אטרקציות מרכזיות בפראג

תמונת נוף פראג
שיר שחלמתי על פראג...אם גם אתם חולמים על חופשה מפנקת בעיר הבירה של צ'כיה, זה הזמן להכיר מקרוב את כל האטרקציות המרכזיות הממתינות לכם ברחבי העיר. פראג ולשריין טיסה לפראג כמה שיותר מהר, הנחשבת לגדולה שבערי צ'כיה היא גם העיר המרכזית והתיירותית ביותר במדינה.
העיר עצמה מחולקת לשני מתחמים עיקריים (העיר העתיקה והעיר החדשה). בשני המתחמים תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות תיירותיות, מבנים ייחודים, אתרי היסטוריה ססגוניים, מתחמי תרבות, אומנות ופנאי וגם מהיצע מגוון של מתחמי קניות ושווקים ססגוניים.
פראג המודרנית הפכה ליעד תיירותי מבוקש בכל ימות השנה, וההיצע המפנק של העיר מתאים לכל אחד ואחת מכם, ולכל מטרת חופשה.
ראוי לציין כי פראג נודעת כאחד מהיעדים האידיאליים ביורת לחופשה עם הילדים.
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות ייחודיות ומרכזיות ביותר בפראג, זה הזמן להגשים את החלום, זה הזמן לפראג!
 
תמונת נוף פראג 

אתרי חובה בפראג

פראג מצליחה מידי שנה למשוך שלל תיירים מכל העולם המגיעים לבקר בה וליהנות מהאטרקיות שיש לעיר להציג. חבילות נופש בפראג מלאות במסלולים מרתקים, אטרקציות מעניינות, יעדים מסקרנים ועוד.

גשר קארל KARLUV MOST

הגשר שמחבר בין שני גדות נהר הוולטבה החוצה את העיר, הפך כבר מזמן לאחד מהאייקונים המפורסמים והמרכזים ביותר בפראג. המאפיין המרכזי של הגשר הוא כמובן שורת הפסלים המעטרת את צידי הגשר. מתחם הגשר נחשב לאחד ממוקדי התיירות הפעילים ביותר בפראג, ובמקום מתקיימים ירידי אומנים רבים המשתלבים בחיי הלילה התוססים והשוקקים באזור.

מצודת פראג PRAZSKY HRAD

המצודה העתיקה ביותר בעולם היא ללא ספק מתחם התיירות הפופולארי ביותר בפראג. ברחבי המצודה, הממוקמת ברובע הראדצ'ני HRADICANY, תמצאו מספר רב של אטרקציות תיירותיות שכל אחת מהן מהווה מוקד תיירותי והיסטורי בפראג. בין יתר האטרקציות במתחם המצודה תפגשו:
קתדרלת סנט ויטוס- מבנה מרשים את מגדליו ניתן לראות כמעט מכל פינה ברחבי פראג
ארמון ודלשטיין- ארמון שנבנה בשנת 1642 בסגנון הבארוק שייחד את התקופה. הארמון מוקף בגן ייחודי המשלב ערוגות צמחייה ופרחים מרהיבות, פסלים, מזרקות ותצפית נוף מדהימה על כל מתחם המצודה.
ארמון לובקוביץ' – ארמון נוסף הנמצא במתחם הוא ארמון לובקוביץ' שנבנה במאה ה-16. כיום, בתוך הארמון פועל המוזיאון הלאומי של פראג.
המדרגות המלכותיות- גרם מדרגות ציורי וקסום הנמצא בכניסה הראשית של המצודה.
ועוד.

הרובע היהודי

 
הרובע היהודי נחשב לאחד מהאזורים המתויירים ביותר בפראג. הרובע ממוקם בעיר העתיקה והוא ידוע גם בכינויו: רובע יוזפוב. הרובע נחשב לפנינה ארכיטקטונית משום שהוא מכיל מספר רב של מבנים ייחודים ומרהיבים ביופיים. ברחבי הרובע תוכלו למצוא את המוזיאון היהודי של פראג, שעון האותיות המפורסם, בית הכנסת של פראג, בית הקברות העתיק –בו נמצא גם קברו על המהר"ל –יוצרו של הגולם מפראג ועוד.

Stromestska namesti  כיכר סטרומסצקה

כיכר מרכזית בעיר העתיקה של פראג. הכיכר מוכרת גם בשם : כיכר השעון, והיא הומה בחנויות, בתי קפה ומסעדות הפעילות מסביב לשעון (תרתי משמע). מגדל השעון הוא מבנה שנבנה עוד במאה ה-14, ועד היום, מדי שעה עגולה הוא מפעיל מנגנון מיוחד המכריז על השעה בצורה מיוחדת.
בנוסף, מומלץ לבקר בכל אחד מהרבעים של העיר, שבכל אחד מהם תמצאו מגוון אתרי היסטוריה עתיקים או בני זמננו.

אתרים ייחודיים בפראג

קהל התיירים המגיע לפראג ברוב המקרים יודע בדיוק מה הוא מחפש. דילים לפראג נקבעים בעוד מועד כמה חודשים לפני הטיסה עצמה וזאת על מנת לוודא שאכן יהיה מקום בטיסה ותאריך הטיסה יהיה בדיוק לפי רצון התיירים. אתרים רבים וייחודים בפראג הפכו ליעדים שחובה לבקר גם אם מדובר בחופשה קצרה.

הבניין הרוקד

בניין ייחודי מהעת המודרנית של פראג. המבנה ממוקם במרכז העיר החדשה והוא מתאפיין בצורה מעוותת המעניקה לו תחושה של ריקוד. הבניין תוכנן ונבנה באמצע שנות ה-90 של המאה הקודמת, ומייד עם הקמתו הפך למוקד עלייה לרגל בקרב התיירים הרבים הפוקדים את העיר. במרומי המבנה תוכלו ליהנות ממסעדת גורמה צרפתית ומנקודת מצפה מרהיבה על העיר פראג.

מגדל הטלוויזיה של בז'יז'יקוב TELEVIZNI VES NA ZIZKOVE

מגדל המתנשא לגובה של 216 מטרים, והוא נחשב למגדל הכי גבוה בפראג. המגדל נבנה לצרכי הצבת אנטנות לשידורי טלוויזיה, ובמרומי המגדל תמצאו בית קפה, מסעדה ונקודת תצפית. כמו כן, מבנה המגדל מעוטר בפסלים אנושיים קטנים שנדמה כאילו הם מטפסים על גבי המגדל.
האי קמפה פארק רומנטי ופסטורלי הממוקם במרכז פראג. בפארק תמצאו שרידים של תחנות רוח שלשמן נבנתה התעלה המלאכותית שיוצרת את האי. במרכז האי תוכלו להתרשם מנוף מרשים המשקיף על גדות הנהר וגשר קארל, מבנים המעוטרים בציורים ייחודים ומוזיאון מפתיע הממוקם בתוך מבנה של תחנת רוח ישנה.

גבעת פטרין PETRIN

גבעה ייחודית בפראג, הממוקמת דרומית למתחם מצודת פראג. הגבעה מתנשאת לגובה של 319 מטרים והיא נשקפת כמעט מכל חלקי העיר. במרומי הגבעה תמצאו מגוון נרחב של מדשאות ירוקות, מבוך מראות משעשע, אורווה להשכרת סוסי פוני לרכיבה בגבעה, מסעדת תיירים, מצפה כוכבים, נקודת תצפית ייחודית הבנויה על פי דגם של מגדל אייפל, גן ורדים מרשים, כנסייה הבנויה מעץ ועוד.
 
אטרקציות בפראג
 

אטרקציות נוספות בפראג

בפראג ניתן למצוא מגוון עצום של אטרקציות המתאימות לכל סוגי הקהלים המגיע לביקור. טיסות לואו קוסט לפראג מעודדות תיירים בגילאים שונים להגיע לעיר הפופולרית החל מצעירים ועד מבוגרים. 

התיאטרון השחור של פראג

מתוך עולם החושך המכסה את התיאטרון עולות דמויות ושחקנים המעוטרים באורות אולטרה ומציגים בפניכם מחזות והצגות מלאי דמיון ופנטזיה. הביקור בתיאטרון השחור נחשב לאחד מהאטרקציות המרכזיות בקרב התיירים הרבים הפוקדים את העיר.

ביקור בשווקים הייחודים של פראג

פראג משופעת בשווקים צבעוניים, ססגוניים וייחודיים. בין השווקים הרבים הנמצאים בעיר תמצאו את:
Havel'S market- שוק הממוקם באזור המחבר את העיר העתיקה עם כיכר וצאלאב. השוק הינו שוק פתוח המציג מגוון נרחב של דוכני מכירה.
שוק הפשפשים של פראג- BLESI TRHY  - שוק פשפשים ייחודי בו תוכלו למצוא כמעט כל פריט או מוצר שרק עולים לך בראש.
ועוד.

ביקור לילי במוזיאוני העיר

מוזיאונים רבים בפראג משתלבים באופן הרמוני עם חיי הלילה התוססים בעיר. בחלק נכבד מהמוזיאונים המרכזיים בעיר תוכלו ליהנות מכניסה חינם מדי ערב, החל מהשעה 19:00 ועד אחרי חצות.

פסטיבלים ברחבי פראג

פראג רוויה בפסטיבלים ייחודים לאורך כל ימות השנה, החל מפסטיבלי סרטים, ספרים, מוסיקה וריקודים. לאורך כל ימות השנה תמצאו יריד כזה או אחר המציע לכם להיות חלק מחגיגה מקומית בלתי נשכחת. מוטב להתעדכן באירועים והפסטיבלים הרבים המתקיימים בעיר בסמוך למועד הביקור שלכם בעיר.

שייט בנהר הוולטבה

 שייט רומנטי או משפחתי מחכה לכם על גדות נהר הוולטבה בפראג, לאורך כל שעות היום. השייט מתקיימים על גבי סירות קרוז רומנטיות או על גבי סירות פדלים או חתירה. השייט מעניק לכם תצפית מרשימה וייחודית על העיר מתוך כיוון הנהר, והוא מאפשר לכם גם לשלב שייט רומנטי הכולל ארוחת ערב לאור נרות ולצד האורות המרהיבים המכסים את העיר עם רדת החשיכה.

פארק DIVIKA SARKA

גן לאומי הממוקם בפראג ומציע לכם מגוון נרחב של מסלולי טיול וטבע. בפארק תוכלו לשחות במאגר מים מיוחד הממוקם בו, ליהנות ממרחבי טבע אדירים ולהצטרף למסלול מודרך ומרתק של טיול טבע באמצע העיר.
בנוסף לכל האטרקציות המצוינות לעיל, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של מרכזי קניות ושופינג מלהיבים הממוקמים בכל רחבי העיר. כמו כן, אזור התיירות והמלונות בפראג מספק לכם מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות הכוללות בין היתר: מתחמי קזינו, מתחמי בילוי, מסעדות, בתי קפה ועוד. ההיצע הרב-גוני של העיר מאשפר לכם לבלות בה ללא הפסקה ותמיד תרגישו שאתם יכולים עוד ועוד.
 
זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש הייחודיות המוצעות לכם לפראג, הן לצרכי חופשות קצרות של סוף השבוע והן לביקור הנמשך מספר ימים בעיר הקסומה.  


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: