מדריד עם ילדים

תמונת נוף מדריד

פעילויות במדריד עם ילדים

 
מדריד, בירתה של ספרד, היא יעד נפלא לטיול עם הילדים. העיר מציעה שלל אטרקציות נפלאות לכל המשפחה או דילים אטרקטיביים למדריד כמו פארקים ירוקים רחבי ידיים, גן חיות מרתק, פארקי מים ושעשועים מלהיבים ואצטדיון הכדורגל של הקבוצה האגדית. בנוסף, תוכלו למצוא בה פעילויות רחוב משעשעות, נגני רחוב, פסלים חיים, דמויות מחופשות וכמובן אפשרויות שופינג מגוונות.
 
מדריד מציעה שפע מקומות בילוי, מוזיאונים מעניינים, מבני ארכיטקטורה מרתקים, שווקים ססגוניים שגם ילדים יוכלו ליהנות בהם ואין להחמיץ נסיעה ברכבל. אז רגע אחרי שירדתם מהטיסה למדריד וכבר התאקלמתם במלון, הנה 10 אטרקציות מומלצות שלא תרצו לפספס בביקור במדריד עם הילדים.
 
מדריד עם ילדים, פארק שעשועים במדריד, רכבל מדריד, גן חיות מדריד            מדריד עם ילדים, פארק שעשועים במדריד, רכבל מדריד, גן חיות מדריד



פארק השעשועים של מדריד

פארק השעשועים של מדריד הוא אתר חובה לכל המשפחה עם מגוון גדול של אטרקציות לכל הגילאים. הפארק מחולק לאזורים לפי המתקנים, יש גם אזור עם מתקנים המותאמים לגילאים הצעירים יותר, לונה פארק הכולל מתקנים לאמיצים המבטיחים חוויה מלאת אדרנלין, אזור טבע עם מגלשות מים ושיט אבובים, אזור רגוע יותר כמו פארק הענק וגנו, ואזור בו תמצאו מסעדות, חנויות ובית קולנוע מיוחד המקרין סרטים וירטואליים. שעות פתיחה: יוני עד ספטמבר מ 12:00 עד 21:00 או 01:00 תלוי בעונה. כתובת: Casa de Campo.
 

הרכבל של מדריד

הרכבל של מדריד הוא דרך נפלאה ומומלצת מאוד לראות את העיר מזווית שונה וייחודית. הנסיעה ברכבל אורכת כ-10 דקות לכיוון אחד. תוכלו להשקיף על נופים מרהיבים ואף לעשות עצירה לארוחה קלה בתחנת קאזה דה קמפו, ממנה נשקף נופו המהמם של הפארק ולחזור, אפשרות נוספת היא, לרדת בתחנה זו, לבקר באטרקציות בפארק ולשוב מאוחר יותר עם הרכבל. כתובת ממנה עולים לרכבל: Paseo del Pintor Rosales.
 

גן החיות והאקווריום (Zoo Aquarium Madrid)

גן החיות והאקווריום של מדריד הם בגדר חובה, גן החיות של מדריד נחשב לאחד הטובים באירופה. בגן החיות יש מגוון עצום של בעלי חיים, ביניהם: אריות, קואלות, ציפורים טרופיות ועוד. כל הילדים אוהבים במיוחד את דובי הפנדה הענקיים והחמודים. בסמוך נמצא האקווריום המציע שלל להקות של דגים צבעוניים, כרישים, יצורים מימיים אחרים, ומופעי דולפינים וכלבי ים המתקיימים פעמיים ביום. מומלץ להגיע מוקדם למופעים המלהיבים כדי לתפוס מקום טוב. התור בכניסה ארוך, לכן כדאי להגיע כשעה וחצי לאחר הפתיחה. שעות פתיחה: ב'-ו' 11:00-18:00, שבת 10:30-18:00. כתובת: Casa de Campo
 

אצטדיון הכדורגל ברנבאו

אל תחמיצו ביקור באצטדיון הבית של ריאל מדריד, מלבד המוזיאון, ניתן לערוך סיור במקומות כמו חדרי ההלבשה, יציע הכבוד ועד המגרש עצמו (לא עד הדשא ממש אבל קרוב מאוד). ניתן לסייר במקום לבד או להצטרף לסיורים מודרכים כדי לקבל הסברים. כתובת: Av. De Concha Espania.
 

פארק המים Aquopolis Madrid

מומלץ לבקר בפארק המים שהוא אחד הגדולים באירופה ואטרקציה מרעננת בחודשים החמים של הקיץ. המקום שוכן במרחק כ-25 דקות נסיעה מהעיר, מציע שלל מתקנים מסעירים לכל המשפחה, מגלשות מים, מפלי אבובים, בריכות שונות לכל הגילאים ועוד. למנוחה תוכלו למצוא מרחבים פתוחים עם מדשאות ועצים ומספר מסעדות. שעות פתיחה: יוני- ספטמבר 12:00,19:00, יולי-אוגוסט 12:00-20:00. כתובת: Villanueva de la Canada.
 

פארק הטבע Faunia

חוויה ייחודית ומהנה בה יוכלו הילדים לפגוש בעלי חיים שונים, כל אחד בסביבתו הטבעית. פינגווינים בקוטב, ציפורים אקזוטיות באמזונס, חיות באפריקה ועוד אטרקציות נהדרות ומרתקות, פלמינגו באגם, פינת ליטוף, אזור של חיות ליליות ועוד. כתובת: Av. De las Comunidades 28, Valdebernardo.
 

פארק בואן רטירו (Buen Retiro)

מומלץ אחרי שיטוט וטיולים בעיר להגיע לפארק היפהפה המהווה ריאה ירוקה עבור תושבי מדריד. הפארק נמצא במרכז העיר, ההורים יכולים להשתרע על הדשא בזמן שהילדים משחקים במתקנים השונים וליהנות מהשקט ומהאווירה המרגיעה במקום. המקום מציע שפע פעילויות לכל המשפחה, טיול בשבילים נעימים, ביקור בארמונות מרשימים, שיט באגם ועוד. בסופי השבוע יש מופעי רחוב של להטוטנים וליצנים, תיאטרון בובות וקונצרטים.
שעות פתיחה: 1 באוקטובר עד 30 באפריל 6:00-22:00, 1 במאי עד 30 בספטמבר 2:00-24:00. כתובת: Puerta de Flipe IV.
 

המוזיאון הלאומי למדע הטבע

חובה לחובבי המדע והטבע, זהו מוזיאון גדול ומרתק המציג תערוכות מעניינות בנושאים הקשורים לטבע, מדע וסביבה. המוזיאון מציע תצוגות העוסקות בגוף האדם ובאבולוציה של האנושות, תצוגות של דינוזאורים וחיות שונות, מטאוריטים ועוד. שעות פתיחה: שלישי עד שישי 10:00-18:00, ראשון עד 14:30 ושני סגור. כתובת: Calle Jose Gutierrez Abascal.
 

קניות ושלג ב Madrid Xanadu

למי שאוהב שופינג וקניונים, מומלץ לבקר במרכז הקניות המיוחד הזה. מלבד המגוון העצום של חנויות המותגים, יש במקום אטרקציות נפלאות לכל המשפחה כמו מסלול מכוניות קרטינג, באולינג והאטרקציה העיקרית – פארק סקי מקורה. כתובת: Arroyomoinos.
 

חנות צעצועים אלקטרונים Juguetrinica

לחובבי הגאדג'טים, ילדים ומבוגרים, זוהי חנות המציעה מגוון ענק של צעצועים אלקטרוניים מתקדמים מהדור החדש, סוגים שונים של רובוטים, מכוניות, כלי רכב מעופפים, משחקי לגו, אביזרים לאספנים של מלחמת הכוכבים ועוד שפע של הפתעות, חידושים והמצאות לכל הגילאים.
שעות פתיחה: ב'-ו' 10:30-21:00, שבת 11:00-14:00 ו 17:00-21:00 כתובת: Calle Alberto Aguilere 1
 
חברת דיזנהאוז מציעה חבילות נופש למדריד שיהפכו את החופשה המשפחתית שלכם במדריד עם הילדים למושלמת.




 
 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: