אטרקציות בפריז

תמונת נוף פריז
מתכננים חופשה זוגית ורומנטית ב"עיר האורות"? נוסעים עם כל המשפחה במסגרת של חבילת נופש בפריז? חושבים להזמין טיסה לפריז? זה הזמן להכיר מקרוב את כל האטרקציות המרכזיות הממתינות לכם בפריז. עיר הבירה של צרפת היא אחת הערים התיירותיות ביותר באירופה ובעולם כולו, מדי שנה מבקרים בפריז מיליוני תיירים מכל רחבי העולם, המגיעים לבירה הצרפתית ולבירת הרומנטיקה של העולם בפעם הראשונה. מבחינת אפשרויות הלינה ואירוח יש שפע של מלונות בפריז במגוון מחירים כך שהם יכולים להתאים לכל תקציב

תמונת נוף פריז          תמונת נוף פריז
 
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את האטרקציות המרכזיות המהוות אתרי חובה לכל מבקר בפריז. חלק נכבד מהאטרקציות המרכזיות ב"עיר האורות" מוכרות לכל אחד ואחת מאיתנו בזכות אינספור סרטים, ספרים ושירים שנכתבו על פריז. הקסם הרומנטי של "עיר האורות" נמצא כמעט בכל אטרקציה ופינת תיירות ברחבי העיר, בין אם מדובר באתרי התיירות המובילים שהפכו לאייקונים תיירותיים בכל רחבי העולם, בין אם מדובר במרכזי התרבות, האומנות והמוזיאונים הרבים הנמצאים בכל העיר, ובין אם מדובר בסיור רגלי בפארקים הירוקים ובאתנחתא מפנקת באחד מבתי הקפה הקסומים בעיר. זה הזמן להתחיל להכיר את פריז ולהתענג על כל מה שהיא מציעה למבקריה. ראוי לציין כי פריז נחשבת למושלמת גם עבור חופשה משפחתית עם הילדים.
 
 
 
 

10 אטרקציות מרכזיות למטייל המתחיל

 
 
את הביקור הראשון שלכם ב"עיר האורות" מומלץ להקדיש לכל אתרי התיירות הפופולאריים והמוכרים. אין זה משנה מהי מטרת החופשה המפנקת שלכם בפריז, האטרקציות המרכזיות בעיר יעניקו לכם את הבילוי המושלם והחוויה האולטימטיבית במסגרת הביקור הראשון (ובטוח שלאחריו יגיעו עוד) בעיר האורות. ריכזנו עבורכם רשימה של 10 אטרקציות מרכזיות שאסור לכם לפספס.
 
 
1. מגדל אייפל - למעלה מ-3 מיליון תיירים פוקדים מדי שנה את האייקון התיירותי הכי מפורסם בעולם. מגדל אייפל ממוקם במרכז ה"שאן דה מארס" ושוכן בסמוך לנהר הסן. המגדל המפורסם נושק לגובה של 324 מטר, והוא מהווה את אחת האטרקציות המרכזיות ביותר בפריז. המגדל נבנה בשנת 1889 ובמשך השנים הפך לאחד מהאתרים המוכרים ביותר בכל העולם. עד לתחילת המאה ה-20, רבים מתושבי פריז התנגדו למבנה העצום, ובשנת 1909, אף קיבלו החלטה להרוס את המגדל (החלטה שמעולם לא יצאה אל הפועל וטוב שכך). מגדל אייפל קרוי על שמו של גוסטבו אייפל, שתכנן, בנה ואף התגורר בחדר מבודד בראש המגדל בכל שנות ההתנגדות הציבורית למבנה. במגדל 3 קומות, כאשר בקומה ה-1 וה-2 תוכלו ליהנות ממגוון בתי קפה ומסעדות מקומיות. כמו כן, תוכלו ליהנות מתצפית יוצאת דופן ומרשימה הממוקמת בקומה ה-3 והגבוהה ביותר במגדל. תצפית זו מאפשרת לכם ליהנות מחוויית נוף פנוראמית המשקיפה על כל פריז.
 
 
2. ארמון ורסאי – ארמון ורסאי שימש לאורך ההיסטוריה כמקום מושבם של מלכי צרפת ובנייתו הסופית הושלמה במהלך המאה ה-18. הארמון הוכרז על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמי, וכיום, הוא מהווה את אחד ממוקדי העלייה לרגל התיירותיים ביותר בכל העולם. הארמון ממוקם כ-20 ק"מ מערבית לפריז, ונחשב לאחד מאתרי החובה בכל מסגרת ביקור בעיר האורות. ארמון ורסאי הוא למעשה קומפלקס עצום המורכב מארמון מפואר ורווי מתחמים וחדרים, וכמו כן, מגן מקסים הידוע בשמו "גני ורסאי".
 
 
3. שאנז אליזה ושער הניצחון – שדרת השאנז אליזה היא אחת הרחובות המפורסמים ביותר בעולם. השדרה נפרשת לאורך כ-2 ק"מ, תחילתה בכיכר הקונקורד וסיומה בשער הניצחון. בצידה המזרחי של השדרה תוכלו ליהנות מפארקים ירוקים וארמונות, ובצידה המערבי תוכלו ליהנות ממגוון עצום של בתי קפה, מסעדות, מותגי יוקרה, בתי מלון אקסקלוסיביים במיוחד ועוד. שדרת השאנז אליזה נחשבת לאחד ממוקדי הבילוי התוססים והשוקקים ביותר בפריז, לאורך כל ימות השבוע ובכל שעות היממה. טיול לאורך שדרות השאנז אליזה יובילו אתכם אל אטרקציה תיירותית נוספת: שער הניצחון- מבנה ייחודי הנושק לגובה של 50 מטרים ומעוטר בתבליטי אבן ייחודיים. שער הניצחון ממוקם במעלה שדרות השאנז אליזה המובילות היישר אל כיכר דה גול במרכזו נמצא שער הניצחון.
 
 
4. כיכר קונקורד - שדרת השאנז אליזה מתחילה בכיכר קונרקורד שהיא אחת הכיכרות היפות והמרשימות ביותר בפריז. במרכז הכיכר ממוקם אובליסק מרשים המתנשא לגובה של 23 מטרים. מלון "קריון" וכנסיית מדלן הם חלק מהכיכר המרהיבה ושופעת התיירים בכל שעות היממה.  
 
 
5. מוזיאון הלובר - המוזיאון המפורסם והגדול ביותר בכל העולם. במתחם המוזיאון מאוכלסות מיטב יצירות האומנות הבולטות ביותר בעולם והוא נחשב לאתר התיירות המבוקש ביותר בפריז- עם למעלה מ-8 מיליון מבקרים מדי שנה. ביקור בפריז מחייב אתכם להגיע לסיור מודרך ברחבי הלובר וליהנות מיצירת האומנות המפורסמות ביותר בעולם, ה"מונה ליזה" של ליאונרדו דה וינצי ועוד מגוון עצום של יצירות של האומנים המובילים ביותר לאורך כל ההיסטוריה האנושית. מוזיאון הלובר הינו מתחם עצום המשתרע על פני שטח של למעלה מ-100 אלף מטרים מרובעים, כאשר קרוב לחציו מוקדש לתצוגת פריטי אומנות מכל הזמנים. ברחבי המוזיאון תמצאו מתחמי אוספים שנאספו על ידי עשירי העולם מכל תקופות ההיסטוריה והוענקו למוזיאון למטרות שימור ותצוגה.
 
 
6. מרכז פומפידו - מבנה ייחודי ומקורי המשמש כמרכז תרבותי ואומנותי מוביל ב"עיר האורות". המבנה הייחודי מתאפיין במעטפת חיצונית המורכבת מכל תעלות הניקוז של המבנה הצבועה בכל צבעי הקשת. בתוך המבנה תוכלו ליהנות ממוזיאון לתרבות מודרנית, מסעדות יוקרה, מרכזי תרבות הכוללים : בתי קולנוע ותיאטראות, נקודת תצפית הממוקמת בקומות העליונות של המרכז ועוד.
 
 
7. קתדרלת נוטרדאם – קתדרלה גותית ייחודית הממוקמת בלב פריז. המבנה הייחודי הפך לאחד האייקונים המובילים בענף התיירות של העיר, וכיום משמשת הקתדרלה כמוקד תיירותי שוקק חיים המאפשר לכם ליהנות מחדרי האוצרות והמוזיאון הארכיאולוגי הממוקמים במבנה, גינה מרהיבה הנמצאת בסמוך למבנה בה מתקיימים מופעי מוסיקה מדי יום ראשון בשבוע ועוד.
 
 
8. יורו דיסני - הגרסה האירופאית למתחם השעשועים האמריקאי (דיסנילנד). מתחם השעשועים המרהיב ממוקם בפריז ומאפשר לכם ליהנות מאינספור אטרקציות ופעילויות לכל בני המשפחה. הפארק מחולק לפי עולמות תוכן שונים הקשורים לכל הדמויות האהובות מסרטי וולט דיסני.
 
 
9. אופרה גראנייר - בית אופרה מרשים המחייב גם את אלו שאינם מחובבי הז'אנר המוסיקלי להגיע למקום. המבנה מעוטר במגוון נרחב של קישוטי זהב, פסלי שיש, שילוב מתכות ברונזה ועוד.
 
 
10. כיכר הבסטיליה - כיכר מפורסמת ומרכזית ב"עיר האורות". הכיכר מושכת אליה כמות נכבדת של תיירים בשל מרכזי התרבות, הבילוי והאומנות הנמצאים בסביבתה, וכמו כן, היא מהווה מוקד תיירותי מוביל בשל ההיסטוריה העשירה של המהפכה הצרפתית. בלב הכיכר ממוקם "עמוד יולי" המהווה אנדרטה מרשימה לזכר אירועי המהפכה הצרפתית. עד היום משמשת כיכר הבסטיליה למקום המפגש המרכזי למצעדים והפגנות שונות, וכמו כן, היא מהווה מוקד בילוי מרכזי עבור רבים מתושבי פריז והתיירים בה.
 
בנוסף לכל האטרקציות המצוינות לעיל, פריז מאפשרת לכם ליהנות מעיר מודרנית ורב תרבותית שופעת במרכזי בילוי, תרבות ופנאי. העיר מאכלסת כמות עצומה של שווקים אותנטיים לצד מרכזי קניות מתקדמים, בתי קפה שהפכו לשם דבר בכל העולם לצד מסעדות גורמה, פארקים ירוקים בהם מתקיימים מופעי רחוב לצד מרכזי תרבות המאכלסים את מיטב המופעים בתחומם ועוד.
 
הביקור הראשון ב"עיר האורות" יגרום גם לכם להתאהב בפריז, וגם אתם תרצו לחזור ולגלות אותה בכל פעם מחדש. זה הזמן לברר לגבי חבילות הנופש והדילים המיוחדים המוצעים לכם לצרכי חופשה מפנקת בפריז לאורך כל ימות השנה.

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: