שופינג בלונדון

תמונת נוף לונדון
אם החלטתם לטוס ללונדון לעשות קניות, הלטתם נכון. העיר היא בירת אופנה שרבים נוהרים אליה גם לצרכי קניות. בתי הכלבו המיתולוגיים, השווקים העצומים, חנויות בוטיק מיוחדות ובעיקר, עונת הסיילים, הופכים אותה, בנוסף להיותה עיר שפשוט כיף לטייל בה, למגנט לחובבי השופינג.


תמונת נוף לונדון          תמונת נוף לונדון


ריכזנו עבורכם מידע מועיל על שופינג בלונדון ורעיונות דילים בלתי נשכחים בלונדון הנחשבים פופולרים ביותר על ידי תיירים מכל העולם, וכמובן חבילות נופש בלונדון דרכם תוכלו לתאם טיולים ומסלולים רבים בלונדון והסביבה.

תתכוננו לחווית שופינג

שופינג בלונדון הוא לא סתם מסע קניות. הא חוויה אחת גדולה של שפה במבטא נהדר, של מראות וצבעים מיוחדים ושל רחובות כיפיים, גם אם מדי פעם מומטר עליכם זרזיף גשם.
כשיש סיילים הם סיילים במלוא מובן המילה ועם הנחות ענק שממש משתלמת לכיס וגם אם אין, פשוט כיף לחפש מציאות, לחטט בשווקים ולנבור בין ערימות הבגדים ושאר הפריטים.
הרחוב הידוע ביותר בלונדון הוא רחוב אוקספורד, מושלם לקניות. מדובר ברחוב יפה וצבעוני, תוסס ומלא חיים ובעיקר מלא בחנויות מכל הסוגים, בוטיק, מותגים, מעצבים ובתי כלבו גדולי מימדים. הרשתות הגדולות מציעות הנחות ענק בתקופה שלפני חג המולד ובעונת הקיץ וזו הזדמנות פז לרכוש פריטים שווים במחירי רצפה.
 
רחוב בולט נוסף הוא רחוב ריג'נט. הוא יוקרתי ואלגנטי ומצוי בין רחוב אוקספורד לכיכר פיקדילי. הו אלא זול אבל חנויות האופנה שבו הן כל כך יפות ששווה אפילו רק לעבור בו. גם חנות הדגל של אפל נמצאת בו ועוד חנות ידועה, חנות המליס, לצעצועים.
 
רחוב בונד, אף הוא סמוך לכיכר פיקדילי ולרחוב אוקספורד בולט בחנויות התכשיטים שבו, פריטי אמנות ועתיקות וכמובן, איך לא, בתי אופנה של מותגים עולמיים.
 
אם אתם חזק בענייני בתי כלבו וקניונים אל תחמיצו קניות בפרימארק. הוא נמצא ממש בקצהו של רחוב אוקספורד ומציע מגוון רחב של מוצרים זולים ואיכותיים. בגללך מחיריו הטובים בית כלבו זה הוא צפוף מאד והכינו את עמכם לתורים ארוכים בקופות. תוכלו לקנות פרטי ביגוד רבים לכל המשפחה ולכל עונה.
לעומתו, בית הכלבו הרודס הוא הקיצוניות במיטבה- יוקרתי מאד, אלגנטי ונוצץ. שווה לבקר בו ולו רק כדי להיאנח מהמחירים הבלתי נתפסים של המוצרים, ומי ודע, אולי תמצאו ממחטה במחיר שתוכלו לעמוד בו.
עוד כלבו נעים וחביב שהוא וותיק ומוכר מאד הוא מארקס אנד ספנסר החביב. במקום זה תוכלו לרכז את כל הקניות שלכם מאחר ויש בו הכל. בגדים איכותיים, הנעלה, מזון, צעצועים, גאדג'טים, קוסמטיקה ועוד.
אל תשכחו את אזור קובנט גארדן המקסים במרכז עיר ובו מסעדות, פאבים ובתי קפה ומתחם שלם שכלי רכב לא יכולים להכנס אליו ולכן הוא כה נעים. מתקיימות בו המון הפועות רחוב ומיצגים אמנותיים והוא גם מלא בחנויות צעירות ומדליקות במחירים סבירים.

עוברים לשוק

שופינג בלונדון יכול להתבצע במספר אופנים. אחד מהם הוא ביקור בשווקים. אם אתם חובבי ענתיקות בקרו בשוק קמדן טאון, שהוא שוק פשפשים מגוון שכולל גם דוכני מזון. ככל שהיום מגיע אל סיומו והשמש בסימן שקיעה, כך גם יורדים המחירים וההתמקחות הופכת לקלה יותר.
שוק פורטובלו נמצא בשכונת נוטינג היל המוכרת מהסרט שגם נשא את שמה. הוא אכן רומנטי וססגוני והסמטאות ציוריות עד מאד. לצד הפירות והירקות תמצאו בשוק זה גם עתיקות, ספרים ישנים, בדים ועוד.
 
שופינג בלונדון הוא חוויה מהנה ועצמתית מאד, והופכת את הטיול לעונג צרוף אחד גדול ומשמח.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: