מה לעשות עם הילדים בברצלונה

תמונת נוף בברצלונה
ברצלונה היא אחת הערים הידידותיות ביותר לילדים, בזכות שפע האטרקציות המלהיבות, חבילות נופש ייעודיות בברצלונה והאתרים המעניינים המצויים בה המתאימים לכל גיל, פארקים ירוקים, מוזיאונים בהם יוכלו הילדים למצוא פעילויות מרתקות, פארקי שעשועים, אומני רחוב צבעוניים, מזרקות ייחודיות, גן חיות, אצטדיון כדורגל ועוד פעילויות רבות במשך כל שעות היום.
ברצלונה היא עיר מושלמת לילדים וכוללת דילים מושלמים לברצלונה לקהל של משפחות עם ילדים. הרחובות נעימים ומאירי פנים, ובכל שעה משעות היום אפשר למצוא מה לעשות עם הילדים וכמובן כדאי גם לשוטט ברחובות הציוריים וליהנות מהאווירה המיוחדת של העיר. טיסות לברצלונה יוצאות באופן קובוע מיעדים שונים בכל העולם. ברצלונה היא עיר גדולה ומדהימה, כדאי לעלות על אוטובוס תיירים אשר עוצר באטרקציות העיקריות בעיר וליהנות מחוויה מהנה עם הילדים. אם רוצים חווית נסיעה מושלמת כדאי לתפוס מקום על גג האוטובוס ולקבל גם נקודת תצפית טובה. קניית כרטיס מקנה אפשרות לרדת ולעלות במהלך אותו יום ככל שחפצים, בכל נקודה על המסלול. ניתן לקנות כרטיס למספר ימים.


תמונת נוף ברצלונה           תמונת נוף ברצלונה
 
 
הנה כמה אטרקציות אטרקטיביות ומקומות מרתקים לבקר בהם עם הילדים:
 
פארק גואל
פרי יצירתו של הארכיטקט הידוע אנטוניו גאודי, המשלב מבנים ארכיטקטוניים מיוחדים בתוך פארק ירוק עם נוף משגע. בטיול בפארק נדמה שמגיעים לארץ מהאגדות, מבנים רבים מעוטרים בקרמיקה צבעונית היוצרת פסיפס מעניין, בין כל המבנים. מהכניסה עולות מדרגות מפוארות שבמרכזן דרקון גדול, וממשיכות לאולם מעניין בו עמודים רבים. מומלץ לבקר במקום הקסום הזה. שעות הפתיחה (תלוי בחודש) מ 8:00 עד 20:00 או 21:00 כתובת: Carrer d'olot 5.
 
גן החיות של ברצלונה
אתר חובה לבקר בו עם הילדים, גן החיות של ברצלונה נמצא בפארק הסיוטדלה והוא נחשב בין הטובים בספרד. בגן ישנם אזורים פתוחים, דבר המאפשר להתקרב אל החיות עד כמעט נגיעה. ישנו מגוון גדול של חיות, ביניהן אטרקציה מיוחדת, גורילות לבקניות. לילדים קטנים יותר, יש עוד גן בו הם יכולים לנסוע ברכבת ולפגוש את מגוון בעלי החיים שבו. כתובת:Parc de la Ciutadella s/n .
 
פארק השעשועים Tibidado
אתר מומלץ לכל המשפחה ומתאים לכל גיל. פארק השעשועים בסגנון של פעם מציע שלל אטרקציות ומתקנים שונים. הפארק ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בברצלונה, המקום קיים כבר יותר ממאה שנה ונחשב לאתר חובה במהלך הטיול עם הילדים. שעות הפתיחה ביולי אוגוסט: 12:00-23:00.
 
אצטדיון קאמפ נואו ומוזיאון הכדורגל
כמעט כל ילד מכיר את הקבוצה של ברצלונה ויהיה מאושר לבקר בו. מלבד משחק כדורגל, בו ניתן לצפות בימים בהם הקבוצה משחקת, פועל במקום מוזיאון הכדורגל הרשמי של בארסה, אשר ביקור בו כולל גם כניסה לאצטדיון ולחדרי ההלבשה של השחקנים. שעות הפתיחה: אפריל עד ספטמבר 9:30-19:30 אוקטובר עד מרץ 10:00-18:30.
 
מוזיאון השוקולד
אתר חובה לאוהבי השוקולד הצעירים והמבוגרים. במוזיאון פעילויות אינטראקטיביות הממחישות את הכנת השוקולד משלב קטיף הקקאו ואת ההיסטוריה של השוקולד. ניתן להשתתף בסדנאות מעניינות ליצירה בשוקולד, בתשלום נוסף. כתובת: Comerc 36, פתוח בימי שני-שבת 10:00 עד 19:00 ובימי ראשון עד 15:00.
 
האקווריום של ברצלונה
אין להחמיץ את האקווריום הענק, בו שוחים בתוך מכלים הנראים כמו ריף אלמוגים, מגוון עצום של יונקים ימיים ולמעלה מ-11 אלף בעלי חיים. האקווריום נמצא במבנה עגול ומרשים, ולא כדאי לפספס את מנהרת הזכוכית שאורכה 80 מטר, דרכה אפשר לראות מקרוב את הכרישים, והאמיצים יוכלו אף לשחות איתם. כתובת: Moll d'Espanya del Por Vell, שעות פתיחה: שני עד שישי - 10:00-19:00, שבת, ראשון- 10:00-20:00, חודשים יוני עד ספטמבר פתוח עד 21:30.
 
מזרקת הקסם
חובה ללכת לראות את המזרקה הפועלת מ-1929, המציגה מופע מרהיב של אור, צבע ומוסיקה, יחד עם אקרובטיקה במים. המופע מתקיים כל חצי שעה תלוי בעונה. מומלץ לטייל ברחובות הסמוכים, זהו אזור יפהפה במיוחד בלילה. כתובת:Placa Espanyaשעות: המזרקה פועלת בשעות הערב, המופע מתחיל כל חצי שעה עגולה, משתנה בהתאם לעונות.
 
פארק פורט אוונטורה
במרחק של שעה נסיעה מהעיר מגיעים לפארק הענק של אולפני יוניברסל, זוהי חוויה משפחתית שאסור להחמיץ. המתחם כולל פארק שעשועים, פארק מים הכולל חופים מלאכותיים, שני מלונות ואת מועדון החופים. אפשר לפגוש שם את הדמויות המוכרות לילדים, הפנתר הוורוד, פופאי, וודי הנקר ועוד. בפארק יש שפע אטרקציות, פעילויות והפתעות לכל הגילאים. שעות פתיחה: ביולי אוגוסט 10:00 עד 24:00 כתובת: Av. Pere Molas Km 2, Vila Sece, Tarragona.
 
פארק המבוך (Laberint)
אתר מהנה במיוחד, פארק ירוק שופע צמחייה עם אגם, מזרקות ופסלים מרשימים. הזדמנות נפלאה להירגע על המדשאות ולתת לילדים ליהנות מאטרקציה מאתגרת של מבוך שיחים קטן ועוד אתרים שונים במקום. כתובת: Passeig dels Castanyers שעות פתיחה: משתנה לפי העונה, בחודשי הקיץ 10:00 עד 21:00.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: