מסעדות מומלצות בפריז

תמונת נוף פריז
פריז, עיר האורות הידועה, ובירתה של צרפת, מציעה לתיירים שלל אטרקציות נפלאות כמו מגדל אייפל, שער הניצחון, שדרות השאנז אליזה ומוזיאון הלובר. כמו כן, טיסה לפריז מבטיחה לתייר הישראלי חוויה קולינרית מעולה ויוצאת דופן בזכות שפע מסעדות הגורמה ושלל המטעמים הצרפתיים שכולם אוהבים. פריז היא הרבה מעבר לבגטים, מקרונים וקרואסונים, למרות שגם עליהם אין לוותר במהלך החופשה בעיר. לפניכם רשימה של מסעדות מומלצות בפריז.
כדאי לדעת כי המקומיים והתיירים אוהבים לבלות במסעדות ובבתי הקפה בפריז, ובעיקר לשבת בחוץ כדי לספוג את האווירה הרומנטית והייחודית של העיר ולכן בהרבה מקרים מעדיפים טיסות ישירות לפריז על מנת לצמצם זמניהגעה ולתכנן טוב יותר את הטיול או החופשה. בעת הזמנת מקום מראש למסעדה או לבית קפה כדאי לברר על אופציית ישיבה בחוץ מאחר ולרוב קשה למצוא מקום פנוי במקומות אלה.
 
           תמונת נוף פריז
 
 

מסעדות גורמה יוקרתיות

המטבח הצרפתי ידוע בכל העולם ואין כמו חופשה רומנטית בפריז כדי לבלות במסעדות שף ובמסעדות גורמה יוקרתית. סצנת האוכל בפריז היא מהמובילות בעולם ויש בעיר שלל מסעדות יוקרתיות, חלקן מעוטרות בכוכבי מישלן, המבטיחות הנאה מושלמת ותמורה מלאה לכסף.
 
L'Atelier Saint-Germain
 
מסעדת היוקרה של השף הנודע ז'ואל רובושון, למסעדה שני כוכבי מישלן. המסעדה מציעה עיצוב יוקרתי ומלהיב עם מטבח פתוח המאפשר לצפות בשפים מכינים את המנות המעוצבות והמוקפדות. התפריט עשיר ומגוון וכולל שלל מנות מהמטבח הצרפתי עם פרשנות של השף, אפשר להזמין תפריט טעימות וליהנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת. מנות מומלצות- צלעות כבש עם קורנית, צלי לחי בקר ברוטב יין אדום ומרווה. מחירים: יקרים.
כתובת: 5 Rue Montalembert   
 
KEI
 
מסעדת היוקרה של השף היפני קיי ואחת המסעדות המומלצות לפי טריפ אדוויזר. המסעדה נפתחה בשנת 2011 לאחר שהשף התמחה במסעדות היוקרה המובילות בצרפת שמחזיקות בשניים ושלושה כוכבי מישלן. התפריט מציע מנות מוקפדות ושילובים מקוריים בין מנות קלאסיות מהמטבח הצרפתי וטעמים מהמטבח האסיאתי. ניתן להזמין תפריט טעימות במחיר 120 אירו או לבחור מנות גורמה מהתפריט המושקע. כדאי לנסות את מנת הסלמון עם השמנת החמוצה, נתח קצבים של בשר עגל עם קוויאר חצילים ועשבי תיבול. מחירים: יקרים.
כתובת: ‪5 rue Coq Heron 
 
Le Meurice
 
מסעדה היוקרה של השף אליין דוקאס (Alain Ducasse), בעלת שני כוכבי מישלן. המסעדה הצרפתית ממוקמת במלון היוקרתי Le Meuriceונחשבת לאחד המקומות המומלצים בפריז. ניתן לבחור בתפריט טעימות הכולל 3 מנות, גבינות וקינוח במחיר 380 אירו. כדאי להזמין מהתפריט לובסטר עם היביסקוס, צלי אייל עם פירות יער ברוטב פלפל שחור. מחירים: יקרים.
כתובת: 228, rue de Rivoli
 
Pierre Gagnaire
 
מסעדה יוקרתית ומעוטרת כוכבי מישלן של השף הידוע פייר גנייר, המסעדה מתמחה במנות מהמטבח הצרפתי הקלאסי עם פרשנות יצירתית של השף. המסעדה ממוקמת במלון הבוטיק בלזק ברובע השמיני בפריז, בין המסעדות המומלצות ביותר באתר טריפ אדוויזר. בשעות הצהריים ניתן לבחור תפריט הכולל 6 מנות א' לה קארט, ביניהן קרפצ'יו דגים וניוקי דלעת עם מוס מלפפונים. מתפריט הגורמה כדאי לנסות מנות כמו סטייק עגל רך צלוי עם רוטב רום, סורבה מולים ועוד. מחירים: יקרים.
כתובת:  6 Rue Balzac 

מחפשים לעשות טיול קולינארי פריז? רוצים שכל המשפחה יחד תווה טיול בלתי נשכח? נסו להזמין טיסה עם חבילת נופש לפריז, חבילת נופש בלתי נשכחת עם מלונות מהשורה הראשונה ושלל אפשרויות בלתי נשכחות. דילים לפריז הפכו לפופולריים מאד בעיקר בזכות העובדה שתחת אותו אחיד מקבלים לינה, ארוחות, אטרקציות וכדומה.

מסעדות ביסטרו עממיות

 
כדי ליהנות מאוכל צרפתי מעולה לא חייבים לבלות במסעות היוקרתיות. פריז מציעה גן עדן לחובבי הקולינריה ויש בה שלל מסעדות ביסטרו מעולות המציעות מחירים משתלמים.
 
Pierre Sangboyer
 
מסעדה קטנה בעיצוב אלגנטי של השף פייר סאנג, אחד ממתמודדי התכנית "טופ שף" בצרפת. המסעדה מציעה תפריט משתנה עם מנות בהפתעה בהתאם למצב רוחו של השף וחומרי הגלם בשווקים. מחירים: בינוני.
 
כתובת:  6 rue Gambey
 
La Table d'Eugène
 
מסעדה מעולה בעלת כוכב מישלן אחד המציעה מטבח פיוז'ן צרפתי המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים. המסעדה מציעה עיצוב אלגנטי בסגנון צרפתי קלאסי. התפריט כולל מנות מתוחכמות העשויות במקצועיות ותפריט יינות עשיר במיוחד. כדאי להזמין תפריט טעימות הכולל 8 מנות. מחירים: בינוני- יקר.
כתובת:18 Rue Eugene Sue
 
 
 
מסעדות
 
 

מאפיות וקונדיטוריות מומלצות בפריז

 
פריז ידועה בשלל המאפיות המעולות ובקונדיטוריות הנפלאות שמציעות שלל מאפים, קינוחים ולחמים. כדי ליהנות מחוויה קולינרית מושלמת בפריז אין לוותר על בתי הקפה הציוריים ועל ביקור בקונדיטוריות ובמאפיות המציעות שפע מאפים מדהימים.
 
La Pâtisserie des Rêves
 
בוטיק פטיסרי שאין להחמיץ במהלך הביקור בפריז. המקום מציע מבחר קינוחים מתוקים בטעמים מרגשים וחלומיים, כיאה לשם החנות- הפטיסרי של החלומות. מומלץ לטעום את המונט בלאנק, פרלינים בציפוי שוקולד במילוי מרשמלו, עוגיות סנט הונורה בציפוי קרמל ובמילוי קרמים מתוקים שונים ועוד. חוויה מובטחת לכל חובבי הקינוחים והמתוקים. מחירים: בינוני.
כתובת: 93, Rue du Bac
 
Du Pain et des Idées
 
אחת המאפיות הטובות ביותר בפריז, ממוקמת במקום הראשון בין המאפיות המומלצות לפי אתר טריפ אדוויזר. מומלץ לטעום את הקרואסונים הנפלאים במקום, עוגות השמרים המיוחדות ואין לוותר על הבגטים והלחם השחור הכפרי. מחירים: זול- בינוני.
כתובת: 34 rue Yves Toudic
 
Café de Flore
 
בית קפה ידוע הפועל משנת 1887 ומציע אווירה שיקית ייחודית ומלהיבה, ועיצוב קלאסי בסגנון צרפתי. המקום פופולרי גם בקרב המקומיים ומציע שירות מהוקצע על ידי צוות מלצרים מקצועי. כדאי לבקר לפחות פעם אחת בבוקר וליהנות מקפה איכותי וקרואסון נפלא, בשעות הערב המקום עמוס וניתן לבחור שלל מנות מעולות מהתפריט.
כתובת: 172, Boulevard Saint- Germain


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: