מסעדות מומלצות בברלין

תמונת נוף ברלין
ברלין, בירת גרמניה, והעיר הגדולה ביותר במדינה, מציעה שילוב מושלם בין מבנים היסטוריים בעלי ארכיטקטורה יפה, לחיים מודרניים ותוססים עם מרכזי קניות מפוארים, גורדי שחקים עצומים, שווקים דינמיים, חיי לילה סוערים ושפע מסעדות מעולות. ברלין נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בקרב ישראלים, צעירים ומבוגרים, ותיירים רבים מגיעים אליה מדי שנה מכל קצוות תבל.
בין השאר, ברלין נחשבת לבירת הגסטרונומיה של גרמניה, העיר מציעה כמות אדירה של מסעדות הפרושות בכל רחבי העיר, ביניהן מסעדות גורמה יוקרתיות, מסעדות של שפים צעירים ומבטיחים, וכן מסעדות ודוכני מזון מהיר, מסעדות עממיות ושווקי אוכל שאין להחמיץ.
טיסות לברלין יוצאות באופן קבוע וסדיר ומצליחות לעודד תיירים מכל העולם להגיע לעיר המדהימה ולראות את התרבות המדהימה. טיסות לגרמניה והאזור יכולות להיות רלוונטיות גם מאחר ויש תיירים הרוצים לעשות טיולים עם מסלולים שונים ועצירות באזורים שונים

תמונת נוף ברלין            


מסעדות גורמה יוקרתיות

תחום המסעדות בגרמניה וברלין הוא תחום ידוע ומוכר מאד בכל העולם. מסעדדות והעולם הקולינרי מושכים תיירים מכל העולם לאזורים רבים ולמסעדות בברלין. טיסות ברגע האחרון לברלין מתמלאות מידי שנה בתיירים הרוצים להגיע ולטעום את התרבות העשירה ולראות את העולם הקולינרי היצירתי בברלין בפרט ובגרמניה ככלל.
 
ברובע מיטה (Mitte) המרכזי בברלין יש שלל אטרקציות לתיירים ובאזור זה ההומה כל שעות היום ניתן למצוא שלל מסעדות גורמה לצד דוכני מזון מהיר. כמו כן, יש עוד מבחר גדול של מסעדות גורמה הממוקמות באזורים אחרים בעיר. בין מסעדות הגורמה המומלצות בעיר:
 
Margaux
 
מסעדת מרגו, בעלת כוכב מישלן אחד מאז שנת 2000, נחשבת לאחת ממסעדות הגורמה הטובות ביותר בברלין. המסעדה מתמחה במנות גורמה מהמטבח הצרפתי ומציעה תפריט יינות עשיר הכולל כ- 600 סוגים. המסעדה מציעה עיצוב קלאסי עם תקרה מעוטרת בזהב, המחירים אינם זולים אך ניתן להזמין שולחן לצהריים וליהנות מארוחת 3 מנות במחיר יחסית משתלם. טווח מחירים: יקרים.
כתובת: Unter den Linden 78
 
Alt Luxemburg
 
אחת המסעדות המעולות בברלין שזוכה לשבחים רבים בקרב מבקרי אוכל ובמדריכי מסעדות. המסעדה מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן, אווירה אינטימית של סלון ברלינאי ותפריט מגוון המשלב בין המטבח הגרמני הקלאסי למטבח האסייתי. מומלץ להתחיל את הארוחה עם אפטייזר כמו לובסטר או סלמון במרינדה עשירה בטעמים, כדאי להזמין מנות עיקריות כמו חזה אווז ברוטב דבש ואטריות צ'ילי, ולקינוח כדאי לבחור סורבה או פאי תפוחים עם קרם וניל וסורבה תפוחי עץ. טווח מחירים: יקר.
כתובת: Windscheidstrasse 31

מסעדות עממיות בברלין

בעוד שמסעדות גורמה מצליחות להתמלא, גם המסעדות ותחום האוכל העממי פופולרי מאד בגרמניה וברלין. האוכל העממי בברלין מדהים ועשיר מאד, המטבח עשיר בריחות וטעמים שלא מוכרים בכל העולם ומצליח ליצור סקרנות רבה בקרב תיירים רבים הבאים לבקר בברלין. רוצים לטעום מהאוכל העממי בברלין? תאמו חבילת נופש בברלין ובקרו בדוכני האוכל, במסעדות ובמזנונים רבים אשר מציעים שפע של טעמים חדשים.
 
ברלין מציעה שלל אטרקציות לתייר הישראלי, במהלך הטיול כדאי לעצור למנוחה וליהנות מארוחה טעימה במסעדה עממית המציעה תפריט גרמני קלאסי או מנות ממטבחים בינלאומיים שונים, במחירים סבירים. בין המסעדות העממיות המומלצות:
 
Schwartzwaldstuben
 
מסעדה עממית שנפתחה בשנת 2001 ומציעה תפריט של מנות ממטבח אזור שוואבן באדן, אוכל מסורתי המבוסס על חומרי גלם כמו חזיר, תפוחי אדמה ובירה מקומית. המקום מציע גם ארוחות בוקר עשירות במחירים משתלמים. ניתן לשלם רק במזומן במסעדה. טווח המחירים: זול- בינוני.
כתובת: Tucholskystrasse 48  
 
Blaus Band
 
מסעדה עממית גרמנית המציעה תפריט עשיר ואווירה חמה, רגועה ונעימה. המסעדה קטנה ומציעה מחירים סבירים, מקומיים רבים מבלים בה לצד תיירים השומעים על המקום או מחפשים מסעדה עממית קרוב לכיכר רוזה לוקסמבורג.
כתובת: Alte Schonhauser Straße 7/8
 
 
אירופה גרמניה


מסעדות מזון מהיר

במהלך החופשה והשהות בברלין נוהגים לבקר באטרקציות רבות, לעתים לא מעוניינים לשבת במסעדה ולבזבז זמן רב, לכן כדאי לדעת כי העיר מציעה מגוון עצום של מסעדות מזון מהיר, ביניהן מסעדות מומלצות כמו:
 
NORDSEE
 
לרשת המסעדות המצליחה יש 16 סניפים בברלין, הרשת מציעה מבחר מנות דגים ומנות נוספות במחירים שווים לכל כיס. טווח מחירים: זול.
כתובת:  Spandauer Str. 4
 
Curry 36
 
רשת טרנדית למזון מהיר המציעה מבחר מנות כמו נקניקיות עם רטבים, צ'יפס, סלט תפו"א, סלט פסטה, שניצל ועוד. המנות גדולות וטעימות, לרוב קשה למצוא שולחן פנוי אך אפשר לקחת טייק אווי. טווח מחירים: זול.
כתובת:Mehringdamm 36
 


 

טיסות אטרקטיביות במחיר מפתיע שכדאי לבדוק: