ברצלונה עם ילדים

תמונת נוף ברצלונה
ברצלונה, בירת חבל קטלוניה, והעיר השנייה בגודלה בספרד, היא אחת מהערים האהובות ביותר (בספרד ובכלל), בקרב תיירים רבים מכל רחבי העולם המקפידים על טיסות לברצלונה מידי שנה. יש אינספור אטרקציות בברצלונה- מבנים ארכיטקטוניים מרהיבים, יש הרבה אפשרויות שופינג ושווקים בברצלונה, ישנם לא מעט מרכזי תרבות, אומנות, בילוי ופנאי, חיי הלילה בברצלונה תוססים במיוחד והעיר מציעה גם מגוון עצום של אתרי תיירות ופארקים מרהיבים.
חבילות נופש בברצלונה הפכו בשנים האחרונות לחופשה מבוקשת בקרב ישראליים הרבים, המשלבים את הביקור והנופש בעיר כחלק מטיול לספרד, או לחילופין, כיעד התיירות המרכזי שלהם. אף על פי שברצלונה נחשבת ליעד תיירותי הפונה לקהל מבוגר, ההיצע התיירותי הנרחב לצד אינספור אטרקציות לכל בני המשפחה, הופכים את ברצלונה לעיר תיירות ססגונית, צבעונית ומרתקת, הן לילדים והן למבוגרים כאחד. הסיורים המומלצים ביותר בעיר כוללים ביקורים באתרים ומונומנטים של האמן המפורסם גאודי.
 
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את מיטב הדילים לברצלונה, האטרקציות ואתרי התיירות המיועדים לכל בני המשפחה ובעיקר לילדים, תכנון נכון של הטיול בברצלונה עם הילדים, יהפוך את הביקור בעיר לחוויה מהנה ובלתי נשכחת.
 
 
תמונת נוף ברצלונה           תמונת נוף ברצלונה
 
 

ברצלונה עם הילדים – מזג אוויר

מזג האוויר בברצלונה מזכיר מאוד את האקלים במדינות הים התיכון, ממוצע הטמפרטורות בחודשי החורף עומד על 8 מעלות וממוצע הטמפרטורות בקיץ עומד על 24 מעלות. התקופה הכי מומלצת לטיול עם הילדים בברצלונה היא מעט לפני הקיץ ובחודשי הסתיו, בתקופה זו מזג האוויר אידיאלי במיוחד לטיולי משפחות.
 

ברצלונה עם הילדים - אטרקציות ואתרים נוספים

 
גן החיות של ברצלונה -
גם החיות בברצלונה ממוקם בפארק סיוטאדלה, גם החיות נוסד בסוף המאה ה-19 ומאז ועד היום מאכלס מגוון כ-400 זנים של בעלי חיים והוא מחולק ל-5 מתמחים שונים. במתחם הגן תוכלו לשכור מכונית חשמלית לסיור ברחבי הגן, ליהנות ממיני רכבת הפעילה בשטח הגן ואף לרכב על סוסים.
 
מוזיאון השוקולד -
ילדכם אוהבים שוקולד? זה הזמן לחוויה מתוקה במיוחד. מוזיאון השוקולד מציג בפני מבקריו את מסלול הכנת השוקולד החל משלב קטיף הקקאו ועד להפיכתו למאכל מתוק, וכל זאת באמצעות מסכי מגע ומערכות אינטראקטיביות ההופכות את הילדים לחלק מהחוויה. כמו כן, ברחבי המוזיאון תפגשו עשרות פסלים ודגמים מיניאטוריים של מגוון אתרים בברצלונה, העשויים כולם משוקולד.
 
האקווריום של ברצלונה -
אקווריום ענקי המכיל בתוכו למעלה מ-10,000 זנים של בעלי חיים הנמצאים מתחת לפני המים. מעבר לדפנות הזכוכית תוכלו לצפות בעולם החי מתחת למים ואף לצפות בכרישים החיים כלהקה בתוך האקווריום.
 
מוזיאון השעווה -
במרכז שדרת הרמלבה, באזור התיירותי ביותר בברצלונה, תפגשו את מוזיאון השעווה המעמיד לרשותכם שעות של הנאה ובילוי לכל המשפחה. בתוך מוזיאון השעווה תוכלו להתרשם ממגוון מיצגים ופסלי שעווה של דמויות היסטוריות ועכשוויות מכל תחומי החיים. במקום פועלות מערכות מקדמות של סאונד ותאורה המעצימות את חווית הביקור במקום.
 
מזרקת הקסם –
מזרקה מרהיבה וייחודית הממוקמת בכיכר אספניה ומהווה מוקד משיכה להמוני תיירים הפוקדים את ברצלונה לאורך כל השנה. במזרקה תוכלו לחזות במופע מרהיב המשלב, מים, מוסיקה והמון אורות צבעוניים, המופע במזרקה מתקיים מדי ערב ומופעל באמצעות מחשב ואמצעי פירוטכניקה מרהיבים.
 
אוונטורה פארק שעשועים –
פארק שעשועים הממוקם כשעת נסיעה מברצלונה (וולא ספק שווה את הנסיעה). בפארק תמצאו עשרות מתקני שעשועים ופעילויות שונות לכל בני המשפחה. המתחם עצמו מחולק ל-5 מתחמים שונים המציגים עולמות שונים, כגון: ים תיכוני,סיני, מערב פרוע, מקסיקני ועוד. בכל אחד מהמתחמים תמצאו דוכני מזון ממדינות אלו והיצע נרחב של אטרקציות להפעלת הילדים.
 
פארק השעשועים בטיבידבו -
פארק שעשועים הממוקם בסמוך לאתר התיירות המוביל בברצלונה- (הר טיבידב), הסמיכות בין שני האתרים הופכת את פארק השעשועים למוקד תיירות מוביל בקרב תיירים עם ילדים (בעיקר ילדים קטנים). ברחבי הפארק מספר מתקני שעשועים ומתחם המציג תערוכות של מיטב הצעצועים האוטומאטיים מהמאה ה-20.
 
קאמפ נואו -
האצטדיון הביתי של קבוצת הכדורגל ברצלונה הוא ללא ספק אתר עלייה לרגל עבור כל חובבי המשחק (וגם עבור כאלו שאינם). במתחם האצטדיון תמצאו את אחד ממוזיאוני הכדורגל המרשימים והמרהיבים ביותר בעולם. מתחם המוזיאון מחולק ל-2 קומות ובכל אחת מהן תוכלו למצוא מגוון פריטים הקשורים להיסטוריה המפוארת של קבוצת הפאר, החל מפסלים ודיוקנאות של שחקני עבר והווה, דרך תצוגה של גביעי ומדליות בהם זכתה הקבוצה ועד חנות מזכרות בה תוכלו לרכוש כמעט כל אלמנט או מוצר עם לוגו הקבוצה. כמו כן, תוכלו ליהנות מצפייה במצגת וידאו מרהיבה אודות סיפור הקבוצה. מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם צפייה באחד ממשחקיה של הקבוצה.
 
מוזיאון המדע -
מתחם מרשים המציג בפניכם מספר תופעות מרהיבות מעולם החומר, החי והצומח. המוזיאון ממוקם באחד המבנים המרשימים ביותר בברצלונה ומחולק למספר מתחמים שונים, כאשר בכל אזור אתם נחשפים להתפתחויות שונות במין האנושי לאורך ההיסטוריה.
 
המוזיאון הימי -
המוזיאון הימי בברצלונה פועל בתוך מבנה עצום ששימש בעבר כמספנה. ברחבי המוזיאון תוכלו לחזות במגוון דגמים של ספינות עתיקות, אוניות מלחמה, ספינות סוחרים ועוד. כמו כן, במקום מתקיימות תערוכות שונות בנושא המסלול הימי של מגלי ארצות.
 
פארק סיוטאדלה –
פארק מרשים הממוקם בלב ברצלונה. הפארק מאלכס את משכן הפרלמנט המקומי, שער הניצחון, שדרת תיירות שוקקת ועוד. במתחם הפארק תוכלו לקיים שייט סירות פסטורלי, ליהנות ממגוון הופעות חינם וירידי אומנויות, לסייר בין הצמחייה, המזרקות והפסלים במקום, או סתם לתפוס סייסטאה מקומית בפארק מרהיב ושטוף שמש (במהלך חודשי הקיץ כמובן).
 
פארק גואל -
מתחם תיירות מרשים ואחד הפארקים המרכזיים והבולטים ביותר בעיר. הפארק תוכנן על ידי האדריכל אנטוניו גאודי, אשר נחשב לאחד היוצרים המוערכים ביותר בחבל קטלוניה ובכלל. במקום תמצאו גם מוזיאון מקומי הנמצא בתוך הבית בו התגורר האומן עד יום מותו. הפארק משופע ביצירות ייחודיות ומפורסמות ביותר וביקור בפארק עם הילדים יאפשר להם ליהנות משפע ציורי וקסום של שטחים ציבוריים. הכניסה אל הפארק היא בחינם וביקור בתוך המוזיאון הינה בעלות כספית.
 
שדרת רמבלה -
השדרה המפורסמת ביותר של ברצלונה מעניקה לכם אפשרות אידיאלית לטיול בוקר או אחר הצהריים עם הילדים. ברחבי השדרה תוכלו ליהנות מהופעות של יוצרים מקומיים בחינם, לבקר בשוק בעלי החיים והציפורים הממוקם בשדרה, להתרשם ממגוון עבודות אומנות באמצעות עשרות דוכני האומנות הנמצאים במקום וכמובן להתענג על מאכלים מקומיים באמצעות המסעדות ובתי הקפה לאורך השדרה.
 
גן לבירנית (המבוך) -
פארק מרהיב ומרשים המכוסה בצמחייה ירוקה ובשיחים ענקיים המשלימים מבוך ירוק, המאפשר לכם שעות של סיור בין מתחמי ה"מבוך". ממוקם הרחק ממרכז העיר אך בהחלט שווה את הביקור. הכניסה אל מתחם הפארק כרוכה בתשלום, למעט ימי רביעי.

שווקים בברצלונה

ברצלונה משופעת במתחמי קניות מודרניים וקניונים מובילים. כמו כן, אפשרות נפלאה לצאת לשופינג בברצלונה הוא לסייר בין השווקים המקומיים, הפעילים לרוב בימי ראשון. בין השווקים המומלצים ביותר לסיור עם כל בני המשפחה תמצאו את: שוק המטבעות והספרים ושווקי העתיקות הפזורים ברחבי העיר. אחד ממרכזי הקניות הבולטים בעיר הוא מרכז קניות גלוריאס מרכז זה מכיל קרוב ל-200 חנויות מכל תחומי החיים ומאפשר לכם למצוא את הכול ובגדול ובמקום אחד. המרכז בנוי סביב כיכר ענקית המכילה מגוון בתי קפה, מסעדות ,בארים מקומיים ועוד, וללא ספק מהווה מוקד לבילוי משפחתי לאורך כל שעות היממה.
 
זה הזמן לתכן את החופשה המשפחתית הקרובה שלכם בברצלונה, היצע הפעילויות לילדים מאפשר לכם ליהנות מכל מה שהילדים אוהבים במקום אחד, שגם המבוגרים מאוד יאהבו!  



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: