אירועי החודש בפריז

תמונת נוף פריז

פריז נחשבת לאחד היעדים המעניינים והמושכים ביותר בעולם. טיסות לפריז יביאו אתכם ליעד בלתי נשכח עם חופשה חלומית עם כל המשתמע מכך! אם אתם מתכננים טיול בקבוצה או טיול משפחות, כדאי לבדוק אפשרות של דילים בפריז, כך תוכלו לבצע רכישה של דיל הכלול בו מגוון אלמנטים גדון לינה, ארוחות, אתרים תיירותיים, פעילויות לילדים וכדומה. אחד הדברים שהכי מצליח לעודד תיירים לפריז הוא העבודה שניתן לרכוש חבילות נופש לפריז לפי הצורך ולפי סוג הטיול שלכם כך תבטיחו טיל בהנה ככל שניתן.


תמונת נוף פריז          תמונת נוף פריז            

שוק חג המולד

יריד גדול מקושט וחגיגי המתקיים מידי שנה בפריז ומזמין אליו המונים מהעיר ומרחבי העולם. ביריד תוכלו למצוא מגוון של פריטים, חלקם במחירים שווים במיוחד ובמאות דוכנים שונים.
לא הספקתם לקנות? לא נורא! אחרי שנסגרים השווקים מגיעים הסיילים לפריז (בסביבות ה-8.1)!
 

פסטיבל הסתיו

פריז מזמינה אתכם ליהנות מפסטיבל תרבות ענק המתקיים מידי שנה בעיר ונמשך מספר חודשים, בהם הוא מציע מופעי מוזיקה, תיאטרון, מחול, הקרנות סרטים והרבה תערוכות של אומנות הציור והפיסול. הפסטיבל מתקיים במוזיאונים, גלריות ועוד מקומות שונים ברחבי העיר פריז, ניתן להתעדכן באתר האינטרנט.
מתי: 9.9-31.12
 

חגיגות הסילבסטר

בואו ליהנות ממסיבות הסילבסטר המציפות את העיר עד אור הבוקר ומאווירת שמחה וחג כשהיא מקבלת את פני השנה החדשה. דעו כי מופע הזיקוקים מהאייפל הינו ביום הבסטיליה ב-14 ביולי ולא ביום הסילבסטר!
מתי: 31.12 של כל שנה!
איפה: WANDERLUST, PIERRE CARDIN CHAMPS-ELYSÉES, MONTMARTRE ROOFTOP
 

DJ דיויד גואטה

התקליטן היהודי-צרפתי המצליח מגיע לכבוש את עיר האורות עם מיטב מלהיטיו המוכרים Titanium, Play Hard, She Wolf, When Love Takes Over, Love Is Gone, Love Don't Let Me Go. בדיזנהאוז תוכלו לרכוש חבילות להופעות בחו"ל הכוללים כרטיסי טיסה, מלון וכרטיס להופעה.
מתי: 27.1.16
איפה: ACCORHOTELS ARENA
 

פסטיבל הקרקס

פסטיבל הקרקס מתקיים מידי שנה בעיר פריז ומזמין אלפים מרחבי העולם לבוא וליהנות ממופעים ותחרויות של אמני קרקס מבתי הספר הטובים בעולם, אלו ישלבו בין היתר בעלי חיים, אקרובטיקה וליצנות, במופע שהוא חוויה לכל המשפחה. 
מתי: 28.1-31.1.16
איפה: Cirque Phénix
 

כדורגל: פריז סן ז'רמן

החודש ממשיכים משחקי הליגה הצרפתית הנחשבת לאחת הטובות והאיכותיות בעולם, בהם גם משחקיה של פריז סן ז'רמן שמתקיימים בעיר פריז. בדיזנהאוז תוכלו למצוא חבילות למשחקים בחו"ל הכוללות את הטיסה לפריז, המלון וכרטיס למשחק. התקשרו וקבלו הצעת מחיר.

מעוניינים לעשות ביקור קצר בפריז? בא לכם טיול קצר של כמה ימים לשבור שיגרה? תוכלו למצוא טיסות ברגע האחרון ישירות לפריז אשר יביאו אתכם ליעד שלכם וכן, תוכלו למצוא גם טיסות לואו קוסט לפריז שאולי יתאימו לכם אך חשוב לבצע את כל הבדיקות טרם ההגעה לטיסה ולוודא מה היא כוללת מבחינת ציוד ומטען.
 
 

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: