מסעדות מומלצות בלאס וגאס

לאס וגאס, הגדולה בערי נבדה שבארצות הברית, ידועה בתעשיית ההימורים, במלונות המפוארים ובחיי הלילה הנוצצים שבה. העיר ממוקמת בלב מדבר מוהאבי, בתוך עמק המוקף בהרים. לאס וגאס הידועה כבירת השעשועים וההימורים העולמית מציעה למבקרים הרבים גם חוויה קולינרית יוצאת דופן, יש בעיר שלל מסעדות מפוארות, חלקן ממוקמות בבתי המלון היוקרתיים בעיר.

במלונות רבים בלאס וגאס מציעים לפחות מסעדה אחת בסגנון אכול כפי יכולתך עם שולחנות בופה עמוסים בכל טוב, לעתים במחירים נמוכים ומגוחכים. כמו כן, העיר מציעה מבחר מסעדות גורמה, מסעדות יוקרתיות של שפים ידועים, מסעדות מזון מהיר ויש גם מסעדות כשרות טובות ומבחר מסעדות המתמחות בבשרים.
תמונת נוף בלאס וגאס
תמונת נוף בלאס וגאס

מסעדות יוקרה בלאס וגאס

לאס וגאס, המכונה לעתים גם עיר החטאים, מציעה מגוון מסעדות יוקרה, וכדאי לדעת כי במרוצת השנים שפים ידועים רבים בחרו להקים מסעדה בעיר התיירות המובילה והפופולרית. מרבית מסעדות היוקרה ומסעדות השף ממוקמות במלונות המובילים, בין המסעדות המומלצות:

Joel Rubochon

מסעדה צרפתית של השף הצרפתי הידוע ג'ואל רובושון, המסעדת בעלת שלושה כוכבי מישלן וממוקמת במלון MGM Grand. המסעדה מציעה חוויה קולינרית אקסקלוסיבית וייחודית עם שירות מעולה ומוקפד, עיצוב יוקרתי בסגנון ארט דקו ותפריט עשיר הכולל מבחר מנות של בישול עילי. המסעדה נפתחת מדי בשעה 17:30 ופועלת עד לשעה 22:00. הארוחה כוללת 4 סרוויסים, ומחיר הארוחה כ- 1,000 דולר לזוג. טווח מחירים: יקרים.  
כתובת:3799Las Vegas Boulevard South

Gordon Ramsay Steak

מסעדת הסטייקים של השף הנודע גורדון רמזי, שזכה לכמה וכמה כוכבי מישלן, ממוקמת במלון פריז היוקרתי, ומשתרעת על פני שתי קומות. המסעדה מציעה עיצוב אלגנטי ומוקפד, שירות מעולה עם מארחות נאות, ותפריט מגוון הכולל מנות של נתחי בשר עסיסיים, פירות ים, דגים, סלטים וקינוחים משובחים. אחת ממנות הדגל של המסעדה היא מנת ביף וולינגטון עם רוטב בריטי עשיר. טווח המחירים: יקרים.
כתובת:  Paris Las Vegas, 3655 S Las Vegas Blvd

Sage

מסעדת שף יוקרתית הממוקמת במלון אריה האקסקלוסיבי, המסעדה מציעה תפריט עשיר של מנות אמריקאיות בשילוב טעמים ממטבחים מכל העולם. ניתן להזמין תפריט טעימות במחיר של כ- 100 דולר. טווח מחירים: יקרים.
כתובת: 3730 Las Vegas Blvd South

מסעדות כשרות

לאס וגאס מציעה מגוון אפשרויות לשומרי הכשרות, יש בעיר מבחר מסעדות כשרות מומלצות, ביניהן:

Jerusalem Grill Las Vegas

מסעדה כשרה למהדרין המציעה תפריט עשיר הכולל בין השאר בשרים על האש ומגוון מנות מהמטבח הים תיכוני. בין השאר המסעדה מציעה פלאפל עם טחינה ופיתות טריות הנאפות במקום, חומוס עם שווארמה, קוסקוס בסגנון מרוקאי, נקניקיות מרגז, בורגרים עם גבינת פרווה. טווח מחירים: בינוני עד יקר.
כתובת: 4825 W Flamingo Rd

Panini Cafe

מסעדה כשרה תחת השגחת חב"ד לאס וגאס, המסעדה מציעה תפריט ים תיכוני הכולל מבחר מנות ישראליות ומנות ממטבחים אירופאים שונים. בין השאר ניתן להזמין במקום חומוס, פסטות, כריכים, סלטים ומבחר מנות דגים. טווח מחירים: זול- בינוני.
כתובת: 318 W Sahara Ave

ארוחות ככל יכולתך

מלונות רבים מציעים ארוחות בופה בסגנון אכול ככל יכולתך במחירים משתלמים. בין השאר, ניתן למנות את המקומות המומלצים הבאים:

Wicked Spoon

המסעדה ממוקמת במלון קוסמופוליטן ותמורת כ- 30 דולר ניתן ליהנות מארוחת בוקר עשירה, לבופה של ארוחות צהריים וערב יש לשלם 40-50 דולר לסועד. המסעדה מציעה מבחר עצום של מנות איכותיות, לרבות סושי, פירות ים, דגים, סלטים, אוכל איטלקי, סיני ועוד. כמו גן, התפריט מציע מבחר עצום של קינוחים באיכות גבוהה. טווח המחירים: בינוני.
כתובת: 3708 Las Vegas Boulevard South

Stratosphere

ארוחות בוקר, צהריים וערב בסגנון בופה. המסעדה ממוקמת במלון סטרטוספר ומציעה שפע מנות ומאכלים, ביניהם מנות מהמטבח האסייתי, האמריקאי ועוד. המחיר לבופה ארוחת ערב למבוגר כ- 22 דולר, לילד 12.99 דולר.
כתובת:  2000 S Las Vegas Blvd

לאס וגאס מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לגעת בחלום האמריקאי, ליהנות מכל השפע המרהיב הנמצא בכל תחומי העיר, ולהתפנק מכל היצע האטרקציות ומוקדי הבילוי השונים. זה הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם, ובמרחק של 15 שעות טיסה, ליהנות מעולם שלם של אפשרויות בילוי והנאה!