות טריים, פרחים, פריטי ביגוד וריהוט ממתינים לכם בשוק של רחוב ברוויק הממוקם בסוהו של לונדון. השוק פעיל בימי שני עד שבת בין השעות 9:00 בבוקר ל-שש בערב.
 
רידלי סטריט מרקט - 
 
שוק עירוני הפועל בימי שני עד שבת מהשעה 9:00 בבוקר ועד לשעות אחר הצהריים המוקדמות. ברחבי השוק תוכלו ליהנות מהיצע של פירות, ירקות, דגים. כמו כן, ברחבי השוק פועלים מספר אטליזים המציעים מגוון נרחב של מוצרי בשר. בימי ראשון כאשר שוק המזון אינו פעיל מתקיים במקום שוק ענתיקות של מגוון מוצרי כסף, זהב ותכשיטים שונים.
 
לידנהול מרקט - 
 
שוק מרשים הנמצא במרכז הסיטי של לונדון. ברחבי השוק נמכרים מגוון מוצרי עופות, דגים, בשר ועוד. השוק מעוצב באווירה הויקטוריאנית והוא פעיל בימי שני עד שישי מהשעה שבע בבוקר ועד ל-4 אחר הצהריים. לצד דוכני המזון הרבים תוכלו למצוא מגוון מסעדות גורמה, בתי קפה מקומיים, חנויות אופנה ותכשיטים ועוד.

שווקים בתחום האספנות, העתיקות, פריטי אומנות ואופנה

פורטבלו מרקט - 
שוק הפשפשים האיכותי והמוביל ביותר באירופה. השוק פעיל בימי חמישי –שישי ושבת והוא מרכז את מיטב החנויות והדוכנים העוסקים בתחומי אספנות ומכירת עתיקות בכל יבשת אירופה. דוכני מזון פזורים לאורך כל סמטאות השוק ומאפשרים לכם להתענג על תפוח אדמה אפוי או נקניקייה חמה במהלך הקניות או להתרשם ממגוון האוספים העצום.
 
בורמונדסקי מרקט - 
שוק העתיקות הגדול ביותר בלונדון. ממוקם בכיכר בורמונדסקי, והוא פעיל בימי שישי בלבד החל מהשעה 5 לפנות בוקר.
 
שוק הספרים המשומשים - 
אוהבים ספרות אנגלית? כאן המקום לאתר כמעט כל כתב יד אותו אתם מחפשים. שוק הספרים המשומשים פועל בחזית מכון הקולנוע הבריטי והוא פעיל לאורך כל ימות השנה. בשוק מוצגים למכירה מגוון נרחב של ספרים משומשים במחירים כדאיים במיוחד.
 
גריניץ' מרקט - 
השוק המקורה של איזור הגריניץ' מציע לכם שילוב של חנויות ודוכנים בתחום האספנות, העתיקות, האומנות ודוכני מזון טרי ומבושל. החנויות במקום פועלות בכל ימות השבוע, ודוכני המכירה פעילים בעיקר בימים שלישי עד ראשון. מדי יום ראשון זוכה השוק לפופולאריות עצומה בקרב תושבי האזור כאשר מגוון נרחב של יוצרים מציגים את פריטי אומנותם השונים.
 
שוק ספיטלפילדס הישן -
שוק מעורב הנמצא במזרח לונדון. ברחבי השוק פועלים מגוון עצום של חנויות ודוכנים והוא פעיל לאורך כל ימות השבוע. יום חמישי הוא יום העתיקות בשוק, יום שישי מוקדש לפריטי האופנה והביגוד, ובמהלך יום ראשון זוכה השוק לפופולאריות עצומה, במהלך ימי ראשון עומדים לרשותכם למעלה מ-200 דוכני ממכר שונים, וברחבי השוק עולים ריחות משכרים של לחמים אפויים וטריים, גבינות ויין, תבלינים, עשבי תיבול ועוד. 
 
קובנט גארדן מרקט -
שוק צבעוני וססגוני הפועל בכל ימות השבוע. השוק ממוקם במרכז הקובנט גארדן והוא מאכלס כמות אדירה של חנויות ודוכני אופנה ואקססוריז. שיא הפעילות מתרחש בימי ראשון כאשר השוק מוצף בקהל מבקרים רב הנהנה ממגוון מופעי רחוב של להטוטנים, קוסמים וליצנים.
 
קמדן מרקט -
מתחם ענק המכיל בתוכו מספר שווקים בעת ובעונה אחת. בין שלל הסחורות אותן תוכלו לרכוש במקום תמצאו: פריטי אופנה, מוצרים לבית, עבודות יד, תכשיטים, תקליטים, פריטי אספנות, ענתיקות, ועוד. השוק פועל בין הימים חמישי לשלישי, כאשר לאורך הרחוב ישנן מספר חנויות ( בעיקר בתחום האופנה) הפועלות גם בימי רביעי.
 
קולומביה רוד מרקט -
רחוב קולומביה מקבץ סביבו שוק מיוחד של שתילים ופרחים וממכר מוצרים לגינה. ברחבי השוק מתקבצים גננים ומגדלי פרחים המציעים את מרכולתם בכל יום ראשון בין השעות שמונה בבוקר ל-14:00 בצהריים.
 
סאנדיי אפ מרקט -
השוק הססגוני, הצעיר והמעודכן ביותר בלונדון. השוק פועל מדי יום ראשון באזור ה-בריק ליק במזרח לונדון והוא מאכלס בעיקר דוכני בגדים, תכשיטים, מוצרי אומנות מקוריים ודוכני מזון אתני. ברחבי השוק תוכלו למצוא מפגן צבעוני של צעירי לונדון ותיירים המגיעים מכל רחבי העולם.
בשנים האחרונות אזור השוק הפך לאחד ממוקדי המשיכה הבולטים ביותר של האומנות והתרבות הצעירה בלונדון. כיום מתחם הקניות פעיל גם לאורך כל ימות סוף השבוע (שישי,שבת, ראשון). באזור מתקיימים עוד שני שווקים מרכזיים: שוק ה"באק יארד" ושוק הוינטג'.

מתחמי קניות בלונדון

בנוסף לשווקים הרבים הנמצאים בכל חלקי העיר. לונדון מעניקה לכם גם חווית שופינג יוקרתית ומפנקת במיוחד. היצע בתי הכולבו והקניונים בלונדון הוא נרחב והיקף המוצרים והפריטים הנמכרים בהם מדי יום הוא עצום. להלן רשימה של אזורי הקניות הבולטים ביותר בלונדון:
 
דרך טוטנהאם  קורט -
רחוב קניות מרכזי ומוביל בלונדון, מאכלס כמות עצומה של חנויות בתחום האלקטרוניקה והריהוט.
 
רחוב אוקספורד -
רחוב הקניות הראשי והבולט ביותר בלונדון ונחשב לאחד מרחובות השופינג הארוכים ביותר באירופה. הרחוב מאכלס כמות עצומה של בתי כולבו וחנויות יוקרה. לאורך הרחוב תוכלו לנוח ולהתפנק במגוון בתי קפה ומסעדות גורמה מקומיות.
 
מרכז הקניות של ווסטפילד -
מרכז שופינג ענק הממוקם בתוך קניון בן 3 קומות. ברחבי המתחם תמצאו קרוב ל-300 חנויות מכל תחומי החיים המודרניים. הקניון פעיל לאורך כל ימות השבוע, כאשר בימי ראשון חלק מצומצם מהחנויות פתוחות בין השעות 12:00 ל-18:00
 
הרודס -
מתחם חנויות היוקרה של לונדון. מבנה מרשים בן 7 קומות המאכלס למעלה מ-20,000 מ"ר של שטחי מסחר, כאן תמצאו את הכול ובגדול (גם במחיר). במתחם הקניות תמצאו גם קומה שלמה למכירת מזון, קפה ומשקאות. למרות המחירים הלא זולים ברוב חנויות המתחם, עדיף מומלץ להגיע ולהתרשם מהגודל, הפאר והיוקרה במקום.
 
אז אם גם אתם רוצים לצאת למסע שופינג מרגש ומפתיע, מפנק ויוקרתי, זה הזמן לברר לגבי טיולים מאורגנים בלונדון, שופינג בלונדון כן מחכה לכם וחוויה מרגשת מובטחת לכם!



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: