אטרקציות לילדים בברצלונה

תמונת נוף ברצלונה
אחת הערים המשמחות והתוססות באירופה היא ברצלונה. היא מושלמת לכל גיל, גם לבילוי משפחתי עם הילדים ויש בה כל מה שתרצו למצוא בה, דילים לברצלונה נותנים מענה מעולה לכל סוג של קהל וכמעט בכל גיל. שווקים תוססים ואותנטיים לצד חנויות יוקרה, מסעדות מהמשובחות באירופה, אתרים הסטוריים ומבנים ארכיטקטוניים הם חלק קטן ממה שמצפה לכם בעיר.
אם החלטתם לטוס לברצלונה לחופשה משפחתית ואתם רוצים שגם לילדים יהיה מה לעשות, תוכלו למצוא כאן המלצות על אטרקציות לילדים בברצלונה.
על חיות, פארקים ומה שביניהם

תמונת נוף ברצלונה            תמונת נוף ברצלונה
 
מעבר להיותה עיר כיפית ונעימה, שמספיק להסתובב בה כדי להתאהב ברגע, העיר מציעה כמה וכמה פעילויות ייעודיות לילדים וחבילות נופש בברצלונה בלתי נשכחות:
 
חובבי החי והטבע ייהנו מגן החיות העירוני. הייחוד שלו הוא קודם כל במיקומו, בלב פארק סיטדלה, מקום נעים וירוק בפני עצמו וכמובן, עם מגוון החיות המצוי בו. חובבי החי ייהנו גם מביקור באקווריום של ברצונה, עצום מימדים ובו קרוב לחמישה עשר אלף מינים וזנים של דגים שונים. האתר כולל הוא אינטראקטיבי ויש בו גם מקומות משחק והפעלה לילדים.
ברצלונה שופעת פארקים מטופחים, ירוקים ויפים. הבולטים והמוכרים מכולם הם פארק גואל ופארק מונטז'ואיק הגדולים אולם קיימים גם פארקים נוספים שמותאמים במיוחד לדור הצעיר, כמו פארק 'לבירינט', אחד הפארקים העתיקים ביתר בברצלונה ובו מבוך צומח ופסל במרכזו, שבילים יפים ומקומות משחק ושעשוע.
פארק נחמד נוסף הוא פארק 'טיבידאדו'. הוא מצוי בראש גבעה גבוהה שבראשה כנסיית הלב הקדוש. ממש מאחוריה מתחיל הפארק ובו גלגל ענק ומתקנים "של פעם", ישנים אך מתפקדים. הנוף הנשקף מהגבעה הוא יוצא מן הכלל.
מחוץ לעיר, מרחק של כשעה נסיעה דרומית לברצלונה מצוי פארק השעשועים של אולפני יוניברסל, 'אוונטורה'.
 

אטרקציות לילדים בברצלונה - יש גם מוזיאונים

 
מוזיאונים הם דרך מצוינת ללמוד על מוצג כל שהוא, על תקופה או על סגנון אמנותי. הוא כם יכול להיות מקום טעים וריחני, דוגמת מוזיאון השוקולד בעיר ובו פסלים עשויים שוקולד, הסבר על תהליך הכנת השוקולד וגם טעימה קטנה.
מוזיאונים מומלצים נוספים לילדים הם מוזיאון המדע עם שפע פעילויות אינטראקטיביות המותאמות לילדים ומוזיאון השעווה.
ברצלונה היא עיר שכולה קסם, וככזו יש לה גם אזור מזרקות הקרוי "מזרקות הקסם". למרגלות פארק מונטז'ואיק ממוקמות מזרקות מופלאות שמדי ער, עם רדת החשיכה הן מתחילות במופע מרהיב של מים, מופעים אורקוליים ומוזיקה מרשימה. שילוב האור והמים יחד עם המוזיקה הוא חוויה ייחודית וקשה מאד להתנתק מהמקום. תוכלו ללכת משם רק כשזה יסתיים לצלילי מטח זיקוקי דינור וכשהפארק יינעל.
עוד אטרקציות לילדים בברצלונה הן שיט באגם המצוי במרכזו של פארק סיטדלה, או טיפוס לגבעת המונטז’ואיק באמצעות רכבל.
רוצים לקבל מידע נוסף על אטרקציות לילדים בברצלונה? בדיזנהאוז תקלו את כל המידע, ההמלצות וגם מידע על טיסות לברצלונה במחירים זולים, המלצות על בתי מלון ועוד טיפים חשובים שיהפכו את החופשה המשפחתית שלכם למושלמת.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: