אירועים בברצלונה

חגיגות הסילבסטר

ברצלונה מזמינה אתכם לחגיגה בלתי נשכחת של כניסת השנה החדשה או ה"Nochevieja" בספרדית  ומארגנת מסיבות מדהימות ברחבי העיר, בהן תוכלו לרקוד, לשתות, ליהנות ולקבל את השנה החדשה בצורה הכי חגיגית שיש. המסיבה הרשמית והגדולה לוקחת מקום ב Montjuic’s Magic Fountain. שם תוכלו ליהנות מזיקוקים, הופעות ומסיבה ענקית.
מתי: 31.12
איפה: Montjuic’s Magic Fountain.


הליגה הספרדית בכדורגל

אל תפספסו את משחקיה של ברצלונה בליגה הספרדית, אחת מהליגות המובילות בעולם. דיזנהאוז מוכרת כרטיסים למגוון משחקים בחו"ל, הכוללים כרטיס טיסה לברצלונה, מלון וכרטיס למשחק. התקשרו עכשיו 1-700-700-133 וקבלו הצעת מחיר למשחקיה של ברצלונה.


קרנבל ברצלונה

עיקר הקרנבל הוא סביב האוכל ובעיקר הבשר וזאת מאחר והקרנבל מציין את השלב שלפני הצום המקדים את חג הפסחא. כמו כן בקרנבל מתקיימות תהלוכות של רקדנים, להטוטנים, תזמורות, זמרים ועוד. האירוע הגדול בקרנבל הוא מצעד המלך והוא מתקיים ב8.2.16.
מתי: 4-10.2.16
איפה: ברחבי העיר

קרקס השמש (Cirque De Soleil)

ההצגה הכי טובה בעיר, המתאימה לכל המשפחה! קרקס השמש הוא מופע מרהיב שמוצג ברחבי העולם, בו משתתפים רקדנים ואקרובטים מוכשרים. תוכלו לצפות במופעים, בהם שמוקדשים למוזיקאים גדולים, כמו מייקל ג'קסון והביטלס.
מתי: 1-10.1.16
איפה: Palau Sant Jordi
 

Florence + The MachineON

להקת האינדי המצליחה מגיעה לכבוש את ברצלונה! בין להיטיהם המוכרים ביותר של הלהקה האהובה ניתן למנות את Dog Days Are Over, Shake It Out, You've Got the Loveו- Never Let Me Go. רוצים לקחת חלק בהופעה בלתי נשכחת? תזמינו מראש את הכרטיסים כי לא יישארו לכם! בדיזנהאוז תמצאו חבילות להופעות בחו"ל הכוללות כרטיסי טיסה, מלון וכרטיס להופעה! התקשרו 1-700-700-133
מתי: 16.4.16
איפה: Palau Sant Jordi
 

בריאן אדאמס

הזמר המצליח כבר כמה עשורים מגיע לברצלונה במסגרת סיבוב ההופעות Get Up Tour 2016. בין שיריו האהובים של אדאמס I Do It For You, Please Forgive Me,  heaven, Here I Am, when you're gone, summer of 69, Have You Ever Really Loved a Womanועוד. לדיזנהאוז חבילות להופעות בחו"ל. התקשרו עכשיו לברר לגבי מחיר טיסה להופעה של בריאן אדאמס בברצלונה.  
מתי: 30.1.16
איפה: Palau Sant Jordi




 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: