מחוז לאסיתי

אטרקציות בכרתים יש בשפע ובראשם נמצאים החופים המקסימים של האי הנפלא הזה. טיסות לכרתים יפגישו אתכם עם מחוז לאסיתי Lassithi בכרתים. האזור בורך בחופים מרהיבים וביניהם חוף Vai עם יער עצי דקל מדהים, חוף Istro הציורי, החופים האקזוטיים של Chrissi ועוד. באזור יש מגוון עיירות קטנות ואתרים תיירותיים גדולים וקטנים. ניתן להתארח בבתי מלון יוקרתיים או לחילופין בעיירות מסורתיות ופשוטות למי שרוצה לחוות אירוח יווני אותנטי. כשמזמיניםחבילות נופש בכרתים חובה לשלב ביקור בלאסיתי.
ראוי לציין כי כרתים היא גם אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור חבילות נופש לפסח
 
 

חוף Vai

הוא חוף מדהים המכונה גם חוף עצי הדקל. הוא שוכן במרחק של כ-25 ק"מ ממזרח לעיירה סיטיאה המקסימה וכ-92 ק"מ ממזרח לעיר איוס ניקולאוס בחלק המזרחי של כרתים. האזור משתרע על כ-25 קמ"ר ויש בו כ-5,000 עצי דקל. בחזית היער המיוחד הזה ניתן ליהנות מקילומטרים של חול זהוב ורך המגיע עד לים azure. הפן הקסום והאקזוטי הזה של המקום מושך אלפי מבקרים מה שהופך את החוף למאוד עמוס בעונת הקיץ. יש בחוף בתי קפה ומזנונים והכניסה הראשית לחוף פתוחה מהבוקר ועד הלילה. ראוי לציין כי אסור להקים קמפינג באזור בשל סכנת שריפה.
 
 

חוף Ammoudara

הוא חוף ארוך השוכן כ-5 ק"מ מדרום לעיר איוס ניקולאוס. מדובר במפרץ ולכן הוא אינו מושפע מרוחות הקיץ המנשבות באזור. החוף הוא חולי והמים צלולים. מדובר באחד מהחופים הצפופים ביותר באזור לאסיתי מכיוון שהוא מאוד מאורגן עם מיטות שיזוף, אפשרויות לינה וטברנות באזור.
 
 

חוף Elounda

הוא אחד מהחופים היפים ביותר והפופולאריים ביותר בכרתים. הוא שוכן כ-70 ק"מ ממזרח לשדה התעופה של הרקליון. החוף הוא מאוד מאורגן עם הרבה מקומות מוצללים, שמשיות ופעילויות ספורט ימי. באזור יש טברנות, מסעדות וברים. החלק הצפוני של החוף הוא בעיקר סלעי ובתולי ועל כן מתאים למי שמחפש פרטיות.
 
 

חוף Havania

הוא חוף חולי השוכן בסמוך לעיר איוס ניקולאוס, במרחק של ק"מ אחד. בחוף יש מגוון מתקנים – שמשיות, טברנות ומסעדות. המים צלולים ונקיים ומושכים אליהם תיירים רבים על בסיס קבוע.

חוף Istro

שוכן לאורכו של החלק הדרומי של לעיר איוס ניקולאוס, במרחק של כ-12 ק"מ מדרום. החוף מפורסם בזכות המים הצלולים-תכולים שלו והחול הלבן המקסים שלו. האזור מוקף במדרונות ירוקים עם צמחיה ענפה מה שיוצר תמונת נוף קסומה. החוף נחשב למושלם לבילוי רגוע ושליו. יש בו מגוון מתקנים וביניהם שמשיות וקנטינות. יש באזור גם הרבה טברנות המתמחות במטבח היווני.
 
 

חוף Almiros

הוא חוף ארוך וחולי והוא שוכן כ-2 ק"מ מהעיר איוס ניקולאוס, בירת לאסית'י. בשל הקרבה שלו לעיר והמים הנקיים שלו, החוף הופך להיות מאוד פופולארי בעונת הקיץ. מדובר בחוף מאורגן עם מים רדודים ולכן הוא מתאים לבילוי עם ילדים. יש בו גם הרבה מתקנים לתיירים.
 
 

חוף Agia Fotia

העיירה Agia Fotia שוכנת כ-8 ק"מ ממזרח לדרום מזרח איוס ניקולאוס והיא מוקפת בעצי דקל גבוהים. בשנים האחרונות העיירה התפתחה כאתר תיירותי מקסים ושליו. החוף יפיפה וחולי עם מים צלולים.
 
 

חוף Makrigialos

העיירה החופית Makrigialos ממוקמת כ-60 ק"מ מדרום-מזרח לאיוס ניקולאוס, במרכז מפרץ Kala Nera. בזכות החוף הארוך והחולי שלו והמים התכולים צלולים שלו, חוף Makrigialos התפתח אל אתר תיירות חשוב באזור.
 
 

חוף Agios Nikolaos

Agios Nikolaos היא עיירה חופית נהדרת על שם הכנסייה השוכנת במפרץ באזור. העיירה היא הבירה של מחוז לאסית'י בצפון כרתים. היום העיירה החופית התפתחה מאוד אל תוך אתר תיירות פופולארי עם הרבה אוכל יווני טוב וחיי לילה סוערים. החוף ממוקם מאוד קרוב לעיירה ולכן הוא די מאורגן ויש בו הרבה מתקנים כמו שמשיות, בריכות שחייה לכל הגילאים ומרכזים לפעילות ספורט ימי.
 
 

חוף Hiona

החוף עצמו הוא די קטן, כ-300 מטרים, אך מאוד יפה. יש בו חול רך ומים נקיים. החוף עצמו איננו מאורגן ואין בו שמשיות, מיטות שיזוף או בכלל מתקנים לתיירים. הוא נמצא כ-3 ק"מ מצפון ל Palekastro. החוף נחשב לאידיאלי למי שמחפש ליהנות מפרטיות ושלווה. ראוי לציין כי יש מסביבו גם מספר טברנות. 

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: