שווקים ושופינג בפראג

תמונת קניות
פראג, בירת צ'כיה, היא לא רק העיר הגדולה ביותר במדינה, אלא גם העיר המרכזית ביותר בה בכל תחומי החיים. פראג, הנחשבת לעיר התיירותית ביותר במדינה מאכלסת מספר רב של אתרי תיירות, והמרכז ההיסטורי של העיר הוכרז על ידי אונסק"ו כמרכז מורשת עולמית.
 
בנוסף למבני התיירות ההיסטוריים בפראג, תמצאו בה גם שפע של מרכזי תרבות, הכוללים בין היתר: תיאטראות, אולמות קונצרטים רבים, בתי אופרה, גלריות ומוזיאונים. בשנים האחרונות הפכה פראג ליעד תיירותי אהוד ופופולארי בקרב התיירים מישראל, וזאת בשל העובדה שברחבי העיר ניתן למצוא את כל מרכיבי החופשה המפנקים ביותר, החל מאתרי תיירות ואטרקציות תיירותיות מפנקות, דרך מרכזי בילוי ופנאי מודרניים ועד למרכזי קניות רבים המציעים לכם חווית שופינג ססגונית ועדכנית. ראוי לציין כי פראג נודעת כאחד מהיעדים האידיאליים ביותר לחופשה עם הילדים. פראג הנחשבת בשנים האחרונות לאחת הערים העדכניות ביותר בתחום האופנה מושכת אליה את כל המעצבים המובילים ביבשת, שלצד מעצבים צעירים ומקומיים מובילים את סצינת האופנה והעיצוב המתפתחת בעיר. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר שווקים, מרכזי קניות וחנויות טרנדיות ומובילות בפראג. זה הזמן לשופינג, זה הזמן לפראג.
 
 
           תמונת נוף פראג
 
 

קניונים בפראג

פראג היא עיר שמתאימה לכולם, כל אחד שמגיע לעיר מיד מתאהב במה שיש לה להציע. טיסות לפראג יוצאות לעיר באופן קבוע ומביאות תיירים מכל העולם הרוצים להכיר את העיר ולראות את הייעדים המעניינים בה. דילים לפראג מצליחים לעודד עוד ועוד תיירים מידי שנה לעיר הבירה המדדימה.
 
Palace flora - ארבע קומות, למעלה מ-100 חנויות ומספר אולמות קולנוע חדישים, כל אלו ועוד הופכים את ה- Palace flora לאחר הקניונים הבולטים ביותר בעיר. הקניון ממוקם בצמוד לתחנת המטרו "פלורה" והוא פתוח מדי יום בין השעה 9 בבוקר ל-9 בערב.
 
Palladium center -  ה"פאלדיום סנטר" הוא אחד ממתחמי הקניות החדישים ביותר בפראג, והוא נחשב לאחד מהקניונים הגדולים ביותר בעיר. מתחם הקניון מכיל למעלה מ-200 חנויות והוא ממוקם במרכז התיירות השוקק חיים של העיר העתיקה בפראג, בצמוד לכיכר הרפובליקה. הקניון פעיל לאורך כל ימות השבוע, והמסעדות הרבות הממוקמות בשטחי הקניון פעילות גם מעבר לשעות הסגירה של החנויות.
 
Novy smichov -  מרכז קניות יוקרתי ומרשים המהווה גם מתחם בילויים מוביל בפראג. בקניון למעלה מ-150 חנויות, מתחם בילויים וסופרמרקט הפעיל מדי יום מ-7 בבוקר ועד חצות. הקניון ממוקם בצמוד לתחנת המטרו "אנדל".
Cerna roze -  קניון ה"ורד השחור" ממוקם ברחוב "נה פשיקופה" (NA PRIKOP), הנחשב לאחד הרחובות היוקרתיים ביותר בפראג. קניון ה"ורד השחור" הוא למעשה שדרת חנויות יוקרה ומסעדות נחשבות הנמצאות בסמיכות זה לזו. במקום גם קומפלקס אולמות קולנוע מוביל בעיר.
 
Metropole zlicin - קניון זה ממוקם לתחנת המטרו של ZLICIN והוא נחשב לאחד הקניונים האופנתיים ביותר בפראג. הקניון מאכלס חנויות אופנה רבות וחנות מוצרי אלקטרוניקה ענקית. הקניון פעיל מדי יום והוא מעניק לכם את כל חווית האופנה המעודכנת והטרנדית ביותר באירופה.

בתי כלבו בפראג

Debenhams -  בית הכלבו הגדול ביותר בפראג המשתרע על פני שטח של למעלה מ-4000 מ"ר. בית הכלבו מאכלס מספר קומות המציע לכם פריטי אופנה רבים המחולקים על פי קטגוריות (גברים, ילדים, נשים, אופנת ערב, הנעלה וכו). בית הכלבו פעיל מדי יום בין השעות 9 בבוקר ל-8 בערב, ותוכלו למצוא בו מגוון עצום של אביזרי אופנה לכל המשפחה.
 

שווקים בפראג

פראג נחשבת לגן עדן עבור אוהבי הענתיקות והשווקים הססגוניים והצבעוניים. ברחבי העיר פזורים מספר שווקים ייחודיים המציעים לכם חווית שופינג קצת אחרת. שריינתם חבילת נופש לפראג? אל תפספסו את השווקים בה!
להלן רשימה של חלק מהשווקים המרכזיים בפראג.
 
Havel'S market -  שוק פתוח הפעיל לאורך כל ימות השנה (ובכל מזג אוויר), ונחשב לאחד השווקים הפופולאריים ביותר בעיר. השוק ממוקם באזור המחבר את העיר העתיקה עם כיכר וצאלאב, ותוכלו למצוא בו בנוסף לדוכני ירקות ופירות העונה, גם מגוון נרחב של דוכני אומנות, חפצי נוי שונים, כלי בית, אביזרי הלבשה (בעיקר מעור) ועוד.
 
Holesovice -  שוק ססגוני המשלב מספר רב של דוכנים בתחומים שונים, החל ממגוון דוכני מזון ומשקאות מקומיים ועד לפריטי אופנה, כלי בית וריהוט. השוק פעיל בימי שני עד שישי, בין השעות 6 בבוקר ועד 5 אחר הצהריים.
שוק הפשפשים של פראג - BLESI TRHY   אחד משווקי הפשפשים הנחשבים ביותר באירופה. בשוק זה תמצאו היצע נרחב של פריטי אספנות ועתיקות מכל תחומי החיים, החל מבגדי תינוקות ועד ציוד לרכבים. השוק פעיל בימי שבת וראשון בלבד, והוא מאכלס גם מתחם בתי קפה, שירותים ציבוריים מסודרים, מתחם הופעות חיות המתקיימות במקום על ידי אומני רחוב ועוד.
 
Pankrac traznice -  שוק רבגוני הפעיל לאורך כל ימות השבוע (למעט ימי ראשון). ברחבי השוק תמצאו דוכני מזון, פירות וירקות, דוכני הלבשה והנעלה, רהיטים לבית, מוצרי נוי, מכשירי אלקטרוניקה ועוד.
 


חנויות ייחודיות ברחבי פראג

בכל מתחמי הקניות ואזורי השופינג ברחבי פראג, תפגשו בחנויות קסומות וייחודיות המתמחות בתחומי שונים של "לייף סטייל", אופנה ואקססוריז. אם אתם עושים חושה קצרה  ורכשת טיסת לואו קוסט לפראג, חנויות הפזורות בעיר יוכלו לתת לכם מענה מהיר לביצוע קניות באווירה מדהימה!
להלן רשימה של החנויות הטרנדיות והמובילות ביותר בעיר.
 
Pour pour - חנות זו נחשבת לאחת מחנויות האופנה העדכניות ביותר בפראג, והיא ממוקמת ברחוב וינוהראדסקה ברובע וינוהרדיט –VINOHARDY, הנחשב לרובע הצעירים היאפים של פראג. בחנות הקטנה והמקסימה תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של בגדי מעצבים, אופנה אוונגארד, אביזרי אופנה ואקססוריז. החנות הקטנה והמטריפה זוכה לביקורות חיוביות רבות בקרב התושבים המקומיים והיא נחשבת לאחד המקומות הנחשבים ביותר בקרב האוכלוסייה הצעירה של פראג.
 
Sperky -  עגילי פנינה, עגילים מוארים וייחודיים, תכשיטים מחרוזים ועוד אלפי פריטים מקסימים וייחודיים (והכול בעבודת יד) ממתינים לכם בחנות "ספרקי" הממוקמת ברחוב RUSKA.
 
Bata'S –  מותג ההנעלה המקומי שכבש כבר אלפי זוגות רגליים ברחבי העולם. ברחבי פראג תמצאו מספר סניפים של רשת ההנעלה המובילה והנחשבת.
 
Sparkys -  חנות ענקית בת 4 קומות שכל כולה מוקדשת לצעצועים מכל הסוגים ולכל הגילאים. החנות ממוקמת בסמוך לבית האופרה בעיר העתיקה של פראג, וברחבי החנות תמצאו היצע מרשים, צבעוני ומדליק של צעצועים מכל הסוגים. ברחבי החנות תמצאו גם אגף מיוחד המתמחה בצעצועי עץ מרשימים ואיכותיים שהפכו לסמל המסחרי של פראג.
 
Blue praha - רשת ייחודית הנמצאת במספר נקודות מכירה ברחבי העיר. בחנויות הרשת תוכלו למצוא מגוון עצום של עבודות זכוכיות ייחודיות שחלקן אף הוכנו בעבודת יד קפדנית.
 
Kebab -  חנות אופנה צעירה ועדכנית בה תוכלו למצוא היצע מטריף ומדליק של פריטי אופנה שנצבעו בכל צבעי הקשת. החנות נחשבת למקור אופנתי מוביל ועדכני ביותר בפראג, ובהתאם גם המחירים במקום. החנות ממוקמת ברחוב DUSNI, והיא בהחלט אחת החנויות הצבעוניות והססגוניות ביותר בעיר בתחום האופנה.

Camaieu -  רשת הלבשה צרפתית שלה מספר סניפים בקניונים המובילים של פראג. בחנויות הרשת תוכלו למצוא היצע מרשים ואלגנטי של אופנת נשים וגברים במחירים סבירים.

אטרטיבו – רשת אופנה מקומית המציעה ללקוחותיה מגוון נרחב של פריטי אופנה עדכניים במגוון גזרות ועיצוב. לרשת מספר נקודות מכירה בקניונים ובשדרות הקניות המובילים של פראג. המחירים ברשת משתלמים והם מאפשרים לכם להתחדש במגוון פריטי אופנת מעצבים.
 
רוב המוכרים בחנויות ברחבי פראג בקיאים בשפה האנגלית והם עומדים לרשותכם עד אשר תמצאו את הפריט אותו אתם מחפשים. ברוב המקרים, תפגשו בחנויות אנשי שירות ומכירות מקצועיים ונדיבים במיוחד שיאפשרו לכם ליהנות לא רק מהיצע מדהים אלא גם משירות נעים ונדיב. זה הזמן לצאת לחופשה מרגשת בפראג וליהנות מכל תופעות האופנה העדכניות שיש לעיר להציע לכם.
 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: