החופים של אתונה

טיסות לאתונה ייקחו אתכם לא רק לעיר מקסימה אלא גם לחופים מרהיבים. חופים רבים של אתונה שוכנים החוף הדרום-מזרחי שלה, במחוז Glyfada. ראוי לציין כי רבים מהם 
חופים פרטיים ולכן הכניסה אליהם היא בתשלום. מחוז Marathon שוכן בחלק הצפון-מזרחי של העיר וגם הוא מציע חופים נהדרים ושלווים. החופים של אתונה, כמו בכל יוון, יפיפיים ורובם מושקעים עם שלל מתקנים למבקרים. אם כן, מי שמזמין חבילות נופש לאתונה מומלץ לבקר לא רק באתרי התיירות המפורסמים אלא גם לא לפספס ביקור באחד מהחופים הנפלאים שלה.
 
 
 

חוף Schinias

שוכן בחלק הדרום-מזרחי של מרתון ונאמר עליו שהוא החוף הטוב ביותר בחלק הזה של אתיקה. מדובר בחוף מעגלי עם עצי דקל גבוהים. לעיתים בשל הפופולאריות שלו הוא יכול להיות די עמוס, בייחוד בסופי שבוע. החוף הנהדר הזה מוכר מאוד ומוערך בקרב גולשים על גלשני רוח מכיוון שהוא ממוקם באזור עם רוחות. ניתן להגיע אל החוף באמצעות אוטובוס ממרכז אתונה.
 
 
 

חוף Legrena

שוכן לאורך דרך החוף שבין אתונה ל Cape Sounion. זהו החוף האחרון לפני Sounion והוא נמצא כ-60 ק"מ מדרום-מזרח לאתונה ו 3 ק"מ מערבה ל  Sounion. זהו חוף ארוך המתפרש לאורך מטרים רבים מוקף במפרץ. המים מאוד נקיים. החוף למעשה מופרד ע"י מפרצונים קטנים רבים מסולעים. מדובר ביעד צלילה פופולארי באתיקה. לא מדובר בחוף מאורגן אך הוא נקי. יש הרבה טברנות ובתי קפה באזור. מבקרים מגיעים בעיקר בעונת הקיץ בסופי שבוע.

חוף Porto Rafti

הוא אחד מהחופים היפים ביותר באתיקה. הוא שוכן במרחק של 35 ק"מ דרום מזרחה לאתונה. החוף מאוד פופולארי בעונת הקיץ בשל המבקרים הרבים היוצאים לפסק זמן קצר משגרת היום יום שלהם. החוף מוגן די טוב מפני הרוחות העזות בשל שני האיים הסלעיים שחוסמים אותם. ישנן שמשיות וברים על החוף. שימו לב שבזמן סופי שבוע יש נטייה לפקקים בדרך אל החוף. באזור יש בתי קפה, ברים וטברנות. יש גם נמל קטן באזור.
 
 
 

חוף Lagonisi

נחשב לפופולארי הן בקרב היוונים המקומיים והן בקרב תיירים. החוף כל הזמן מתפתח והתחזוקה בו טובה מאוד. בחוף יש מפרץ נחמד. הרשויות גם החליטו לייפות את החוף עוד יותר והוסיפו לו עוד חול יפיפה וכן דרכים סלולות אליו. לחוף יש בר חמוד על הרציף עם נוף מקסים של הים. כמו כן יש באזור ספא אקסקלוסיבי.
 
 

אזור Kavouri

שוכן במרחק של כ-60 ק"מ מדרום לאתונה. מדובר באזור שהוא מועדף מאוד בקרב משפחות בגלל שהמים נחשבים לבטוחים ובחוף ניתן ליהנות ממרחבים פתוחים. בנוסף יש הרבה מקומות חניה מסביב לחוף. רוב החופים אינם מאורגנים אבל בשנים האחרונות האזור התפתח מאוד מבחינת המתקנים לתיירים. מעבר לכך, בזכות המרחבים הפתוחים שלו האזור מתאים למשחקי חוף כמו כדור-עף חופים. ב Kavouri יש בעיקר 2 חופים: Mikro וMegalo Kavouri. בחוף Megalo Kavouri יש מפרץ גדול עם מים רדודים. יש כמה טברנות דגים בצד אחד של החוף. חוף Mikro הוא מפרץ חולי קטן, מוקף בכמה עצים ויש לו בית קפה שגם משכיר שמשיות ומיטות שיזוף.
 
 

חוף Loutsa

הוא החוף הקרוב ביותר לעיר. הוא נמצא באזור החוף הימני של אתונה. בשל הקרבה שלו הוא בדרך כלל מאוד עמוס ודי מלוכלך בשביל שחייה. אך עדיין הוא מקום נהדר לביקור בלילה.
 

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: