לאס וגאס עם ילדים

לאס וגאס המוכנה גם עיר האורות ועיר החטאים היא למעשה גן עדן למבוגרים, אך בשנים האחרונות על מנת למשוך גם משפחות למקום, הוקמו אטרקציות רבות לילדים בכל הגילאים. העיר מציעה מלונות מפוארים מדהימים עם אטרקציות לילדים ולמבוגרים, יש בה מוזיאונים מעניינים, פארקי ששועים גדולים עם שלל מתקנים, ואין לשכוח כי העיר ממוקמת בלב המדבר וניתן לצאת לטיולים בשטח, לשוט באגם מיד ולטייל בקניון הסלע האדום, שמורת טבע מדהימה שכל הילדים אוהבים.
כדאי לדעת כי במלונות רבים יש חדרי משפחה מרווחים ומאובזרים בנדיבות, יש חדרי אירוח עם דלת מקשרת, ולאס וגאס ידועה במזנוני הבופה במלונות העיר, וכך במחיר משתלם כל המשפחה אוכלת ונהנית מאוכל גורמה ומחוויה קולינרית נפלאה. לפניכם 10 דברים ומקומות שאסור לפספס במהלך הטיול עם הילדים בלאס וגאס:
תמונת נוף בלאס וגאס
תמונת נוף בלאס וגאס

לונה פארק ומופעי קרקס במלון סירקס סירקס(Circus Circus)

בין אם אתם אורחי המלון ובין אם לא, אחת מאטרקציות החובה בעיר היא ללא ספק מופעי הקרקס בפארק המקורה במלון סירקס סירקס. כדאי לדעת כי מופעי הקרקס הם בחינם ונערכים לאורך כל שעות היום באוהל ענק ומקורה עם מתקני טרפז ועוד. בסמוך לאוהל המופעים יש לונה פארק גדול (בתשלום), מקורה וממוזג עם שלל מתקנים לילדים, אחת האטרקציות המומלצות גם בטריפאדוויזור, פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-18:00. כתובת: 2880S Las Vegas Blvd.

גן החיות במלון פלמינגו

לאס וגאס מציעה שפע אטרקציות ובילויים לילדים, אין לפספס ביקור בגן החיות האקזוטי השוכן בצדו האחורי של מלון פלמינגו. בגן החיות יש אגם עם מפלי מים גדולים ומרשימים, צמחייה טרופית עשירה ושלל ציפורים אקזוטיות מרחבי העולם, בין השאר להקות פלמינגו, ברווזים, פינגווינים ועוד. הכניסה למקום חופשית, פתוח מהשעה 08:00 בבוקר. בשעה 08:30 ניתן לסייע לעובדים להאכיל את הפלמינגו. כתובת: 3555S Las Vegas Blvd.

לשוט בגונדולה במלון ונציה

לא חייבים לטוס לונציה כדי לשוט בגונדולות בתעלות העיר מאחר ובמלון ונציה בלאס וגאס ממתינה לכם אטרקציה מלהיבה שגם הילדים אוהבים. המלון היפהפה מציע רשת תעלות מים עם מבנים שנבנו אחד לאחד כמו בניינים עתיקים בעיר ונציה שבאיטליה, ואין כמו שייט מלהיב בגונדולה כדי ליהנות מחוויה מרגשת ומיוחדת לכל המשפחה. כתובת:  3355S Las Vegas Blvd.

מוזיאון השעווה

בערים גדולות רבות ברחבי העולם יש סניף של מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, כך גם בלאס וגאס. המוזיאון ממוקם במלון ונציה, לכן אחרי השייט המהנה בגונדולה כדאי לקחת את הילדים לסיור במוזיאון השעווה וליהנות מעשרות פסלים מרשימים משעווה של אנשים מפורסמים, את רובם גם הילדים מכירים, והם ישמחו להצטלם לצדם. פתוח כל יום מהשעה 10:00. כתובת:  3355S Las Vegas Blvd.

מוזיאון דיסקברי לילדים

אתר חובה לילדים, המוזיאון מעניין ויש בו עשרות תצוגות ושלל מתקנים אינטראקטיביים כך שהילדים יכולים ללמוד בדרך חווייתית וייחודית מגוון נושאים הקשורים למדע וטכנולוגיה. שעות הפעילות: כל יום בין השעות 10:00-17:00. כתובת: 360Promenade Pl.

הר הגעש במלון מיראז'

במלון ויראז' מתקיים מדי ערב מופע מדהים ועוצר נשימה של הר געש המתפרץ במופע מדליק ומרגש של להבות אש, תימרות עשן ונחשולי מים גדולים. מומלץ לקחת את הילדים כדי לצפות יחד במופע הוולקני המרשים, המופע מתקיים מדי ערב בין השעות: 19:00-23:00. כתובת: 3400S Las Vegas Blvd.

אקווריום הכרישים במלון מנדליי ביי

אין לפספס ביקור באקווריום הגדול שממוקם במלון מנדליי ביי, באקווריום המרשים בגודלו חיים שלל יצורי ים כמו כרישים, להקות דגים, תנינים, צבי ים, צלופחים ועוד. יש מערה עם חלונות זכוכית החוצה את האקווריום וכך ניתן לצפות מקרוב בכרישים ובשאר היצורים. פתוח כל יום בין השעות: 08:00-20:00. כתובת:3950S Las Vegas Blvd.

מופע המזרקות במלון בלאג'יו

חוויה מדהימה וייחודית לכל המשפחה, מופע המזרקות המזמרות ממוקם ברחבת הכניסה למלון בלג'יו המפורסם, הצפייה במופע בחינם. מדי ערב המופע המרשים מתחיל ותיירים רבים מגיעים על מנת לצפות בו לכן עשוי להיות מעט עמוס וצפוף במקום. עם זאת, זו חוויה מדהימה עבור הילדים וגם למבוגרים, המופע החווייתי משלב מופעים של מזרקות מים, אש, קול ומוסיקה. כתובת: 3600S Las Vegas Blvd.

מופע אור קולי ברחוב פרמונט

מופע מדהים המתקיים על התקרה המקורה של רחוב פרמונט, המופע נערך מדי יום בשעות הערב, החל מהשעה 18:00 או 20:00 בהתאם לעונה, ועד לחצות. זהו מופע אור קולי עוצר נשימה עם תצוגה מדליקה של אורות, צבעים ומוסיקה. לאורך הרחוב פזורים שלל בתי קזינו התורמים לאווירה המיוחדת עם מופעי אורות משלהם, בערב מתקיימים גם מופעים מוסיקליים שונים לאורך הרחוב, ולבעלי לב חזק כדאי לנסות את האומגה לאורך הרחוב.

אגם מיד וסכר הובר

במהלך הטיול המשפחתי בלאס וגאס כדאי לשכור רכב על מנת לטייל בשמורת הטבע המדהימה של אגם מיד וסכר הובר. סכר הובר עצום בגודלו, הוקם בשנת 1936 במטרה לאגור את המים כדי להפיק חשמל. אפשר לטייל על הגשר התלוי מעל הסכר וליהנות מנוף מרהיב ביופיו. אגם מיד המלאכותי משתרע לאורך כ-190 ק"מ, יש בו שלל אטרקציות לכל המשפחה כמו דייג, שייט, חופי רחצה, סקי מים, מרינות עם יאכטות ועוד.