מקומות בילוי במוסקבה

קרוב ל-1,000 שנות היסטוריה, למעלה מ-12 מיליון איש ויותר מ-1,000 קמ"ר המרכיבים את שטחה, הופכים את מוסקבה, בירת רוסיה, לאחת הערים הגדולות, המרתקות והיפות ביותר בעולם. מיליוני טיסות למוסקבה ב-4 נמלי תעופה, אינספור מלונות במוסקבה, 170 תחנות רכבת ויותר מ-9 מיליון איש העושים שימוש ברכבת התחתית (מדי יום!), הופכים את רוסיה לאחת הערים הדינמיות ביותר בעולם.
מוסקבה, המאכלסת בתחומה מספר אתרים מרכזיים ברוסיה, עוד מהתקופה הקומוניסטית של העיר, נחשבת בשנים האחרונות לעיר מערבית לכל דבר ועניין וחופשה במוסקבה הופכת ליותר ויותר פופולארית עם הזמן. ברחבי העיר תוכלו למצוא סממנים רבים של התרבות המערבית לצד אתרים היסטוריים בתרבות הרוסית.
בין כל אתרי החובה בעיר הכוללים את מתחם הקרמלין, הכיכר האדומה, גורקי פארק, ארמון הנשקייה, המאוזוליאום של לנין, קתדרלת סט. באזיל ועוד, תמצאו במוסקבה גם אינספור כנסיות ומנזרים של מתחמי בילוי מובילים בכל תחומי התרבות, האומנות, וחיי הלילה. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר מקומות בילוי מובילים במוסקבה במגוון תחומי הפנאי, זה הזמן להכיר את סצינת הבילויים של העיר הלבנה.
תמונת נוף בלונדון
תמונת נוף בלונדון

OPERETTA THEATER

תיאטרון האופרטה מעלה מדי ערב מחזות זמר המתאפיינים בתפאורה מושקעת וצבעונית, הרבה קצב, הרבה שירים ועלילה פשוטה וברורה שגם התיירים שאינם דוברי רוסית יוכלו להבין ללא מאמץ.

MOSCOW ART THEATER -

רוצים לצפות במחזה קלאסי במסגרת הפקה מודרנית ובינלאומית? תיאטרון האמנות של מוסקבה יעניק לכם את המחזה האידיאלי לכך. התיאטרון שהוקם במהלך המאה ה-19, נחשב לאחד מאבני היסוד של התרבות בעיר. מדי ערב מועלים בתיאטרון מחזות קלאסיים שיגרמו לחובבי הז'אנר להתרגשות עצומה.

BOLSHOI THEATER

בית האופרה המפורסם ביותר בעולם. תיאטרון בולשוי נחשב לתיאטרון העתיק והגדול ביותר ברחבי העיר, והוא נחשב לסמל תרבותי ואייקון תיירותי מוביל במוסקבה. מבנה התיאטרון המרשים מהווה מקור עלייה לרגל, גם לאותם אלו שאינם חובבי תיאטרון, קונצרטים, בלט ואופרה. המתחם המרשים מאכלס כמות נכבדת של מופעים לאורך כל השנה, בכל תחומי התרבות: מחזות, קונצרטים, מופעי בלט, מוסיקה, אופרה ועוד.

מוזיקה ומופעים

TCHAIKOVSKY HALL 
אולם הקונצרטים המפורסם ביותר בעולם. באולם למעלה מ-1600 מושבים, והוא מהווה את משכנה של התזמורת הסימפונית הלאומית. האולם נוסד בשנת 1901, ומאז ועד היום, הוא מהווה את אחד מאולמות הקונצרטים החשובים ביותר בעולם. המופעים באולם כוללים בין היתר: תזמורות, אנסמבלים, מופעי סולנים, פסטיבלי מוזיקה חשובים ותחרויות מוסיקה שונות.

ESTRADA THEATER

תיאטרון מקומי המתמחה בעיקר בהעלאת מופעי קומדיה ובידור קל. במופעים מככבים מיטב הקומיקאים הרוסיים, ולתיירים דוברי השפה הרוסית, מובטחות שעות של הנאה וצחוק מתגלגל.

GREAT MOSCOW CIRCUS

אחד מהבילויים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב תושבי מוסקבה, הוא בילוי בקרקס. הקרקס הגדול של מוסקבה נפתח לראשונה בשנת 1971 והוא מאכלס למעלה מ-3000 מושבים. המופע המרכזי של הקרקס מורכב מ-5 זירות שונות המשלבים בצורה מרהיבה: מים, קרח, בעלי חיים- סוסים, תאורה ועוד. המופע המושקע מועלה במיטב התיאטראות בכל רחבי העולם וזוכה לביקורות נלהבות בקרב הצופים. מופע קרקס מרהיב נוסף במוסקבה מועלה ב- NIKULIN'S OLD CIRCUS, והוא משלב אקרובטים, בעלי חיים, רקדנים, ליצנים ועוד.

B.B KING

מועדון רוק ורית'ם & בלוז המאפשר לכם ליהנות מקלאסיקות רוק בתוך מתחם ייחודי המשלב ציורי קיר וריהוט "שיקי" במיוחד. במקום מתקיימים מופעים של נגני בלוז ורוק מקומיים, וכמו כן, מתקיימים בו מופעים של אמנים בינלאומיים רבים המגיעים לסיבוב הופעות במוסקבה.

מוזיאונים וגלריות

 PUSHKIN ARTS MUSEUM 
מוזיאון פושקין לאומנות יפה הוא אחד המוזיאונים המובילים והחשובים ביותר במוסקבה. המוזיאון ממוקם בתוך מבנה ארכיטקטוני מרשים מצידו המערבי של נהר מוסקבה והקרמלין. המוזיאון מציג מספר רב של יצירות אומנות נחשבות מתקופות שונות בהיסטוריה. קלוד מונה, פול סזאן, פול גוגן ופאבלו פיקאסו, הם רק חלק מה"אורחים הקבועים" במוזיאון.

מוזיאון החלל הרוסי

מוזיאון מרשים המוקדש כולו לחקר החלל. ברחבי המוזיאון תמצאו מספר רב של תערוכות העוסקות בתחום החלל על כל היבטיו, לרבות, תחום המחקר. המוזיאון מכיל קרוב ל-100,000 פריטים שונים, והוא מארח למעלה מ-300,000 מבקרים מדי שנה.

המוזיאון להיסטוריה של מוסקבה

מוזיאון המציע למעלה ממיליון פריטים וחפצים העוסקים בהיסטוריה רבת השנים של העיר. בין המציגים תמצאו: ממצאי ארכיאולוגיה שונים, אוסף עצום של מפות ותמונות מהמאה ה-19 ועד היום, פריטי לבוש מתקופות שונות ועוד.

ARTSTRELKA

מתחם אומנות מודרני המאכלס בתחומו למעלה מ-10 גלריות שונות המציגות תחומים שונים של אמנות: ציור, צילום, פיסול, אופנה ועוד.

פארקים ציבוריים

450 קמ"ר של שטחים ירוקים, 100 קמ"ר של שטחי יערות, 96 פארקים, 16 גנים ציבוריים ו-2 גנים בוטניים, הופכים את מוסקבה לעיר עם הכי הרבה שטחים ירוקים (פר תושב) בכל העולם. הבילוי בפארקים העירוניים במוסקבה נחשב למסורת רבת שנים בקרב תושבי העיר. במהלך עונת הקיץ והתיירות הפארקים מארחים כמות עצומה של מבקרים הנהנים ממגוון מופעים וירידי רחוב בתחומי אמנות שונים.
בין הפארקים הבולטים תמצאו:

גורקי פארק - הפארק המפורסם ביותר במוסקבה, מתפרש על פני שטח עצום של 689,000 מ"ר וממוקם בגדה המזרחית של נהר מוסקבה. ברחבי הפארק תמצאו אינספור שטחים ירוקים, אגמים, מתקני שעשועים, מתקני ספורט ועוד.
פארק נסקוצ'ני - פארק המשתרע על פני שטח כולל של 408,000 קמ"ר, ונחשב לאחד הפארקים הוותיקים ביותר בעיר.
פארק איזמיילובסקי - הפארק העירוני הגדול ביותר בעולם, משתרע על פני שטח של למעלה 15 קמ"ר.

חיי הלילה של מוסקבה

חיי הלילה בעיר נחשבים לגולת הכותרת של מוסקבה המודרנית. בשנים האחרונות, הפכה מוסקבה למוקד בילויים תוסס ומרכזי בכל רחבי אירופה. היוקרה, הפאר והמסיבות הנועזות, הפכו את חיי הלילה של העיר לשם דבר בכל רחבי אירופה ומכול קצוות העולם מגיעים לעיר תיירים הנהנים מכל השפע התוסס שחיי הלילה של מוסקבה מעמידים לרשותם. להלן מספר אופציות בילוי טרדניות במיוחד במוסקבה:

WINZAVOD

כ- 20,000 מ"ר של מתחם בילויים הכולל בין היתר אולמות קולנוע, גלריות אומנות, בארים מקומיים, בתי קפה ומועדונים. הקומפלקס המרשים ממוקם בתוך מבנה עתיק ששימש כמפעל בירה במאה ה-19.

ROSIE O'GRADY'S

אחד מהבארים האיריים הוותיקים ביותר בעיר. ממוקם בסמוך למתחם הקרמלין, ומאפשר לכם ללגום מהיצע מגוון של בירה אירית משובחת.

IKRA

שני אולמות, 3 בארים, מגוון ממתחי "שאנטי" ואווירה מהפנטת; כל אלו ועוד מרכיבים את המועדון הגדול והנחשב ביותר במוסקבה. המועדון פעיל מדי ערב החל מהשעה 21:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה, כאשר בכל לילה מופיעים במקום DJ מוכרים וידועים בתחום המוזיקה האלקטרונית.

שלושת הקופים

מועדון מסיבות הגייז הגדול ביותר בבירת רוסיה. המועדון מארח מדי ערב D.J מובילים המנגנים למאות החברים הגאים החוגגים במקום.
בנוסף למועדונים ולבארים המובילים במוסקבה, תוכלו ליהנות גם משפע של מסעדות יוקרה המציעות לכם מגוון נרחב של פינוקים קולינריים. בכל רחבי העיר תוכלו לאתר מסעדה טובה המגישה לכם אוכל משובח, אלכוהול איכותי והרבה מצב רוח טוב.

בשנים האחרונות, יותר ויותר קניונים ומרכזי קניות גדולים נפתחים ברחבי מוסקבה. בכל אחד מהמתחמים הנ"ל תוכלו למצוא היצע נרחב של אפשרויות בילוי לכל המשפחה. זה הזמן לחפש דילים למוסקבה, לצאת לחופשה מפנקת ברוסיה, ולהיחשף לעיר תוססת, דינמית ומלאת תרבות, אומנות וחיי לילה!