מסעדות מומלצות במדריד

תמונת נוף מדריד
מדריד, בירת ספרד, ומקום מושבם של הפרלמנט, הממשלה והמלך, נחשבת גם לעיר המרכזית במדינה ומציעה דילים למדריד אטרקטיביים במיוחד. העיר מציעה שפע מוזיאונים, ארמונות מרשימים, מבנים בעלי ארכיטקטורה יוצאת דופן, חיי לילה סוערים ושלל מסעדות ובתי קפה. בירת ספרד ידועה במסעדות הטאפאס, חלקן פתוחות עד לשעות הקטנות של הלילה, ויש גם מסעדות יוקרתיות ועממיות, שווקי אוכל ומסעדות כשרות.
 
שום דיל למדריד לא היה שווה בלי האוכל הספרדי המדהים שאפשר למצוא בכל פינה, חבילות נופש למרדיד ידועות בטיולים עם פאן קולינארי לאוהבי הז'אנר. אז רגע אחרי הטיסה והכניסה למלון, קבלו רשימה של מסעדות מומלצות במדריד שיעשו לכם את הטיול הרבה יותר טעים.
 
 
תמונת נוף מדריד           תמונת נוף מדריד



מסעדות יוקרתיות מומלצות

DSTAGE
מסעדת יוקרה המציעה עיצוב אותנטי ואווירה אקסקלוסיבית. המקום מציע תפריט עשיר הכולל מגוון מנות קלאסיות מהמטבח הספרדי ושלל מנות נוספות מהמטבח הים תיכוני. המסעדה זכתה במקום השלישי והמכובד בבחירת הגולשים של טריפ אדוויזר לשנת 2016. ניתן להזמין תפריט טעימות של 10 או 14 מנות וליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן. מחירים: בינוני- יקר.
כתובת: Calle de Regueros 8
 
Ten Con Ten
מסעדה יוקרתית בצפון מרכז העיר הידועה במנות הגורמה המעולות ובאווירה החמה והביתית. במקום ניתן לראות סלבס מקומיים כמו שחקני קולנוע, כדורגל ודוגמניות, המסעדה נחשבת לאחת מחמש המסעדות הטובות ביותר בספרד. במקום יש בר אלכוהול ומרתף יינות גדול, כדאי להזמין מנות מעולות כמו מוסקה עם חצילים, צלי בקר עסיסי עם פירה, רביולי עם לובסטר ועוד. מחירים: יקר.
כתובת: Calle de Ayala, 6
 
Corral de la Morería Resturant
מסעדה יוקרתית ואחת הוותיקות ביותר במדריד. המסעדה מציעה תפריט א' לה קארט ומופעי פלמנקו מרהיבים בזמן האוכל. המסעדה ממוקמת בעיר העתיקה ומציעה עיצוב אותנטי ואווירה אקסקלוסיבית. מומלץ להזמין מקום מראש, המקום נפתח החל מהשעה 19:00. המסעדה זוכה לשבחים ולפרסים רבים, ניתן להזמין טאפאס איכותי, יינות בוטיק מעולים ומנות גורמה נפלאות. כדאי לנסות מנות כמו צלי בקר על מצע של פירה דלעת ודג בס צלוי בתנור עם בצל ורוטב חמצמץ. מחירים: יקר.
כתובת: Calle Moreria, 17
 

מסעדות טאפאס

אי אפשר לטייל במדריד בלי לבקר במסעדות הטאפאס הפופולריות, יש מסעדות הנותנות פרשנות עכשווית למנות הטאפאס ומקומות המציעים תפריט מגוון ומחירים סבירים.
 
Sala de Despiece
מסעדת טאפאס טרנדית עמוסה במבקרים, לאורך המסעדה ניצב בר ארוך ממנו ניתן לצפות למטבח הפתוח, המקומיים נוהגים לאכול בעמידה. המסעדה מציעה תפריט יומי המשתנה בתכיפות בהתאם לחומרי הגלם בשוק. האווירה במקום מלהיבה ושוקקת חיים. כדאי לטעום מנות טאפאס מעולות כמו זרוע תמנון צלויה בגריל המוגשת עם רוטב עשבי תיבול, צדפות תער, שקדי עגל עם רוטב חרדל, ואין לוותר על הקרפצ'יו עם רוטב כמהין ועגבניות. מחירים: בינוני.
כתובת: Calle de Ponzano, 11
 
Baco y Beto
טאפאס בר קטן ומעוצב המציע אווירה רומנטית ושלל מנות מעולות במחירים סבירים. התפריט עשיר ומגוון, יש מנות עם פרשנות עדכנית של השף, כל המנות עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. המסעדה נפתחת מהשעה 20:00, כדאי לטעום מנות כמו סלמון מעושן עם רוטב טרטר, תבשיל לחי בקר עם רוטב על בסיס יין אדום, חזה אווז במרינדה עם טקילה ועוד. מחירים: בינוני.
כתובת: Calle Pelayo 24
 
La Gabinoteca
טאפאס בר מודרני הפתוח משעות הצהריים ומציע תפריט גדול ומגוון. המקום מציע אווירה צעירה ותוססת והמסעדה נחשבת למקום בילוי מועדף בקרב המקומיים. המקום משקיע בעיצוב המנות ובאיכותן. כדאי לבחור בתפריט מנות נפלאות כמו סלט קייל עם קוביות אננס, ארטישוק מטוגן, רגל תמנון צלויה, סטיקי רייס עם צדפות ועוד. מחירים: בינוני.
כתובת:Calle Fernandez de la Hoz 53
 

מסעדות כשרות

ברובע היהודי של מדריד ניתן למצוא מספר מסעדות כשרות ומומלצות, ביניהן:
 
La Escudilla Restaurant 
המסעדה ממוקמת בלב האזור היהודי של מדריד ומציעה אוכל ביתי כשר וטעים. יש במקום תפריט גם בעברית וניתן לבחור מגוון מנות מסורתיות וכשרות למהדרין כמו קוסקוס, סלטים מרוקאים, תבשילי בשר, דגים ועוד. מחירים: בינוני.
כתובת: Calle de la Santísima Trinidad, 16





 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: