שופינג בברלין

תמונת נוף ברלין
ברלין, בירת גרמניה היא לא רק "בירת התרבות של אירופה" עם שפע מוזיאונים אלא גם עיר כרך אידיאלית לצרכי שופינג עדכני ואופנתי במיוחד. ברלין המודרנית משופעת בשלל אטרקציות, מתחמי קניות, חנויות כולבו, מרכזי אופנה ובוטיקים מובילים הפזורים בכל רחבי העיר. על כן מה הפלא שיש מגוון עצום של חבילות נופש לברלין. מבחינת אפשרויות הלינה יש מגוון רחב של מלונות בלונדון בדרגות אירוח שונות היכולים להתאים לכל כיס.
 
טיסות לברלין ייקחו אתכם אל עיר הנחשבת לאחד ממוקדי הבילוי הסוערים ביותר באירופה, הפכה בשנים האחרונות לעיר ססגונית בקרב צעירים רבים הפוקדים את כל מתחמי הבילוי, הפנאי והקניות הפזורים בעיר בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. שעות הפתיחה (הבלתי מוגבלות)  של רוב מתחמי הקניות והשופינג בברלין מאפשרים לכם ליהנות משופינג מפנק גם בשעות הקטנות של הלילה. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את מתחמי הקניות והשופינג הבלטים והמובילים בברלין לצד מתחמי קניות ייחודיים שאסור לכם לדלג עליהם במסע הקניות הבא שלכם...תתחדשו!
 
           תמונת נוף ברלין
 
 

אירופה סנטר

מתחם קניות ומשרדים הממוקם בכיכר ברייטשייד בברלין. המבנה המרשים נחנך במהלך שנות ה-60 של המאה הקודמת, והפך באופן מיידי לאחד מסמליה המסחריים של מערב גרמניה. בתוך המבנה תמצאו מגדל משרדים, בית מלון, מתחם מגורים, מתחם קניות, בתי קולנוע ועוד. במתחם אירופה סנטר מבקרים מדי יום כ-20,000 מבקרים הנהנים מהיצע מגוון של למעלה מ-100 חנויות ומסעדות הנמצאות במקום. בראש המבנה ניצב הלוגו המפורסם של חברת המכוניות הגרמנית "מרצדס" ובשטחי המבנה תוכלו למצוא מספר מיצגי אומנות שהפכו לאייקונים מובילים של המרכז.

סוני סנטר

אחד ממתחמי הקניות והבילוי המרהיבים ביותר בברלין. מתחם סוני סנטר הוא למעשה מתחם קניות, עסקים וכנסים הממוקם בכיכר פוטסדאם במרכז ברלין. בניית המתחם הייחודי הושלמה בתחילת המאה ה-21 והוא מהווה את אחד ממרכזי הקניות החדישים והמתקדמים ביותר באירופה. המתחם הייחודי משתרע על פני שטח של למעלה מ-130,00 מ"ר והוא מאכלס את כל החידושים הטכנולוגיים האפשריים, החל מחנויות גאדג'טים, דרך מרכזי כנסים מתקדמים ועד לאולמות קולנוע תלת מימדיים. בשטחי המתחם מתקיימים מגוון נרחב של תערוכות המתמקדות בפיתוחי טכנולוגיה שונים, וכמו כן, מתקיימים במקום מופעים והקרנות של אירועי ספורט נחשבים מכל העולם.

קה .דה. וה

חנות הכולבו הגדולה ביותר בגרמניה והשנייה בגודלה בכל רחבי אירופה. מתחם קה-דה-וה מאכלס למעלה מ- 60 אלף מ"ר של שטחי מסחר, ומדי יום פוקדים את המקום קרוב ל-50 אלף מבקרים. ברחבי הכולבו תמצאו למעלה מ-20 מעליות המעבירות אתכם בין קומות המסחר השונות של המבנה. בקומות העליונות של המבנה תוכלו ליהנות ממתחמי אוכל המציעים לכם חוויה קולינארית מפנקת וייחודית. בקומות המסחר של המתחם תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של מותגים בינלאומיים בכל תחומי האופנה, הקוסמטיקה והתכשיטים. כמו כן, קיימות במקום חנויות מזכרות ואביזרים שונים.

פרידריך סטריט

רחוב מהודר ומודרני הממוקם בברלין ונחשב לאחד הרחובות היוקרתיים ביותר בעיר, בזכות מבני משרדים ומתחמי מגורים יוקרתיים שהוקמו בו בסוף המאה ה-20. לאורך הרחוב פזורים בתי קפה רבים וחנויות יוקרה מכל הסוגים. האווירה במהלך סיור ברחוב תזכיר לכם את רחובות ניו יורק היוקרתיים.

גאלרי לאפייט

מתחם קניות קלאסי הממוקם במרכז רחוב פרידריך. המתחם ממוקם בתוך בניין מעוצב ומרשים שחזיתו המרכזית עשויה זכוכית. בין חנויות המתחם תמצאו חנויות מותגים אירופאיות ואקסקלוסיביות בתחומי האופנה, התכשיטנות והקוסמטיקה לצד  מסעדות יוקרה לאניני הטעם.

דפרטמנט סטור 206 

כולבו אופנה מוביל הממוקם ברחוב פרידריך. בבית הכולבו תמצאו פריטי אופנה של מיטב המותגים לצד פריטי הלבשה והנעלה של מעצבים מתחילים.

חנות הדגל של אדידס

מותג הספורט המוביל בעולם הוא למעשה חברת מוצרי ספורט שהחלה את דרכה בגרמניה. חנות הדגל של אדידס ממוקמת במרכז ברלין ומאפשרת לכם ליהנות מהיצג נרחב של פריטי ספורט ואופנה, החל מתכשיטים ואביזרי אקססוריז ייחודיים, דרך מותגי ההלבשה והאופנה ועד לנעלי אדידס מכל הסוגים, הדגמים והצבעים. 

רחוב קו'דאם

שדרת הקניות המרכזית ביותר בברלין. רחוב קו'דאם ממוקם ברובע שרלוטנבורג והוא משתרע לאורך של 3 וחצי ק"מ. לאורך כל הרחוב ממוקמים חנויות מכל תחומי המסחר, החל מחנויות הנעלה, דרך מותגי אופנה בינלאומיים ועד לחנויות בוטיק ייחודיות לייצור שוקולד. לצד החנויות הרבות תמצאו גם מתחמי קפה ומסעדות מפנקות המציעות לכם אתנחתא קולינארית מרעננת ואנינה.

רחוב ווילמרסדורפר

שדרת שופינג המאכלסת מגוון נרחב של חנויות ובתי כולבו הנמצאים זה בסמוך לזה. החנויות במקום מעניקות לכם מגוון נרחב של מוצרי אלקטרוניקה, אופנה, תכשיטים, מוסיקה ועוד.

Stilwerk

קניון מרשים המציג בפניכם את כל החידושים בתחום העיצוב והדקורציה. הקניון בן ה-5 קומות בנוי אף הוא בצורה דקורטיבית ומעניינת במיוחד. קרוב ל-60 חנויות קונספט נמצאות בקניון ורובן עוסקות בתחום הריהוט, העיצוב והדקורציה לבית.

Steglitz

אזור קניות פופולארי המורכב ממגוון גלריות וקניונים. עורכי השופינג באזור יכולים ליהנות ממגוון מותגים מובילים לצד בוטיקים קטנים של מעצבים איכותיים בתחילת דרכם.
 
 
נופים של ברלין
 


שווקים אופנתיים בברלין

בנוסף למתחמי הקניות, משופעת ברלין  גם בשווקים ייחודים המציעים לכם סחורות ומוצרים במחירים משתלמים במיוחד. השווקים הצבעוניים ברחבי ברלין פזורים בכל רחבי העיר ומאפשרים לכם ליהנות מחוויית קניות אותנטית במיוחד. להלן רשימה של השווקים המומלצים ביותר לשופינג מקומי:
 
שוק הפשפשים ברחוב ה-17 ביוני- שוק וותיק ופופולארי ביותר בברלין. ממוקם ברחוב ה-17 ביוני המפורסם, ומציע לכם מגוון נרחב של פריטי אספנות, ענתיקות, פריטי לבוש מכל התקופות ועוד. השוק פעיל בימים שבת וראשון החל מהשעה 11 בבוקר, ומאפשר לכם ליהנות מחוויית בילוי אותנטית וייחודית.
 
שוק האוכל ברובע שנברג –שוק אוכל ייחודי המציע לכם מגוון נרחב של מזון בריאות, פירות העונה, גבינות, מטעמים מקומיים ועוד. שוק האוכל ממוקם ברובע שנברג הנחשב לאחד מהאזורים החדישים ביותר בברלין. הרובע כולו מאוכלס במשפחות צעירות והאווירה הייחודית והצעירה מעניקה לכם ערך מוסף לביקור במקום. מסביב לשוק המזון תמצאו מגוון נרחב של בתי קפה ובארים מקומיים.
השוק של רובע קוייצברג- שוק מזון המשלב גם דוכנים רבים לממכר פריטי אופנה, קוסמטיקה ועוד. ברחבי השוק, הפעיל כל ימות השבוע, תמצאו מגוון דוכני מזון אותנטיים המייצגים את האוכלוסייה האסייתית של ברלין. בתוך השוק תוכלו ליהנות מגבינות איכות צרפתיות, מטעמים טורקיים ומגוון מאכלים ותבלינים אסייתיים. מחוץ לשוק עומדים לרשותכם דוכני מכירה של פריטי אופנה ומותגים במחירים משתלמים במיוחד.
 
יריד האומנים של אי המוזיאונים- על גדות נהר שפרה ניצבים מדי סוף שבוע (ימי שבת וראשון) מגוון עשיר של יוצרים ואומנים מקומיים המציעים למכירה את שלל יצירותיהם. האווירה במקום צעירה וכיפית. סיור בין דוכני היצירה יאפשר לכם ליהנות מהיצע צבעוני ומרשים של אומנות עכשווית ומודרנית. במקום מתקיימים גם מופעי רחוב רבים והפעלות לכל בני המשפחה. השוק פעיל החל מהשעה 11 בבוקר מדי שבת וראשון.
 
 
בנוסף לכל מתחמי הקניות תוכלו לאתר בברלין אינספור חנויות יוניק ייחודיות המעניקות לכם את מיטב הגאדג'טים והפריטים הייחודים. ברחבי ברלין פזורים חנויות בוטיק ייחודיות המאפשרות לכם ליהנות ממיטב הרעיונות והפטנטים במגוון תחומים שונים בחיי היומיום. זה הזמן לצאת לשופינג מרענן ומדליק ברחבי ברלין, וליהנות גם מהיצע מרשים של מקומות בילוי, אופנה, תרבות ופנאי. ברלין, בניגוד לערים אחרות בגרמניה, נחשבת לזולה יחסית לצרכי חופשה ופינוק, מה שמותיר בידיכם יותר כסף לחוויית שופינג מרעננת.  
 

 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: