טיפים לטיול משפחות עם ילדים ביער השחור

תמונת נוף היער השחור
הקיץ בפתח ואחד היעדים הטיסה לגרמניה המובילים למשפחות הוא היער השחור (ועם סיבות טובות במיוחד). למרות שמו האפל, היער השחור הוא מקום קסום המשובץ בנופים משתנים ומגוונים, טירות עתיקות, מפלים מרהיבים ופארקי שעשועים גדולים וקטנים שישמחו ילדים בכל גיל ויעניקו להורים שלהם חוויה מופלאה של נופים נהדרים.

תמונת נוף היער השחור          תמונת נוף היער השחור
 
 
 

מתכננים טיול ליער השחור עם הילדים? הנה חמישה טיפים שכדאי לגזור ולשמור:

 
 
1. תכננו טיול כוכב - היער השחור נמצא בפינה הדרום-מערבית של גרמניה וקרוי כך משום שהאזור מיוער מאוד. רשמו לעצמכם מה האטרקציות עליהן אתם לא מוכנים לוותר ושבצו אותן בימי מפתח. שימו לב שחלקן יכולות להתאים יותר במקרה וירד גשם, ציינו את זה לעצמכם, זה עשוי להיות שימושי. בסיומו של כל יום בידקו את תחזית מזג האוויר ליום שלמחרת והוסיפו לכם נקודה או שתיים של עצירות מעניינות בדרך. ודאו שהמרחק בין כולן סביר כי נסיעת ארוכות עם ילדים עלולות להיות חוויה מעט מאתגרת.
 
2. מגלשות הרים - אחת האטרקציות המצולמות ביותר ביער השחור הן מגלשות ההרים המהירות ובואו לא נשלה את עצמנו – הן קורצות לילדים ולהורים כאחד. אם אתם בשלב תכנון הטיול בוודאי כבר סימנתם לכם את מגלשת ההרים ב-Todnau, הידועה והארוכה ביותר. אך אם אתם עם ילדים קטנים יתכן והתור הארוך לעלות להר בשביל ירידה אחת בקרונית לא בשבילכם. אל דאגה! שימו פעמיכם למגלשות ההרים ב-Gutach במקום ואם תגיעו אליהן בתחילת היום אפילו תיהנו מתור מינימלי ביותר ותוכלו לעלות עליהן כמה פעמים שתרצו.
 
3. פארק אירופה - בוודאי כבר שמעתם רבות על הפארק (התשובה הגרמנית ליורו דיסני, אם תרצו). על מנת למקסם את ההנאה נסו להבין לפני כן איזה סוגים של מתקנים אתם מחפשים. ילדים קטנים עלולים לפחד במתקנים של הגדולים ולכן הימנעו מויכוחים מיותרים ושימו פעמיכם אל עבר "עולם האגדות" הקסום אשר מתאים להם כמו כפפה. כדי לא לאבד קשר עם המתבגרים או לספוג חשבון סלולרי גדול מימדים הצטיידו עוד מהבית במכשירי ווקי טוקי! ודאו שאתם על התדר הנכון ו"רות-עבור", שלחו את המתבגרים לדרכם (אבל בזהירות, בכל זאת...). עבור הקטנטנים המשרד הראשי של הפארק מציע מדבקות חזקות לבגדים עליהן רושמים את שם הילד, ההורה ומספר הטלפון. אל תוותרו עליהן והדביקו לילדכם על החולצה.
 
4. אם ילדיכם בני 4 ומעלה ורוצים לצאת להרפתקה - שביל צמרות העצים ב-Waldkirch מושלם עבורכם! שימו לב שההליכה מהחניה לשביל עצמו וחזרה איננה קצרה, הצטיידו במים ובנעלי הליכה נוחות. מומלץ לא להעמיס באותו יום בשלל אטרקציות: תוספת של אטרקציה נוספת ולא רחוקה תספיק לכם לאותו יום, כך תוכלו ליהנות מבלי אלמנט של לחץ.
 
5. מטיילים עם תינוקות? זכרו להביא מהבית גם מנשא נוח וגם טיולון קליל. הכניסו לתיק שמיכה קלילה שתוכלו לפרוס בכל מקום וההתניידות שלכם תהיה קלה ונעימה.
 



 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: