שופינג באיטליה

אם יש גן עדן לחובבי שופינג, אין ספק שהוא נמצא באיטליה. טיסות לאיטליה מביאות תיירים לאחד היעדים הפופולריים ביותר! איטליה נחשבת למעוז האופנה הגבוהה, מציעה המדינה אין ספור חנויות, בוטיקים, בתי מסחר ושווקים מקסימים שרק מחכים לקניינים שיפקדו אותם. היום ניתן למצוא דילים לאיטליה הכוללים בתוכם אפשרויות לינה רבות, דילים עם יעדים ייעודיים לשופינג וכדומה.
איטליה, המובילה בעולם בתחום אופנת העילית, ההנעלה וכלים מעוצבים, מציעה כל טוב גם בתחום כלי הבית, ההלבשה התחתונה, הריהוט, פרטי האמנות ומה לא.
שופינג באיטליה יכול להפוך למשימה מתסכלת ויקרה אם לא יודעים היכן לקנות.
ריכזנו עבורכם כמה המלצות.
שופינג באיטליה
שופינג באיטליה

קונים ונהנים


ראשית חשוב להבין שאירופה של היום היא יקרה יותר ממה שהיתה לפני שחלק מהמדינות בה הצטרפו לאיחוד האירופי. הקניות יכולות להפוך לעסק יקר, אלא אם כן השכלתם להמתין לעונות הסיילים, המכירות המוזלות, אז באמת תוכלו למצוא מציאות של ממש.
טיפ נוסף לקנייה מושכלת הוא להשתדל שלא להתקרב לבתי אופנה ובתי כלבו במרכזי ערים אלא לחפש את כפרי האאוטלט הפזורים באיטליה. הם נקראים כך משום שהם מעוצבים ככפרים, כולל רחובות יפים, בתים קטנים וככרות עגולות ובמרכזם חנויות של מותגים איטלקיים מובילים, אפילו ש מעצבי על ובמחירים מוזלים משמעותית, כשלושים עד שבעים אחוזי הנחה.
שופינג באיטליה מומלץ לבצע גם בשווקים. בחלק מהם ניתן למצוא ביגוד והנעלה משובחים ויפים ובמחירים מצחיקים, כמו גם כלי בית, חפצי אמנות ועוד.

העונות החמות

המכירות המוזלות ברחבי איטליה מתבצעות בשני מועדים. האחד יום לאחר השנה האזרחית החדשה. במשך שבוע, השבוע הראשון של השנה החדשה, נמכרים כל הפריטים בחנויות, גם חנויות יוקרה, בהנחות מופלגות. אותו המחזה מתרחש שוב בשבוע השני של חודש יולי. תמצאו מקומות שימכרו לכם פריטים שונים, אפילו בשמונים אחוזי הנחה.
בפירנצה מומלץ לבקר בשוק 'לוג'יה'. יש בו מבחר עצום של פריטים, ביניהם עתיקות, מזכרות, בגדים יד שנייה, מוצרים מעור ועוד. סביב השוק תמצאו גם חנויות בוטיק קטנות ויפות. השוק עצמו הוא נקי ומצוחצח, רחוק מאד מתדמית השוק שאולי יצרתם במחשבתכם. אחרי הקניות מומלץ לשבת באחד מבתי הקפה הקטנים הסמוכים לשוק וליהנות מהשלל יחד עם אספרסו טעים.

אם אתם מבקרים בדרומה של איטליה, אל תוותרו על השווקים המצויינים והצבעוניים בערים כמו נפולי ופלרמו. שוק 'בנקרלה' בנפולי הוא שוק קבוע,כלומר הדוכנים פתוחים מדי ים ומציעים מגוון גדול של מוצרי יד שנייה באיכות מעולה. לצידם שוכנים דוכני ירקות, פירות וגבינות וגם צעצועים וכלי בית. בפלרמו, בירת סיציליה מצוי שוק 'ווצ'יריה', ממוקם בשכונה עתיקה וציורית ובעיקר מוכר תוצרת מקומית כמו זיתים מבושמים, דגים ולחמים טריים.
בצפון הסיפור שונה. שדרת מעצבי העל במילנו, 'מונטה נפוליאונה' היא אולי לא המקום לשופינג בשל המחירים הגבוהים אולם שווה בהחלט הצצה לבתי האופנה היוקרתיים לחלונות הראווה המוקפדים וגם לדוגמנית על או שתיים שפוקדת את החנות מדי פעם. את הקניות תשאירו לאאוטלטים או לקניון הנוצץ 'גראנד אמיליה', המצוי בין מילנו לבולוניה. במקום מגון עשיר של חנויות אופנתיות של ביגוד והנעלה, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה ועוד של מותגים איטלקיים ובין לאומיים.

שופינג באיטליה היא חוויה מהנה ומספקת לחובבי הקניות. תגלו שבאיטליה, גם בשווקים יש תוצרת משובחת ועם החיפוש הנכון לא תצטרכו לשבור תוכנית חסכון כדי ליהנות מקנייה מוצלחת מאד. אפשר לטוס למילאנו, במסגרת חבילות נופש באיטליה ולטוס לרומא ולעוד מגוון יעדים באיטליה.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: