אטרקציות בברצלונה

תמונת נוף ברצלונה
טיסות לברצלונה ייקחו אתכם אל בירת קטלוניה שהיא שילוב של עיר ים תיכונית עם ניחוחות אירופאים. השילוב הייחודי, הפך את העיר לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם כאשר חבילות נופש בברצלונה נחשבות לאהודות במיוחד בקרב התייר הישראלי. מדי שנה, פוקדים את העיר (השנייה בגודלה בספרד), מיליוני תיירים מכל רחבי העולם וממלאים את בתי המלון בברצלונה המגיעים לתפוסה מלאה בעונת הקיץ החמה. תוכלו ליהנות מאפשרויות אינסופיות לקניות ושווקים בברצלונה וכמובן שמדובר ביעד משפחתי לכל דבר מציע הרבה פעילויות לילדים בברצלונה וביניהם טיול מסע בברצלונה בעקבות גאודי האמן הספרדי המפורסם ביותר.
דילים בברצלונה מאפשרים לכם ליהנות משילוב אידיאלי של מבנים ארכיטקטוניים ואתרי היסטוריה, מרכזי תיירות, פעילויות נופש ברצועת החוף, אטרקציות תרבותיות, אוכל מצוין, מתחמי קניות חדישים ושווקים אותנטיים וצבעוניים, והכול בעיר אחת! בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מגוון נרחב של אטרקציות מרכזיות הממתינות גם לכם בביקור הבא בבירת חבל קטלוניה.
 
תמונת נוף ברצלונה           תמונת נוף ברצלונה
 
 

PALCA CATALUNYA

כיכר קטלוניה מהווה את הכיכר המרכזית ביותר בברצלונה. הכיכר ממוקמת ברובע אישמפלה, והיא משתרעת על פני שטח של למעלה מ-5,000 מ"ר. הכיכר מוקפת במגוון מבנים מרשימים, מזרקות ענק, פסלים ועוד. כיכר קטלוניה היא צומת מפגש מרכזי, וממנה יוצאות מספר שדרות מובילות בעיר.
 

LAS RAMBLAS

שדרת הראמבלה נחשבת ל"עורק הראשי" של ברצלונה, והביקור בה הוא בבחינת חובה לכל תייר המזדמן לעיר. שדרות הראמלבה יוצאת מכיכר קטלוניה לכיוון החופים של ברצלונה, והיא משתרעת לאורך 1,800 מטרים. לאורך כל השדרה המפורסמת, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של שווקים מקומיים, מופעי רחוב, פסלים ייחודים, מסעדות מקומיות, בתי קפה ועוד מגוון נרחב של שירותים תיירותיים.
 

BARRI GOTIC

הרובע הגותי של ברצלונה, ממוקם בהמשך שדרת הראמבלה לכיוון הים, והוא נחשב לאחד הרובעים העתיקים והמרתקים ביותר בעיר. ברחבי הרובע תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של אתרים היסטוריים ומבנים ייחודים עוד מתקופת ימי הביניים וימי האימפריה הרומית ששלטה באזור. בין יתר האתרים הייחודים בסמטאות הרובע תמצאו את:
 

CATEDRAL DE BARCELONA

 
קתדרלת ברצלונה היא מקום מושבו של הארכיבישוף המקומי, והיא אחת מהקתדרלות היפות והגדולות ביותר בברצלונה. הקתדרלה ממוקמת בתוך מבנה שבנייתו החלה עוד בסוף המאה ה-13, ומאז ועד היום היא מהווה מקום מפגש דתי עבור קתולים רבים המגיעים למקום למיסות המוניות בערבי חג ובימי ראשון. בצמוד לקתדרה תוכלו להתרשם ממנזר עתיק מהמאה ה-14 ומגוון מבנים נוספים מתקופות שונות בהיסטוריה של העיר.
 

PALAU GUELL

ארמון גואל הוא אחד המבנים המרשימים ביותר שנבנו על ידי אנטוני גאודי ברחבי ברצלונה. גאודי, אדריכל-יוצר קטאלוני שהתפרסם בעיקר בזכות סגנונו הייחודי, פעל בעיר ברצלונה בתחילת המאה ה-20, ובכל העיר פזורים מבנים שונים אותם הוא הגה, תכנן ויצר. עד היום נחשבים המבנים של גאודי לפסגת היצירה הקטלונית, וברחבי העיר מתקיימים סיורים רבים בעקבות האתרים והמבנים אותם תכנן, אחד מהם הוא ארמון גואל- ארמון פאר שעד היום (יותר ממאה שנה לאחר בנייתו) נחשב לאחד המבנים המרשימים והיפים ביותר בברצלונה.
 

PARC GUELL

פארק גואל, הנמצא סמוך לארמון גואל, הוא הפארק המפורסם ביותר בברצלונה. הפארק כולו תוכנן ועוצב על ידי אנטוני גאודי בשנים הראשונות של המאה ה-20. ברחבי הפארק שבילים ומדרגות המעוטרים באינספור יצירות קרמיקה ופסלים של האומן ותלמידיו. כ-200 מדרגות יובילו אתכם אל אחת מנקודות התצפית המרשימות ביותר בפארק המאפשרים לכם לחזות ביופייה של ברצלונה. ארמון גואל ופארק גואל הוכרזו כאתרי מורשת בינלאומיים על ידי ארגון אונסק"ו. מבנה נוסף שתוכנן ויוצר על ידי גאודי, ואף הוא הוכרז על ידי ארגון אונס"קו לאתר מורשת בינלאומי, הוא:
 

CASA MILA

בית מילה, אחד המבנים המוכרים והידועים ביותר של האומן גאודי. הבניין תוכנן ונוסד בין השנים 1906-1910 והוא מתאפיין במוטיב הגל הידוע כסגנונו הייחודי של גאודי. המבנה נישא לגובה של 6 קומות מגורים והוא מאוכלס בשתי חצרות מעגולות. כיום, הקומה הרביעית במבנה משמשת כמוזיאון ליצירותיו השונות של גאודי ובקומה זו בוצעו עבודות שחזור רבות על מנת להציג בפני התיירים והבקרים הרבים במקום את סגנונו הייחודי של האומן.
 

FONT MONTJOIC

מזרקות הקסם של ברצלונה הממוקמות בכיכר אפסניה, הם ללא ספק, אחת האטרקציות המרהיבות ביותר בעיר. המזרקות כוללות למעלה מ-80 מזרקות שונות, והן נבנו בשנת 1929 לצרכי יריד מקומי. כיום, המזרקה הייחודית מהווה מוקד משיכה להמוני התיירים הפוקדים את העיר. המבקרים הרבים צופים במופע מרהיב המשלב, מים, מוסיקה והמון אורות צבעוניים, המופע במזרקה מתקיים מדי ערב ומופעל באמצעות מחשב ואמצעי פירוטכניקה מרהיבים.

מוזיאונים בברצלונה

ברצלונה מרכזת בתחומה מספר רב של אטרקציות תרבותיות המוצעות למיליוני התיירים הפוקדים את העיר. בין המוזיאונים הבולטים בברצלונה תמצאו את:
 
מוזיאון פיקאסו -
מוזיאון המרכב למעלה מ-3000 עבודות שונות של האומן והיוצר המוכר-פאבלו פיקאסו. המוזיאון ממוקם ברובע הגותי, והוא מציג מגוון נרחב מכל תקופות היצירה השונות של האומן. המוזיאון נחשב לאחד מאתרי התיירות הבולטים ביותר בספרד.
 
MACBA -
המוזיאון לאומנות בת זמננו. המוזיאון ממוקם לא הרחק מכיכר קטלוניה, והוא מציג מספר רב של תערוכות לאומנות בת זממנו.
 
COSMO CAIXA -
מוזיאון המדע של העיר ברצלונה. מתחם מרתק המורכב מ-4 מתחמים שונים, העוסקים במגוון תחומי מדע והיווצרות החיים על פני כדור הארץ. 
כמו כן, תוכלו לבקר במוזיאון השעווה, מוזיאון חואן מירו, המוזיאון לאמנות מודרנית, המוזיאון הימי, המוזיאון האתנולוגי ועוד.

פארקים בברצלונה

 
מלבד פארק גואל (ראו לעיל), תוכלו לבקר ברחבי ברצלונה במגוון פארקים מרהיבים ומרשימים. בין הפארקים הבולטים ביותר בעיר תמצאו את:
 
PARC DE LA CIUTADELLA -
ה-סיוטאדלה הוא הפארק הגדול ביותר בברצלונה והוא הוקם בעיר עוד במהלך המאה ה-19. הפארק ממוקם לא הרחק מחוף הים, והוא  נבנה על חורבותיה של מצודה עתיקה שהייתה במקום. הפארק מכיל שטחים עצומים של כרי דשא ומרחבים ירוקים,אגם מלאכותי עם סירות פדאלים להשכרה ואת גן החיות של העיר ברצלונה.
 
PALAU REIAL -
מתחם המלוכה של ברצלונה. בפארק זה שוכן הארמון המלכותי המארח את מלך ספרד בעת ביקוריו בברצלונה. הפארק רווי בגנים מלכותיים, פסלים ומגוון מונומנטים מרהיבים. הליכה לאורך הרחוב המקביל לפארק תוביל אתכם אל איצטדיון ה-קאמפ נואו, מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל "ברצלונה".
 
קאמפ נואו (CAMP NOU) – 
האצטדיון הגדול ביותר באירופה, ואחד ממתקני הספורט המרהיבים ביותר בעולם. איצטדיון זה מארח את מחשקי הבית של קבוצת הכדורגל המקומית, שהפכה בשנים האחרונות לאחת ממעצמות  הכדורגל הגדולות ביותר של כל הזמנים. בתוך האצטדיון מחכה לכם גם המוזיאון הרשמי של קבוצת ברצלונה, בו תוכלו לצפות במגוון פריטים של ההיסטוריה המפוארת של הקבוצה, מיום הקמתה בתחילת המאה ה-20, ועד לימינו. במידה ואתם חובבי משחק הכדור, מומלץ להצטרף לסיור מודרך המתקיים במקום בכל ימות השבוע, במהלכו תוכלו לבקר במוזיאון, לצפות באימוני הקבוצה ואפילו לבקר בחדר ההלבשה. הצלחתה הכבירה של הקבוצה בשנים האחרונות, הובילה לכך שאלפי תיירים מכל רחבי העולם, פוקדים את יציעי האצטדיון בכל משחק והופכים את חווית הצפייה לאחד מהאטרקציות המרכזיות ביותר בברצלונה. מומלץ לבקר במקום בזמן משחק ולקחת חלק בחוויה המהפנטת עם 100,000 אוהדים נוספים ביציעים.
 
בנוסף לכל האטרקציות המופיעות לעיל, ברצלונה מעמידה לרשותכם מגוון נרחב של מרכזי קניות, שווקים עירוניים, מסעדות מקומיות, מרכזי בילוי ופנאי, מרכזי תרבות ומגוון נרחב של אטרקציות לכל מטרה. זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש האטרקציות המוצעות לכם לברצלונה במהלך כל השנה, ולקחת חלק בחוויה מרגשת.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: