שופינג במרוקו

מרוקו היא מדינה אקזוטית ומסעירה וכך גם נראים המוצרים שהיא מעמידה למכירה. לא תמצאו בה אופנת עלית מתוחכמת אבל כן תמצאו בה מגוון רחב של פריטים אותנטיים יפהפיים, מזכרות, ביגוד מסורתי, גם לילדים וכלים בעבודת יד עדינה ומדהימה.
טיולים מאורגנים למרוקו מצליחים לעודד עוד ועוד תיירם מכל העולם בעיקר בזכות התרבות והמסורת שמצליחים לעורר סקרנות.
אתם שואלים איפה למצוא את כל הטוב הזה? לפניכם מידע על שופינג במרוקו.
תמונת נוף במרוקו
תמונת נוף במרוקו

הרבה יותר ממותגים

שופינג במרוקו הוא חוויה ייחודית של צבעים, קולות הרוכלים וסערת חושים. זה לא שופינג רגיל של בגדים ונעליים בחנות מתוחכמת, למרות שגם כאלו תמצאו בערים הגדולות. אבל החוויה האמיתית של שופינג במרוקו היא דווקא בחנויות הקטנות והמקומיות ובשווקים המדהימים שלה.
במרקש תמצאו מגון רחב מאד של פריטים נדירים, ביניהם גם שטיחים בעבודת יד, תכשיטים בסגנון אוריינטלי מדהים, תבלינים אקזוטיים, בדים מיוחדים ומתנות, כל זאת במחירים ממש מצחיקים.
השווקים במרקש מחולקים לאזורים. בכל אזור עומדים דוכנם וחנויות קטנות שמוכרים מרכולת מאותו הסוג. בנוסף תיהנו לראות במקום בעלי מלאכה כמו חייטים, סנדלרים ונגרים שעדיין עובדים בשיטות הישנות והמסורתיות.
 
אחת מהחוויות של שופינג במרוקו, בעיקר בשווקים, הוא המשא ומתן. המוכרים ממש מחכים שתתחילו לעמוד איתם על המקח ובמשך דקות ארוכות תמצאו את עמכם מנהלים משא ומתן קשוח, עד ששני הצדדים מרוצים. במקום תמצאו גם חנות קטנה ומיוחדת מאד שמוכרת סבונים בעבודת יד ומדיפים ניחוחות מסעירים של ודים, תפוזים ועוד.
 
אם תרצו לבקר גם במרכזי קניות ולא רק בשוק, תוכלו לעשות זאת במרכז קניות ממשלתי הנמצא בסמוך למסגד 'קוטוביה'. במתחם תמצאו עבודות מקרמיקה, קופסאות מעץ מגולף ומזכרות שונות. גם כאן אגב, אפשר להתמקח. בהמשך, בכיכר ז'מע אל פנה' תמצאו מגוון רחב של דוכנים לממכר בגדים, מזכרות וכדומה.
 
כאמור, יש במרקש גם חנויות בוטיק. הן ממוקמות בחלק החדש של העיר באזור 'גליז'. למרות שמדובר בחנויות מודרניות וממוזגות, עדין המחירים בהן הם נמוכים בהרבה מהמחירים בערי אירופה ומישראל.
 
בנוסף לביגוד והנעלה תמצאו באזור פריטים שונים מתוצרת מקומית, כמו ציורים , עתיקות ועבודות בעץ מגולף.
אחת החנויות החמודות באזור היא חנות בשם 'אלראזאל' בה נמכרים פריטי ילדים, כולל תלבושות מרוקניות קטנטנות ומתוקות.
יופי בל יתואר.

שופינג במרוקו הוא כאמור שונה וייחודי

בקזבלנקה הגדולה תמצאו חנויות מעט יותר מודרניות והיא גם יקרה יותר משאר ערי מרוקו.
תוכלו למצוא מזכרות רבות, כלים מחרס, עבודות עץ ועוד פריטים מקומיים רבים ומיוחדים. גם כאן נהג להתמקח על המחיר.
תבלינים, טאג'ינים מקוריים, מוצרי בשול, ערכות להכנת תה, ובגדים מקומיים נמצאים בכל מקום, גם בשווקי קזבלנקה היפה.
 
שופינג במרוקו הוא חוויה ייחודית ויוצאת דופן. אתם תחזרו עם סיפוק רב מהמשא ומתן שניהלתם ומהמחירים הזולים שקיבלתם אחרי שעמדתם על המיקוח. במקומות רבים, לאחר ההתמקחות, נהוג לשתות בחברותא כוס תה מתוק שחותם את העסקה. אל תסרבו לשתיית התה כדי לא לפגוע בבעלי החנויות.
 
חפשו במנוע החיפוש של דיזנהאוז מידע על טיסות למרוקו.


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: