מסעדות מומלצות בברצלונה

תמונת נוף ברצלונה
ברצלונה, בירת חבל קטלוניה, והעיר השנייה בגודלה בספרד, מציעה שפע אטרקציות וחבילות נופש לברצלונה במיוחד לתיירים וחיי לילה סוערים ומהנים. העיר שוכנת לצד חוף הים ונחשבת למרכז תרבותי והיסטורי חשוב בספרד וליעד תיירותי מבוקש ופופולרי בזכות עידוד תיירים, דילים לברצלונה ואטרקציות רבות. העיר מציעה חוויה קולינרית נפלאה לתיירים הרבים שמגיעים אליה לאורך כל ימות השנה, בין השאר ניתן לאכול במסעדות טאפאס בר משובחות, במסעדות דגים ופירות ים, במסעדות שף עם כוכבי מישלן ובדוכני האוכל המציעים מנות טעימות ואיכותיות במחירים משתלמים. לפניכם מספר מסעדות מומלצות שכדאי לבקר בהן במהלך הטיסה לברצלונה.
 
תמונת נוף ברצלונה          תמונת נוף ברצלונה
 
 

מסעדות טאפאס

מסעדות הטאפאס בברצלונה מציעות אוכל מעולה ומנות קטנות וטעימות במחיר סביר. אחרי כמה מנות טאפאס ניתן כבר לשבוע וכדאי לשטוף את האוכל בבירה קרה או עם קאווה, כמנהג המקומיים.
 
El Xampanyet
מסעדת טאפאס פופולרית בקרב המקומיים והתיירים, קיבלה ציון גבוה גם באתר טריפ אדוויזר. המסעדה הוקמה בשנת 1929 על ידי משפחה מקומית וכעת מנוהלת על ידי הדור השלישי של המייסדים. במקום אווירה משפחתית חמה ונעימה והמסעדה הקטנה עמוסה רוב שעות היום. כדאי להזמין מהתפריט מנות דגל כמו אנשובי ברוטב הבית, חמון ספרדי מעולה ועוד. מחירים: זול-בינוני.
כתובת: Carrer de Montcada 22
 
Pinotxo Bar
מסעדת טאפאס בר קטנה בלב שוק בוקריה, בסמוך למדרחוב הרמבלה. המקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים, וניתן לבחור מתפריט מגוון הכולל שלל מנות מעולות וטעימות, כדאי לנסות צלי כבש, תבשיל ירקות בסגנון קטלוני, לובסטר בגריל, טורטילה ועוד. מחירים: זול.
כתובת: Mercat de la Boqueria, Carrer la Rambla, 89
 

מסעדות יוקרתיות

ברצלונה מציעה חווית קולינרית נפלאה לתיירים, יש בעיר שפע מסעדות יוקרה, ביניהן גם מסעדות עם כוכבי מישלן, חלקן מתמחות באוכל קטלוני וספרדי, אחרות מציעות מנות מהמטבח הבינלאומי עם פרשנות עדכנית.
 
Rías de Galicia
נחשבת למסעדת הדגים ופירות הים הטובה ביותר בברצלונה, המסעדה מציעה עיצוב אלגנטי מוקפד ואווירה רומנטית. צוות המסעדה מעניק שירות אדיב, התפריט מושקע וכולל שפע מנות העשויות כולן מחומרי גלם טריים ואיכותיים הנבחרים בקפידה. מנות הדגל של המסעדה- סלט לובסטר עם מנגו, קנלוני במילוי סרטנים. מחירים: יקרים.
כתובת: Carrer de Lleida, 7
 
Ca l'Isidre
מסעדת יוקרה שהוקמה בשנת 1970 ומציעה מנות קטלוניות מסורתיות. המסעדה אהובה במיוחד על ידי מלך ספרד ולמרות העיצוב הפשוט מציעה אווירה יוקרתית ואלגנטית. המסעדה מציעה תפריט יינות עשיר ומבחר גדול של קינוחים מעולים. מומלץ לנסות מנות כמו טלה צלוי עם בצלצלים, מוח כבש עם חמאה שחורה, קרפצ'יו בקר. מחירים: בינוני- יקר.
כתובת: Carrer Flors 12
 
Gaig
מסעדת שף קטנה ויוקרתית המתמחה באוכל מהמטבח הקטלוני המסורתי. למסעדה יש שני כוכבי מישלן והיא נחשבת לאחת המסעדות הטובות בעיר. המקום מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, כל המנות מוגשות מעוצבות בסגנון מתוחכם ואלגנטי. מומלץ להזמין תפריט טעימות במחיר 120 אירו לסועד. מחירים: יקרים.
כתובת:  Carrer de Còrsega, 200
 

אוכל רחוב  

העיר ברצלונה שוקקת חיים והמקומיים אוהבים לנפוש בצהריים בסיאסטה ולאחר שעות העבודה לבלות במסעדות, בברים ובמועדונים. כדאי בין אטרקציה אחת לאחרת לחוות את הקולינריה המרשימה והייחודית בעיר, לא חייבים לאכול רק במסעדות מאחר ויש היצע גדול של אוכל רחוב במחיר משתלם ובאיכות גבוהה.
 
Bo de B
המסעדה המקומית ממוקמת מול סניף הדואר הגדול במרכז העיר, המקום עמוס לאורך רוב שעות היום בגלל הכריכים הטריים והמעולים שהמקום מציע. ניתן לשבת, לאכול בעמידה או לקחת טייק אווי וליהנות משלל מנות טעימות כמו כריכים במילוי חזה עוף, בקר או סלמון, מבחר סלטים טריים, תבשילי אורז, אוכל הודי ופקיסטני ועוד. מחירים: זול.
כתובת: C/Fusteria 14 
 
Pans & Company
רשת מזון מהיר מובילה בברצלונה המציעה סניפים רבים. ניתן לאכול מבחר כריכים עם בשר וגבינות, סלטים טריים ומאפים טעימים. בחירה טובה למי שמחפש אוכל מהיר, איכותי וזול. כדאי לנסות כריך עם שניצל וכריך צמחוני. מחירים: זול-בינוני.
כתובת: Placa Urquinaona, 12-13




 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: