מסעדות מומלצות בלונדון

תמונת נוף לונדון
לונדון, בירת אנגליה, נחשבת לאחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים, העיר מציעה שלל אטרקציות ואתרים מעניינים, שווקים תוססים ושפע מסעדות מעולות. כדאי לדעת כי רוב המלונות בלונדון המלכותית מציעים ארוחת בוקר קונטיננטלית, יש רבים המוותרים על הארוחה הפשוטה ויוצאים למסע קולינרי מרגש ונפלא בעיר המציעה חוויה קולינרית משובחת, כל עוד מגיעים למסעדות המומלצות והשוות.
אם בעבר לונדון והאוכל האנגלי הקלאסי סבלו ממוניטין רע יחסית, הרי כיום העיר פורחת ומציעה לשוחרי הקולינריה חוויה נפלאה ומגוון עצום של מסעדות מצוינות. לפניכם רשימה עדכנית של מסעדות מומלצות לתייר הישראלי.
כאשר מדובר על אטרקציות וביקורים מעוניינים בלונדון, צריך לזכור שטיסות ללונדון בעצם מנחיתות את התיירים באחד המקומות המתויירים בעולם. חוץ מטיסות סדירות, לא מעט אנשים בוחרים לבקר את לונדון בעזרת חבילות נופש או טיולים משפחתיים בקבוצות גדולות וכן, לסגור דילים מעניינים בלונדון עם מסלולים וטיולים מאורגנים.

תמונת נוף לונדון           תמונת נוף לונדון
 
 

מסעדות יוקרה

לונדון מציעה גן עדן לשוחרי הקולינריה, יש בעיר מסעדות של שפים ידועים ומסעדות גורמה המציעות חוויה נפלאה ושלל מנות וטעמים ייחודיים.

Restaurant Gordon Ramsay

מסעדת הדגל של השף הידוע גורדון רמזי, המסעדה מעוטרת בשלושה כוכבי מישלן, יש להזמין מקום מראש ולהגיע בבגדים אלגנטיים. המסעדה מציעה עיצוב אלגנטי מוקפד ותפריט צרפתי משובח, מומלץ לנסות מנות כמו רביולי במילוי לובסטרים וסלמון עם חמציצים, יונה צלויה ברוטב מתקתק ומנת סרטן ענק. מחירים: יקרים.
כתובת: Royal Hospital Road 68

La Gavroche

מסעדת שף בסגנון צרפתי המעוטרת בשני כוכבי מישלן. תפריט המסעדה כולל מנות קלאסיות מהמטבח הצרפתי לצד מנות חדשניות ויצירתיות. המסעדה מעוטרת בפרסים רבים ומומלצת גם באתר טריפ אדוויזר ובמגזינים שונים בתחום הקולינריה והתיירות. המסעדה מציעה תפריט יינות עשיר ומומלץ לנסות מנות איכותיות כמו פילה בקר סקוטי צלוי עם רוטב פטריות פרא ויין אדום. יש להגיע בלבוש מוקפד. מחירים: יקרים.
כתובת: Upper Brook Street 43

The Five Fields

מסעדת שף לונדונית המציעה תפריט מגוון הכולל אוכל אנגלי עם פרשנות עכשווית ומודרנית. המסעדה זוכה לשבחים רבים וממוקמת במקום החמישי ברשימת המסעדות המומלצות בלונדון על ידי טריפ אדוויזר. כדאי להזמין מנות טעימות כמו חוגלה עם כוסמת ופטריות, צלי מבשר אייל עם ירקות שורש. מחירים: יקרים.
כתובת: 8-9 Blacklands Terrace

Balthazar

מסעדת גורמה הממוקמת במרכז הקובנט גארדן. המסעדה מהווה סניף לונדוני למסעדת בלטהאזאר מניו יורק, ומציעה ארוחות בוקר נפלאות עם שלל מנות מביצים, ותפריט בראסרי בסגנון צרפתי. כדאי לנסות מנות כמו פשטידת ברווז נפלאה בסגנון רועים, פילה סלמון צרוב בגריל על מצע תרד, ולקינוח כדאי להזמין קרם בורלה בטעם וניל או סופלה פטל עם קרם וניל. מחירים: בינוני- יקר.
כתובת: 4-6 Russell Street 

מסעדות איכותיות עם מחירים משתלמים

לונדון מציעה שפע מסעדות עממיות ומודרניות המציעות אוכל טעים מחומרי גלם מובחרים במחירים סבירים ושווים לכל כיס. בין המסעדות המומלצות שכדאי לבקר בהן במהלך הטיול או החופשה בלונדון:

hawksmoor seven dials

מסעדה בר בעיצוב מרהיב הנחשבת לגן עדן לכל חובבי הבשר. המסעדה מתמחה במנות פתיחה המבוססות על פירות ים ובמנות עיקריות עם נתחי בשר גדולים ועסיסיים. הבשר מיושן במקצועיות ובמסעדה ניתן דגש על חומרי גלם איכותיים ומרכיבים פשוטים. כדאי לנסות מנות כמו סטייק ריב איי במשקל 400 גרם או סטייק שאטובריאן. מחירים: בינוני.
כתובת: Langley Street11

Dehesa

טאפאס בר מומלץ המציע שילוב מושלם בין אוכל וטעמים מהמטבח האיטלקי והספרדי. המקום נפתח ב- 2008 ומציע אווירה צעירה ותוססת, עיצוב אותנטי ותפריט עשיר ומגוון הכולל צלעות, נתחי בשר משובחים, פירות ים, דגים, נקניקיות, גבינות וירקות. כדאי להזמין ריזוטו, דג פורל עם מצע פירה סלרי ותרד. מחירים: בינוני.
כתובת: 25 Ganton St 

אוכל רחוב - פיש אנד צ'יפס

אי אפשר לטייל בלונדון בלי לזלול פיש אנד צ'יפס, מנת הדגל של המטבח האנגלי. אפשר להזמין את המנה בדוכני האוכל או במסעדות עממיות ומסעדות יוקרה המציעות פרשנות מודרנית למנה הקלאסית. כמו כן, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות עברה לונדון מהפכה בתחום האוכל וניתן למצוא שלל דוכני אוכל ברחוב המציעים מגוון מנות במחירים זולים ובאיכות גבוהה.

Kerbisher & Malt

אחת המסעדות הביתיות המומלצות בלונדון למנת פיש אנד צ'יפס. המקום מציע אווירה ביתית חמימה, אוכל מעולה במחירים סבירים ומגוון סוגי בירות. מחירים: זול.
כתובת: 164 Shepherds Bush Road