טיסות ברגע האחרון

טיסות ברגע האחרון

מרגישים ספונטניים? מחפשים טיסה ברגע האחרון? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא טיסות במחירים משתלמים במיוחד - למגוון יעדים ברחבי העולם.

איך למצוא טיסות ברגע האחרון עם דיזנהאוז?

אנחנו בדיזנהאוז עושים הכל כדי לאתר עבורכם טיסות זולות ליעדים שונים ברחבי העולם.
איך אנחנו עושים זאת? בין אם טיסות סדירות ובין אם טיסות שכר, אנו סורקים את כל הטיסות הזמינות בכל רגע נתון במערכת מיוחדת של כל חברות התעופה בעולם - בין אם חברות ישראליות ובין אם חברות זרות, וכך אנו יכולים להביא לכם את הטיסות במחירים האטרקטיביים ביותר.

טיסות


הביקוש לטיסות ברגע האחרון

הביקוש לטיסות "לואו קוסט" (טיסות במחירים זולים ובמועד קרוב למועד ההזמנה), עלה באופן ניכר בשנים האחרונות. כתוצאה מכך עלה גם ההיצע של חברות התעופה וחברות התיירות, וכעת ניתן למצוא טיסה ברגע האחרון לחופשה ספונטנית, ולחסוך לא מעט כסף.

ההגיון שעומד מאחורי המחירים המשתלמים של טיסות הרגע האחרון, טמון בעובדה שחברות תעופה נותרות לפעמים עם מושבים ריקים בטיסות שעומדות לצאת בימים הקרובים. בהתחשבות בריזיקה על פיה הסיכוי שמישהו יזמין את המושבים הללו - נמוך, וכדי להעלות את אותו סיכוי שמישהו יזמין אותם, הן מורידות את המחיר משמעותית, בתקווה שהמחיר האטרקטיבי "יפתה" או ישכנע אנשים להזמין אותם. בין חברות התעופה המציעות טיסות ברגע האחרון במחירי "לואו קוסט" תוכלו למצוא את חברות EasyJet, Ryanair, Wize Air, ובגזרת החברות הישראליות אפשר אפילו למצוא טיסות ברגע האחרון גם באל על.

דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמזמינים טיסה ברגע האחרון

שדה התעופה

במדינות שונות בעולם ניתן למצוא יותר משדה תעופה אחד. לפעמים, טיסות ה"לואו קוסט" ברגע האחרון נוחתות בשדות תעופה שאינם שדות התעופה המרכזיים, מה שיכול ליצור עבורכם מטלה נוספת, והיא - חיפוש אחר דרך להגיע למחוז חפצכם, דרך שעלולה להתארך כאשר מדובר בשדה תעופה יחסית מרוחק.

מזוודה (כבודה)

שימו לב לסעיף הכבודה. ישנן טיסות "לואו קוסט" של הרגע האחרון שלא כוללות מזוודה, וכוללות תיק קטן בלבד. נתון זה משפיע מאוד על המחיר, ולעתים ניתן למצוא טיסות ממש בחצי מחיר, רק בגלל שהן לא כוללות מזוודה. כמובן שבחלק מהטיסות ניתן להוסיף מזוודה, אמנם הדבר כרוך בהוצאה נוספת למחיר הכרטיס המקורי.

שעות

במידה ואתם מעוניינים לצאת במועד קרוב, שעת הטיסה הינה קריטית, שכן היא משפיעה על הרגע בו אתם צריכים לצאת מהבית, שיכול להיות ממש עוד מעט. ישנן טיסות שהמועד שלהן הוא יום אחרי, בשעה 00:05, מה שאומר בעצם, שהטיסה יוצאת ממש בעוד מספר שעות. שימו לב לעניין השעות, וודאו שאתם מזמינים טיסה בשעה שנוחה לכם.

קונקשנים

במידה ואתם מעוניינים להגיע מהר ליעד מסויים, ואתם רוצים למצוא טיסה שתצא אליו כמה שיותר מוקדם, יש סיכוי שאכן תמצאו טיסה ברגע האחרון, אך היא עלולה להיות עם עצירות (קונקשנים) בדרך. לכן, בטרם אתם מזמינים טיסה ברגע האחרון, שימו לב שאכן הקונקשנים הללו מקובלים עליכם ותואמים את לוח הזמנים שלכם.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק:


טיסות מומלצות לאנטליה   טיסות זולות לבורגס    טיסות מומלצות לרודוס    טיסות זולות לקפריסין     טיסות לאוקרינה