אטרקציות במדריד

תמונת נוף מדריד
רשת התחבורה הטובה ביותר באירופה ושפע האטרקציות בעיר, הופכות את מדריד לבירה אירופאית שכל אחד ואחת מכם חייבים לבקר בה לפחות פעם אחת בחיים. כמו כן בעיר יש אינספור אפשרויות אירוח ובתי מלון במדריד.
 
מדריד, המשלבת מפגש ייחודי של התרבות הם תיכונית עם זו האירופאית, מציעה מגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות הכוללות בין היתר: מוזיאונים מרתקים, מבנים היסטוריים רבים, מתחמי קניות חדישים, שווקים ססגוניים, מסעדות מפנקות ועוד מגוון נרחב של ריגושים ואטרקציות. מכיוון שכיום יש כל כך הרבה דילים למדריד, ריכזנו עבורכם רשימה של מספר אטרקציות מרכזיות בעיר התוססת ביותר בספרד.
 
 
אטרקציות במדריד, מדריד אטרקציות, מוזיאונים במדריד.            אטרקציות במדריד, מדריד אטרקציות, מוזיאונים במדריד

מוזיאונים במדריד

 
כנראה שלא סתם החלטתם לעלות על טיסה למדריד. בעיר הבירה של ספרד, הנחשבת לאחת הערים החשובות בעולם מבחינה אומנותית, תמצאו היצע נרחב של גלריות ומוזיאונים בכל תחומי התרבות, האמנות והפנאי. מסביב לשדרות פארדו בעיר, תמצאו את "משולב הזהב של האמנות" –כינוי לאזור בו פועלים שלושת המוזיאונים החשובים ביותר בעיר, הכוללים את:
 
 
מוזיאון פארדו PARDO - 
המוזיאון הגדול החשוב והמפורסם ביותר במדריד. ממוקם במבנה מרשים שנבנה במאה ה-18. במוזיאון נמצא האוסף המלכותי הגדול ביותר בספרד, והוא מאכלס את יצירות האמנות החשובות ביותר בעולם.
 
מוזיאון המלכה סופיה - 
מוזיאון לאומי לפריטי אמנות מהמאה ה-20. המוזיאון הוקם בתחילת שנות ה-90 של  המאה הקודמת, והוא מאכלס כמות נכבדת של יצירות בולטות מהמאה ה20, פאבלו פיקאסו וסלבדור דאלי, הם רק חלק מרשימת היוצרים המפוארת שיצירותיהם מוצגים במוזיאון.
 
THYSSEN BORNENISZA -
גלריה אומנותית המשלימה את שני המוזיאונים הגדולים במתחם "משולש הזהב של האמנות" במדריד. ברחבי הגלריה תמצאו אוספים שונים של יצירות אומנות מאיטליה של המאות ה-14 וה-15, וכמו כן, אומנות מודרנית מאירופה ואמריקה של תחילת המאה ה-20.
 

מוזיאונים מרתקים נוספים הנמצאים במדריד:

המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע - המציג למעלה מ-6 מיליון פריטים מעולם הביולוגיה, הגאולוגיה והפליאונטולוגיה.
מוזיאון הארכיאולוגיה הלאומי - המציג אוסף מרשים של פריטים מתקופות שונות בהיסטוריה.
המוזיאון הלאומי לאמנות שימושית - המציג קרוב ל-50,000 פריטים מחיי היומיום לפי תקופות שונות בהיסטוריה.
 

מבנים ואתרים בולטים במדריד

PALACIO REAL ארמון המלוכה - 
אחד המבנים המרשימים והיפים ביותר במדריד, משמש כבית המלוכה הספרדי עוד מהמאה ה-18. הארמון נבנה בסגנון הניאו-קלאסי, והוא מאכלס למעלה מ2,800 חדרים. חצר גדולה ומרשימה ניצבת בכניסה לארמון, וניתן לקיים בו סיורים מודרכים שיחשפו אתכם אל יצירות האמנות, החדרים המרשימים ופריטים נוספים יקרי ערך המאכלסים את הארמון.
 
ALMUDENA -
קתדרלת אלמודנה היא קתדרלה קתולית הממוקמת במרכז מדריד. בניית הקתדרלה החלה עוד בסוף המאה ה-19, אך הושלמה רק בסוף המאה ה-20, וזאת עקב הפסקות בנייה ממושכות עקב מלחמת האזרחים בספרד. מבנה הקתדרלה משלב אמנות גותית לצד בנייה בסגנון הניאו-קלאסי ובנייה מודרנית חדשנית המאפיינת את חללי הפנים של המבנה.
 
THEATRO REAL -
תיאטרון המלכותי של מדריד הוא מבנה ייחודי שהוקם בסוף המאה ה-19. התיאטרון ממוקם בסמוך לארמון המלוכה, וכיום, לאחר סדרת שיפוצים נרחבת הוא שב להיות פעיל במגוון הצגות אופרה, תיאטרון וקונצרטים בעלי אופי ממלכתי.
 
מגדלי KIO -
שני גורדי שחקים שנבנו בהטיה מעניינת וייחודית. צמד גורדי השחקים ממוקמים בכיכר קסטייה, והם בעלי זווית של 15 מעלות, ומתנשאים לגובה של 114 מטרים מהקרקע. המגדלים הושלמו באמצע שנות ה-90 של המאה הקודמת, והם מאכלסים 26 קומות של עסקים, מסעדות, מתחמי קניות ונקודת תצפית מרשימה על העיר מדריד.
 
TEMPLE DE DEBOD -
מקדש דבוד הוא אחד האתרים המסקרנים ביותר במדריד, למעשה מדובר במקדש מצרי עתיק שנבנה במצרים במאה ה-2 לפני הספירה, והועתק לעיר מדריד במהלך המאה ה-20. המקדש נבנה מחדש בפארק ציבורי בעיר והוא נחשב לאחד מהאתרים המרהיבים ביותר בעולם המציגים את עולם האדריכלות המצרית העתיקה והמפוארת.
 

רחובות וכיכרות מרכזיים במדריד

מדריד שופעת כיכרות ורחובות מרכזיים המאכלסים מספר רב של מונומנטים, שירותים ואטרקציות תיירותיות, בין הכיכרות והרחובות המרכזיים במדריד תמצאו את:
 
PUERTTA DEL SOL - 
הכיכר המרכזית והסואנת ביותר במדריד. הכיכר מאכלסת מספר מונומנטים תיירותיים, שפע של שירותי תיירות, מתחמי קניות, מסעדות, מרכזי תרבות ופנאי.
 
PLAZA MAYOR -
כיכר פלאזה מאיור נחשבת לכיכר המפורסמת ביותר בעיר, ובה ניצב האייקון התיירותי המפורסם של מדריד- פסלו של פיליפה ה-3, הרכוב של סוס. הכיכר נבנתה בתחילת המאה ה-20, ומאז ועד היום היא נחשבת למרכז הבילויים וחיי הלילה העיר. מסביב לכיכר תמצאו מגוון נרחב של מועדוני פלמנקו, מסעדות טאפאס ופאבים מקומיים.
 
GRAN VIA -
רחוב יוקרתי הנמצא במרכז מדריד, ומאכלס בתחומו את רוב מרכזי העסקים של הבירה הספרדית. המבנים הייחודים המאכלסים את הרחוב לצד מתחמי הקניות הגדולים ביותר בעיר ושפע בתי המלון הנמצאים בו, הפכו את ה-גראן ויה לאחד הרחובות המרכזיים ביותר במדריד.
 

אטרקציות נוספות במדריד

 
PUERTA DA ALCALA -
אנדרטה בעלת מבנה ייחודי הממוקמת בכיכר העצמאות במרכז מדריד. השער המרכזי באנדרטה נבנה בסוף המאה ה-18, ועד היום הוא מהווה אתר תיירותי פופולרי בעיר.
 
אצטדיון סנטיאגו ברנבאו - 
מגרשה הביתי של קבוצת הפאר "ריאל מדריד". האצטדיון הענק, המכיל למעלה מ-80,000 מושבים, הוקם באמצע המאה הקודמת, והוא נחשב לאחד האצטדיונים המפוארים ביותר בעולם. האצטדיון מארח את כל משחקיה הביתיים של קבוצת "ריאל מדריד" ובשטח האצטדיון תמצאו גם מוזיאון המסקר את היסטורית הקבוצה וחנות מזכרות מרשימה וייחודית.
 
PARQUE DEL BUEM RETIRO - 
הפארק המרכזי של מדריד, מכיל שטחים עצומים של מרחבים ירוקים, אגמים קטנים, מבנים ייחודיים, מגרשי משחקים, בתי קפה ועוד. במהלך חודשי הקיץ, המקום מתמלא ביריד רחוב, ובמגוון מופעים המתקיימים במקום תחת כיפת השמיים.
 
הגנים הבוטניים של מדריד - 
הגן הבוטני העתיק ביותר באירופה, נוסד באמצע המאה ה-18, ומאכלס בתוכו פינות חמד רבות, פסלי אמנות וספריית מחקר.
 
AQOUPOLIS -
פארק מים הנמצא במרחק של חצי שעת נסיעה ממדריד. הפארק פעיל בחודשי הקיץ בלבד ומאכלס כמות עצומה של מתקני מים, מגלשות מים ענקיות, בריכות גלים ועוד מגוון אטרקציות מרעננות.
 
MUSEO DO CERA -
מוזיאון השעווה של מדריד, מכיל מספר רב של בובות שעווה מכל תחומי החיים. במקום פועל גם מתחם סימולציה המאפשר לכם לחוות את החיים בתקופות שונות בהיסטוריה הספרדית.
 
מופעי פלמנקו - 
ביקור בבירה הספרדית מחייב אתכם להיות נוכחים (לפחות פעם אחת) במופע פלמנקו מסורתי. כיום, מופעי הפלמנקו האיכותיים ביותר מוצגים במסעדות יוקרה ומתחמי תרבות מרכזיים.
 
פארק האטרקציות של מדריד - 
פארק ענק המחולק ל-5 מתחמים שונים, שבכל אחד מהם תוכלו למצוא היצע נרחב של מתקני שעשועים לכל המשפחה ומסעדות מפנקות.
 
גן החיות של מדריד -
גן המשלב בין חיות היבשה לבין חיות המים הנמצאות בתוך אקווריום ענקי ובו מגוון דגים.
זה הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם במדריד, בין אם מדובר בחופשה רומנטית וזוגית ובין אם מדובר בטיול מאורגן או חופשה משפחתית. העיר מדריד, על שלל מרכזי התרבות, האמנות והאתרים ההיסטוריים שבה, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מעיר תוססת, רב תרבותית, מסקרנת ואטרקטיבית במיוחד.
 

למי מתאים להגיע למדריד?

מדריד היא יעד פופולרי מאד אשר מידי שנה פוקדים את העיר תיירים ממדינות שונות בעולם. טיסות למדריד הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות והיום הן ויוצאות באופן סדיר כמעט מכל מקום בעולם כטיסות ישירות או טיסות עם קונקשיין. למדריד מגיעים תיירים מרקע, תרבות וסוגים שונים ומגוון גדול של קהלים - קהל מבוגר בני הגיל הזהב, משפחות עם ילדים, קבוצות חברים, טיולי תרמילאים ועוד. דבר נוסף שעוזר לעודד תיירים להגיע למדריד הוא הדילים שניתן למצוא. דילים אטרקטיביים מאד למדריד יכולים להוזיל עלויות או 
להקל על תכנון החופשה או הטיול אליו אתם עומדים לצאת. 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: