5 טיפים לטיול משפחות

טיפים למשפחות

המושג "טיול משפחות" רחב מאוד ויכול להשתנות מקצה לקצה בין משפחות שונות. חלקנו מטיילים עם ילדים קטנים, משפחות אחרות טסות עם מתבגרים ועם קטנים כאחד ולטיול המשפחות של אחרים מצטרפים גם הסבא והסבתא. כדי להקל עליכם המומחים שלנו ערכו עבורכם את 5 הטיפים שיחזירו אתכם שפויים ארצה.
 
 
1# // קודם כל היעד //
יכול להיות שאתם מפנטזים לטוס כבר הרבה זמן ליעד מסויים אבל לפני שאתם קונים כרטיסי טיסה חשבו ובידקו היטב האם הוא מתאים למשפחה שלכם ולמגוון הגילאים הספציפי. חשוב שהיעד שלכם יתאים ויסב הנאה גם לכם וגם לילדים ועל כן מומלץ שיהיה מגוון דיו.
 
 
2# // יש תינוק? היערכו לטיסה //
אם אתם טסים עם תינוק ארזו לעצמכם תיק שיעלה איתכם למטוס ובו מספיק בגדי החלפה ליומיים-שלושה, חיתולים ואוכל למקרה שהמזוודה שלכם, חלילה, תתעכב מסיבה כזו או אחרת. הקטן אוכל כבר מוצקים? קחו מהבית גם כפיות פלסטיק נוחות לשימוש.
 
 
3# // ספר, צעצוע ודובי אהוב //
מכירים את זה שמניחים על המיטה את כל מה שרוצים לקחת ואז מחזירים חצי לארון? יופי, תעשו את זה. אבל על 2-3 צעצועים אהובים ולא גדולים, שני ספרים אהובים על הילדים ודובי מנחם אחד אל תוותרו. אתם עוד תודו להם ברגעים מסויימים.
 
 
4# // קופה אישית לבזבוזים //
אם אתם חושבים שהילדים, קטנים או גדולים כאחד, לא יעמדו בפיתויי המזכרות הקצו להם קופה אישית לבזבוזים. כך הם יחשבו פעמיים לפני שיעמיסו עליכם מזכרות לא הכרחיות ויקנו רק את הפריטים שהם באמת רוצים. רוב הסיכויים שמרוב מחשבה עוד ישאר להם עודף אותו הם יתעקשו להוציא בדיוטי פרי בדרך חזרה.
 
 
5# // ראש פתוח //
זכרו תמיד: לא כל מה שאתם רוצים שיקרה – יקרה. זה יכול להיות בדברים הקטנים כמו אכזבה מהילדים שמפחדים לעלות על מתקן "שפשוט חובה לעשות" בפארק שעשועים גדול או דווקא בנושאים גדולים יותר כמו האם לבקר באטרקציה מסויימת או לא. כדי להמנע ממצבי לחץ ולמזער עצבנות אפשרית הקפידו לשמור על ראש פתוח ועל גמישות. לא ראיתם כל מה שיש לראות בטיול? לא נורא, רק תשארו עם טעם של עוד.
 
רוצים עוד טיפ מנצח?
קבלו (והוא חשוב מאוד כי כולו בטיחות):
 
 
6# // הולך? מדבר! (הווקי-טוקי חוזר) //
אם יש לכם מתבגרים במשפחה הגיוני שלעיתים תפרדו לכמה שעות: אם זה בין חנויות שונות במרכז העיר, בין אזורים שונים בפארק או אפילו אם אתם לנים בחדרים נפרדים. אם תקחו מהבית שני מכשירי ווקי טוקי תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף על שיחות והודעות טקסט ולדעת שהאהובים עליכם נמצאים במרחק צליל "טו-טו" קצר. רוצים להמנע מפאדיחה? אל תשכחו להביא גם את המטען.
תמונת נוף משפחה