קניות במדריד

תמונת נוף מדריד
טיסות למדריד בירת ספרד יפגישו אתכם עם עיר המרכזת בתוכה אתרי תיירות ומונומנטים היסטוריים מפורסמים, ולא רק זאת, אלא גם (ובעיקר) מרכזת בתוכה היצע נרחב של בתי מלון במדריד, אטרקציות שונות, טיולים וסיורים מקסימים וביניהם מסלולי האורות המפורסמים וסיורים קולינאריים ייחודיים, מרכזי קניות, קניונים, שווקים ייחודיים, דילים מעניינים למדריד וחנויות קונספט מיוחדות. חבילת נופש במדריד היא הזדמנות מצוינת עבורכם לפתוח את הכיס ולצאת למסע שופינג יוקרתי באווירה אירופאית קסומה. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את מתחמי הקניות המובילים בעיר, את רשימת השווקים הססגוניים של העיר ומספר חנויות קונספט ייחודיות הממתינות רק לכם. זה הזמן לצאת למסע קניות ברחבי מדריד.

תמונת נוף מדריד           תמונת נוף מדריד
 
 

אזורי קניות ושופינג במדריד

GRAN VIA -
הרחוב היוקרתי והמפורסם של מדריד משופע במתחמי קניות ובחנויות ענק של כל מותגי האופנה המובילים. בין יתר הרשתות שלהן חנויות ענק ברחוב תמצאו את: פול&בר, זארה, בנטון,מנגו, H&M, ספרינגפילד ועוד רבים וטובים. לרוב הרשתות יש לאורך הרחוב חנויות ענק בני 2 עד 5 קומות. לאורך כל שעות היום הרחוב עמוס בתיירים ותושבים מקומיים הנהנים מהשפע הרב של מתחמי הקניות ומותגי האופנה המובילים ביותר. בסמוך ל"גראן ויה" תמצאו את בית הכולבו הגדול ביותר במדריד
 
EL CORTE INGLES-
בית כולבו זה מורכב ממספר קומות, כאשר בכל קומה תמצאו תחום צרכני אחר, החל מקומות אופנה (הנעלה והלבשה), דרך קומות קוסמטיקה, תכשיטים ואקססוריז ועד לקומות מזכרות ומתנות.
 
PUERTA DEL SOL  -  
כיכר השמש, הכיכר הכי עמוסה וסואנת של מדריד, מאכלסת בתחומה מספר רב של חנויות אופנה, הנעלה, תיקים ואקססוריז. מסביב לכיכר תמצאו גם היצע מרשים של בתי קפה, טאפאס-ברים ומגוון מסעדות.
 
MARCODO FUENCARRAL - 
מדרחוב פואנקראל , מדרחוב המאכלס חניות טרנדיות ועיצובים מרשימים במיוחד. לאורך המדרחוב תמצאו את חנויות הדגל של קלווין קליין, פומה, אדידס, בילבונג, קיפלינג ועוד מגוון מותגי ספורט ולייף סטייל. כמו כן, לאורך המדרחוב מתקיים יריד מעצבים צעירים, המציעים את מגוון העיצובים האלטרנטיביים באופנת הוינג' של מדריד.
מצדו המזרחי של רחוב פואנקראל תמצאו את מתחם הקניות CHUECA. מתחם זה מתאפיין במגוון חנויות מעצבים ייחודים ומקורים במיוחד, ובעיקר תמצאו בו חנויות טי-שירטס ייחודיות המעניקות לכם שלל דגמים של הדפסים מקוריים. כמו כן, לאורך המתחם תפגשו בחנויות סקס, חנויות נעליים וחנויות אקססוריז רבות.
מצדו המערבי של רחוב פואנקראל תמצאו את שכונת MALASANA המתאפיינת בהיצע נרחב של חנויות וינטג' וחנויות קונספט ייחודיות. שכונה זו נחשבת לרחוב השופינג האוהד ביותר בקרב הקהל המקומי הצעיר, ומספר חנויות האופנה בו, מאפשרים לכם למצוא מגוון פריטי לבוש עדכניים וצעירים במיוחד.
 
MILLA DE ORO – 
 אזור השופינג היוקרתי והאקסקלוסיבי ביותר במדריד. לוצ'י, ורסאצ'ה, לואי ויטון, דונה קארן ושאנל, הם רק חלק ממותגי העל המאכלסים את סמטאות שלושת הרחובות המקיפים את המתחם.
 

שווקים במדריד

דרך נפלאה לערוך שופינג במדריד היא באמצעות השווקים הצבעוניים והססגוניים הממתינים לכם ברחבי העיר. סיור בשווקים העירוניים יחשוף אתכם למגוון פריטי אופנה במחירים סבירים, היצע נרחב של אוספים ועתיקות, מגוון דוכני מזון אותנטיים ובעיקר אווירה ססגונית וצבעונית המשלבת את הייחוד הנפלא של מדריד (שילוב בין התרבות הים תיכונית לזו האירופאית).
בין השווקים המובילים בעיר תמצאו את:
 
MERCADO DE LA PAZ-  
השוק היוקרתי ביותר במדריד, כאן תמצאו בגדי יוקרה ופריטי אופנה של המעצבים הגדולים ביותר, לצד מנות אוכל מתוחכמות ואנינות טעם להפליא. השוק ממוקם ברובע סלמנקה. השוק פעיל מדי יום שני עד שישי בין השעות 9 בבוקר ל-2 בצהריים, ולאחר הסיאסטה המקומית בין השעות חמש וחצי בערב עד 8 בערב.
 
EL RASTO –  
שוק הפשפשים הגדול והוותיק ביותר במדריד. ממוקם במרכז העיר, ופעיל בימי ראשון בלבד החל משעות הבוקר. ברחבי השוק תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של דוכני מכירה מכל תחומי החיים, וכמובן, ממגוון נרחב של דוכני מזון מקומיים המגישים לכם מנות טאפאפס, יינות ועוד.
 
MARAVILLAS –
שוק אוכל מקומי הפועל מאז שנת 1942. ברחבי השוק תמצאו היצע נרחב של דוכני מזון וחומרי גלם המחולקים לפי קטגוריות: בשר, גבינות, פירות ,ירקות, ריבות, מאפים ועוד. כמו כן, ברחבי השוק מספר דוכני מזון המתמחים באוכל דרום אמריקאי ואוכל ספרדי אותנטי. השוק ממוקם ברחוב BRAVO MURILLO מספר 122 , והוא פתוח בעיקר בסופי שבוע.
 

חנויות קונספט ייחודיות

אחד המאפיינים הבולטים בכל מתחמי הקניות הבולטים של מדריד, הוא היצע חנויות הקונספט הייחודיות המאפשרות לכם למצוא מגוון עצום של מוצרים ייחודים. בין החנויות המרתקות ביותר ברחבי העיר תמצאו את:
 
TIERRA –  
חנות תכשיטים ייחודית שכל המוצרים הנמכרים בה עשויים מחרוזים, אבני חן, רצועות עור וחבלי שעווה. לחנות מספר סניפים ברחבי מדריד, והיא מציעה לכם מגוון נרחב של תכשיטים ואביזרי אופנה הכוללים בין היתר: עגילים, שרשראות, טבעות, חגורות, סיכות שיער ועוד.
 
TEA SHOP –  
חנות קונספט ייחודית שכול כולה מוקדשת למשקה התה. גם לחנות זו מספר רב של סניפים ברחבי מדריד, ובתוכה תוכלו למצוא חליטות תה מכול מקום אפשרי בעולם, ומגוון נרחב של כלי חליטה והגשה.
 
GLORIA -  
חנות ספרים ייחודית שכול כולה מעוצבת בלבן. החנות מתמקדת במכירת ספרים מעולם העיצוב, הגרפיקה, האדריכלות והצילום. כמו כן, ניתן למצוא במקום מגוון עצום של משחקי יצירה, מגזינים אומנותיים, אוסף של סרטי אמנות עצמאיים ועוד. החנות ממוקמת ב-HORTALEZA מספר 116.
 
CINEMASPOP -
חנות קונספטואלית לעולם הקולנוע. בחנות נמכרים אלפי פריטים מסרטים שונים מכל הזמנים, החל מפוסטרים מקוריים של הסרטים ועד לבובות ענק של שחקני קולנוע מוכרים. החנות מומלצת לכל חובבי תרבות הקולנוע, וגם לאלו המעוניינים במזכרת ייחודית מהביקור במדריד. החנות ממוקמת ברחוב סן אנדרס מספר 32.
 
CURIOSITE  -
חנות גאדג'טים מרתקת וייחודית. החנות מלאה מגוון מוצרים טכנולוגים ודיגיטליים שכל אחד ואחד מהם יעלה חיוך רחב על שפתותיכם. החנות נחשבת לחנות המתנות המקוריות ביותר במדריד, והיא מחולקת לפי קטגוריות שונות של מקבל המתנה: הורים, ילדים, בני זוג, ימי הולדת וכדומה. החנות ממוקמת ב-SAN PABLO  מספר 28, והיא ללא ספק שווה ביקור והצצה קרובה אל כל המתנות והפריטים הייחודים בחנות.
 
XOCOA -
רשת ממתקים ספרדית המתמחה בייצור שוקולד משובח. השוקולד המצוין מגיע במספר רב של טעמים ומאפשר לכם ליהנות מאריזות שי שעוצבו על ידי מעצבים מובילים בספרד. ברחבי מדריד תמצאו 3 סניפים של הרשת, כאשר חנות הדגל ממוקמת ב- CALLE DE GRAVINA.
 
LOEWE -
מותג מקומי לאופנת גברים המתמחה בעיקר בעיצוב בגדי עור (מעילים, תיקים, נעליים ועוד). המותג הספרדי נחשב למוביל בתחומו באופנת בגדי העור, ולפריטי הלבוש בחנות, קהל נרחב מכל רחבי ספרד. חנות הדגל של הרשת ממוקמת ברחוב "גראן ויה" מספר 8.
 
BERSHKA -
מותג הצעירים של רשת האופנה "זארה" המותג הצעיר מתאפיין במגוון פריטי אופנה בעיצובים מדליקים וצעירים ובמחירים סבירים. בחנויות הרשת תמצאו מחלקות הפונות לכל קהלי היעד: נשים, גברים ובני נוער, וכמו כן, תוכלו למצוא היצע נרחב של פריטי אקססוריז. הסניף במדריד ממוקם ברחוב "גראן ויה", מספר 25.
 
 
שופינג במדריד, ניתן לקיים לאורך כל ימות השנה, הן במסגרת ביקור וחופשה בעיר, והן במסגרת נסיעה המתוכננת לעונת הסיילים והמבצעים הגדולים המתקיימת מדי שנה במהלך עונת חג הכריסמס ולאחר עונת התיירות בחודשי הקיץ.



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: