ניו יורק עם ילדים

ניו יורק מציעה שלל אפשרויות לבילוי עם הילדים, יש בה אינספור אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים המתאימים במיוחד לטיולי משפחות. כדאי לבחור את האטרקציות מראש בהתאם למזג האוויר, במיוחד אם מתכננים לבקר בעונת החורף מאחר והטמפרטורות צונחות מטה. העיר מציעה אטרקציות נפלאות ומקוריות: פארקים גדולים עם מתקני שעשועים, גני חיות, מוזיאונים מעניינים עם פעילויות לילדים, פארקי שעשועים גדולים ועוד.
 
העיר ניו יורק, הנקראת בפי רבים גם "התפוח הגדול", נחשבת ליעד תיירותי פופולרי, למעלה מ-40 מיליון תיירים מבקרים מדי שנה, ביניהם גם משפחות עם ילדים. טיול משפחתי בעיר מבטיח לכם ולילדים חוויה בלתי נשכחת ושלל פעילויות נפלאות, ללא הפוגה. לפניכם 10 דברים בניו יורק שאסור לפספס בטיול המשפחתי:
תמונת נוף בניו יורק
תמונת נוף בניו יורק

פסל החירות

פסל החירות הוא הסמל הידוע והמפורסם ביותר של העיר ואולי של ארה"ב כולה. אין לפספס ביקור במקום, כדאי לקחת מעבורת של סטאטן איילנד כדי לצלם את הילדים על רקע הפסל מרחוק, במהלך השייט המהנה ניתן להתרשם מקו הרקיע של העיר ובעיקר מגורדי השחקים הנישאים אל על, מחזה מרשים ועוצר נשימה. כמו כן, כדאי לבקר בפסל עצמו אך חשוב לדעת כי המקום עמוס בתיירים לכן הילדים עלולים לאבד את סבלנותם.

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו

אל תפספסו ביקור במוזיאון השעווה מאדאם טוסו, מעבר לתצוגה של הפסלים המרשימים יש במקום תצוגה אינטראקטיבית המבטיחה הנאה מושלמת לילדים כמו נהיגה במונית צהובה. הילדים לבטח ישמחו להצטלם עם הכוכבים האהובים עליהם, וגם להורים מובטחת חוויה מדהימה. המוזיאון עמוס במבקרים לכן כדאי להגיע בבוקר מוקדם. כתובת: 234 West 42nd Street, between 7th and 8th Avenues.

מוזיאון הילדים

מוזיאון הילדים נמצא במנהטן, קל להגיע אליו ברכבת התחתית, יש בו תצוגות מתחלפות מעניינות בשלל תחומים ושפע פעילויות עם מיצגים אינטראקטיביים בהם הילדים מוזמנים לגעת כדי לחוות את הנושא וליהנות מחוויה נפלאה ומקורית. שעות פעילות: פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-17:00, בשבת עד לשעה 19:00. כתובת: Tisch Building at 212 West 83rd Street.

מוזיאון המדע

אתר חובה לטיול משפחות בניו יורק, המוזיאון גדול ומרשים ביופיו, יש בו תצוגות מעניינות לילדים בכל הגילאים ולמבוגרים, אולם הדינוזאורים אהוב במיוחד על הילדים. במקום מוקרנים סרטים מדהימים בתלת מימד ויש מיצגים אינטראקטיביים המאפשרים לילדים ללמוד על נושאים מדעיים בדרך חווייתית. פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-17:45, כתובת: Central Park West at 79th Street.

חנות דיסני בטיימס סקוור

חנות הדגל של דיסני ממוקמת בכיכר הטיימס סקוור, אטרקציית חובה לכל המשפחה. החנות עצומה בגודלה ויש בה שלל דמויות אהובות ופופולריות שכל הילדים אוהבים, יש בחנות אוסף מרשים בשלל צורות של הדמויות המוכרות מהסרטים והסדרות, בובות, מוצרים שונים, צעצועים ומשחקים. הילדים מורשים לגעת בצעצועים שונים ולשחק להנאתם. כתובת: 1540 Broadway.

גן החיות של ברונקס

גן החיות המפורסם של ברונקס נוסד בשנת 1899, נחשב לגן החיות העירוני הגדול ביותר בארה"ב. במקום יש למעלה מ-4,000 בעלי חיים, ביניהם אריות, נמרים, דובים, פינגווינים ועוד. בגן החיות המרשים יש גם אולם קולנוע, מתקני שעשועים ודוכני אוכל. פתוח מדי יום בין השעות: 10:00-16:30, כתובת: 2300 Southern Blvd, Bronx.

פארק השעשועים בקוני איילנד

פארק שעשועים ותיק וגדול עם שלל מתקנים לכל הגילאים. הילדים ישמחו לבלות במקום וליהנות מבילוי ברכבת ההרים המפורסמת, בגלגל הענק ובשלל המתקנים הנוספים. חוויה נפלאה לכל המשפחה, יש במקום גם דוכני מזון, מופעים ושלל פעילויות. כתובת: 1000 Surf Avenue Brooklyn.

חנות הדגל של לגו

חנות הדגל של חברת לגו ממוקמת במגדל רוקפלר במנהטן, חוויה שאין להחמיץ. החנות משתרעת על פני שטח עצום בגודלו, יש בה פסלי ענק הבנויים מקוביות לגו, שולחנות משחק ואמצעי המחשה דיגיטליים לבניית דגמים מלהיבים בלגו. כתובת: 620 Fifth Avenue @ 50th Street.

האקווריום של ניו יורק

המקום נחשב לאתר חובה למשפחות עם ילדים, מומלץ גם על ידי טריפאדוויזור. המקום מרשים ביופיו, יש באקווריום הענק אלפי יצורי ים שונים כמו כרישים, צלופחים, אריות וכלבי ים, פינגווינים ועוד. המקום מציע מגוון פעילויות והפעלות לילדים. פתוח כל יום בין השעות: 10:00-16:30. כתובת: Surf Avenue & West 8th Street.
 
 
 
עשינו לכם חשק? הזמינו טיסה לניו יורק או חבילת נופש הכוללת גם מלון.