לונדון - ביקור בתחרות הטניס ווימבלדון

תמונת נוף לונדון

לונדון ו-ווימבלדון

ישנן סיבות רבות לטוס ללונדון: המונומנטים המפורסמים המצויים בה, הגנים הנהדרים הפזורים ברחבי העיר, המוזאונים האיכותיים, התאטראות שמציגות את מיטב הרפרטואר. לונדון היא מטרופולין  שמציע את המיטב בכל תחום אפשרי.
אני מבקש להוסיף למיגון הנושאים שלונדון מציעה למבקרים בה אלמנט מיוחד: ביקור בתחרות הטניס ווימבלדון. זו תחרות הטניס היוקרתית ביותר בעולם, שמתקיימת מאז 1877 בשבועיים שבין סוף יוני לתחילת יולי, במתחם טניס מרהיב שנמצא בעיירה בעלת שם זה בפאתי לונדון, מרחק של כ ¾ שעה ממרכז העיר, הרבה דילים בלנדון מציעים ביקור באטרקציות ראשיות כחלק בהחופשה עצמה.
הביקור אינו מיועד רק לאוהדים נלהבים של ספורט הטניס: המתחם מציע חוויה יוצאת דופן ומעשירה: לבד ממגרשי הטניס הרבים, יש בו  מוזיאון  על ההיסטוריה של הספורט, חנויות המציעות פרטי לבוש וחפצים שונים שקשורים למקום, מיגון מסעדות ודוכני אוכל – כולל המאכל המסורתי של המקום - תותים וקצפת, אפשר בליווי כוס שמפניה. 
 
 
תמונת נוף לונדון           תמונת נוף לונדון
 
לא קל להשיג כרטיסים לטורניר ווימבלדון, ובשנים האחרונות הדבר נעשה קשה ויקר יותר. אבל זה לא בלתי אפשרי. ישנן מספר אפשרויות להשגת כרטיסים: הראשונה, היא השתתפות בהגרלה הנערכת כל שנה למספר רב של כרטיסים הנמכרים על ידי מארגני הטורניר במכירים שווים לכל נפש. זה  קצת פחות ישים למבקרים מחו"ל, כיוון שצריך לשלוח בקשה זמן רב מראש ולא ידוע למתי, אם בכלל, יינתנו כרטיסים.  אפשרות נוספת היא להגיע מוקדם בבוקר  בכל יום של התחרות ולרכוש כרטיס כניסה למתחם. כרטיס זה אינו כולל כניסה לאצטדיון המרכזי, אבל הוא מאפשר כניסה למתחם כולו, כולל כל המגרשים הצדדיים, ובשלבים המוקדמים של התחרות ניתן לצפות שם במשחקים מצוינים של מיטב השחקנים בעולם. למי שמוכן להוציא סכומים גבוהים יותר, ניתן לרכוש כרטיסים ממנויים של התחרות, שנקראים debenture tickets, שכוללים מקום ישיבה באצטדיון המרכזי. מחיר כרטיסים אלה תלוי בשלב של התחרות בו מדובר – מתחילים במאות ליש"ט ומגיעים עד אלפי ליש"ט (!) לשלב הגמר.
חוויתי את  טורניר ווימבלדון מספר פעמים, כולל השנה בטורניר שאך הסתיים.  זו חוויה אדירה לכל אוהד ספורט ואפילו למי שאינו אוהד במיוחד. למרות שישנן   תחרויות טניס חשובות נוספות, אין עוד תחרות כמו ווימבלדון. זהו משהו שייחודי ללונדון  ומלמד גם על התרבות והמסורת המקומית. מומלץ בחום!  
ניתן לנסות לסגור כל מידי חבילות נופש בלונדון אשר מציעות כחלק מהעלות הכוללת גם כניסה לאטרקציות דומות המאפשרות חוויה בלתי נשכחת. 
 
 
 
 
הכתבה באדיבות אביעד מיתר, יועץ טיולים מוסמך, המתמחה בבניית טיולי יוקרה ייחודיים במגוון מקומות בארץ ובעולם
ליצרת קשר עם אביעד: 
03-635-2586
מייל: info@luxury-travel-planning.com



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: