קניות ושווקים בברצלונה

תמונת נוף ברצלונה
טיסות לברצלונה ייקחו אתכם אל בירת חבל קטלוניה, העיר השנייה בגודלה בספרד, ואחת הערים האהובות ביותר במדינה בקרב תיירים מכל רחבי העולם. מדובר בעיר מאוד פופולארית עבור משפחות ויש הרבה אפשרויות  מהנות לטיול בברצלונה עם הילדים. יש שפע של אטרקציות בברצלונה המשופעת במבנים ארכיטקטוניים מרהיבים, רבים מתוכם של האמן הנודע גאודי, מרכזי תרבות, מרכזי אומנות, בילוי ופנאי, חיי הלילה בברצלונה נחשבים לתוססים מאוד. העיר מהווה בשנים האחרונות יעד תיירותי נחשק ופופולארי באירופה ורבים מאיתנו מזמינים חבילות נופש בברצלונה לאורך כל ימות השנה . יש גיוון מאוד גדול של בתי מלון בברצלונה - החל ממלונות פשוטים וכלה במלונות פאר.
ברצלונה, כמו כל יעד תיירותי נחשק אחר, מכילה בתוכה גם מגוון נרחב של מרכזי קניות, שווקים ססגוניים, והזדמנות מצוינת לסיבוב שופינג מפנק. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם רשימה של מרכזי קניות ושווקים עירוניים שפשוט אסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם בעיר.
 
תמונת נוף ברצלונה           תמונת נוף ברצלונה
 
 

קניות בברצלונה – רקע כללי

הסייסטה הספרדית המפורסמת קיימת גם ברחובות ברצלונה, ולמעט בתי הכלבו ומרכזי הקניות הגדולים, רוב החנויות בברצלונה יוצאים להפסקת צהריים בין השעות 14:00 ל-16:30. על כל המוצרים והשירותים בברצלונה תשלמו כ-7% מס, אותם תוכלו לקבל בחזרה עם יציאתם מהמדינה (וזאת במידה ואתם שוהים במקום פחות משלושה חודשים). עונת מבצעי סוף העונה מתחילה בברצלונה באמצע ינואר (סוף עונה- אופנת חורף) ובתחילת יולי (סוף עונה- אופנת קיץ). רוב מתחמי הקניות והחנויות בעיר פעילים בימים שני עד שבת, ואת ימי ראשון מומלץ להקדיש להיצע השווקים הצבעוניים הפזורים בכל רחבי העיר.
 
 
 
 

מרכזי קניות בברצלונה

 
 
LA  GLORIES
 
אחד ממרכזי הקניות והבילוי הפופולאריים ביותר בברצלונה. מתחם הקניות GLORIES פועל מדי יום (למעט ימי ראשון), בין השעות 10 בבוקר ל-10 בלילה, והוא מאפשר לכם ליהנות מחוויית שופינג ובילוי גם יחד. מתחם הקניות "גלוריאס" מכיל למעלה מ-200 חנויות הממוקמות בשלוש קומות בעלי כניסות ויציאות רבות היישר אל הרחוב הניצב בצורת כיכר ומאכלס שפע של מסעדות ובתי קפה מקומיים.
בתוך מתחם הקניות ממתין לכם חלל קולנוע גדול עם קרוב -20 אולמות, מגוון עצום של מותגי אופנה   (הכוללים בין היתר את: זארה, בנטון, פול& בר, מנגו, ספרינגפילד ועוד רבים וטובים), חנויות צעצועים, כלי בית וחפצי נוי, חנויות רהיטים, חנויות אופטיקה, אקססוריז, מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון מהיר.
 
 
ARENAS
 
קניון ארנה נחשב לאחד ממתחמי הקניות החדישים והמודרניים ביותר בברצלונה, והוא ממוקם בכיכר אספניה, לא הרחק מאצטדיון הקאמפ נואו. הקניון פועל בימים שני עד שבת, החל מהשעה 10 בבוקר ועד פתוח עד לקראת חצות, בשל ריבוי המסעדות ומקומות הבילוי הנמצאים בו. קניון הארנה מכיל למעלה מ-170 חנויות, כאשר בקומות התחתונות של הקניות תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון מקומיים, ובקומות הגבוהות של הקניון, ממתינות לכם חנויות האופנה והמותגים. כמו כן, בקומת הקניון מופעלת נקודת תצפית המאפשרת לכם ליהנות מכל הנוף המרהיב של ברצלונה. מומלץ לבקר באיזור בשעות החשיכה וליהנות ממחזה מרבים של אורות כחולים-ורודים הניבטים מכל חזיתות הקניון.
 
 
 
 
EL CORTE INGLES
 
רשת כולבו מקומית המפעילה מספר סניפים ברחבי ברצלונה. הסניף הראשי והגדול ביותר ממוקם בכיכר קטלוניה- כיכר התיירות המרכזית בעיר. בסניף זה תמצאו קומה שלמה של מעדני גורמה, מסעדות ובתי קפה, וביתר קומות הכולבו (סך הכול -7 קומות של שופינג) תוכלו ליהנות ממגוון פריטי הלבשה, הנעלה, אקססוריז, כלי בית, מתנות ומוצרי קוסמטיקה. כמו רוב מתמחי הקניות בברצלונה, גם ה-קורט אינגלס פתוח בימים שני עד שבת בין השעות 10 בבוקר ל-10 בלילה. רשת הכולבו מעניקה הנחות לתיירים בכל סניפיה הפזורים ברחבי ברצלונה.
 
 
 
 
L'lla
 
מרכז קניות יוקרתי ואקסקלוסיבי המשרת בעיקר את תושביה המבוססים והאמידים של העיר. בתוך מתחם הקניות המודרני והמרשים תמצאו למעלה מ-150 חנויות, מתחם תיירות המאכלס 2 מלונות ומרכזי ספורט וקנטרי. רוב חנויות הקניון הן חנויות מעצבים ומותגי על אופנתיים, גלריות ייחודיות ומסעדות גורמה.
 
 
 
 
HERON OUTLET
 
קניון העודפים של חברות האופנה המובילות. הקניון פעיל לאורך כל ימות השבוע (כולל ימי ראשון), והוא ממוקם בשדרות ריו דה ז'נרו שבעיר. בין מותגי האופנה הפועלים בקניון תמצאו את: דיזל, פול&בר, מנגו ועוד. היצע הפריטים האופנתיים לצד המחירים המשתלמים הופכים את הביקור במקום לחגיגת אופנה ושופינג!
 
 
 
 
DIAGONAL MAR
 
אחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בברצלונה, ממוקם בשדרת הקניות הנחשבת ביותר של העיר, שדרות דיאגונל, הנמצא בקרבת הים. בתוך מתחם הקניות תמצאו שפע של בתי אופנה, חנויות בוטיק, מסעדות, טאפאס-ברים, בארים מקומיים, אולמות קולנוע ועוד מתחמי בילוי לכל המשפחה. המתחם פועל בין הימים שני לשבת, החל מהשעה 10 בבוקר ועד ל-10 בלילה.
 
 
 
 

חנויות קונספט ששווה לכם להכיר...

 
 
LA FUENTA
 
חנות קונספט ענקית המתמחה ביינות ספרדיים ומגוון משקאות אלכוהול מקומיים. החנות נחשבת למרכז תרבותי עבור חובבי היין והחיים הטובים, והיא ממוקמת בכיכר סבסטיאן באך.
 
 
 
 
IGUAPOP
 
חנות קונספט העוסקת בתחום האומנות הפופולארית (פופ) ועיצוב. בחנות תמצאו גלריית עבודות פופ אומנותיות למכירה, והיצע נרחב של ספרים, פוסטרים ומזכרות מדליקות מתחומי האומנות והעיצוב השונים. החנות ממוקמת ב- CARRER COMER 15 , והיא מומלצת לכל חובבי האומנות המודרנית.
 
 
 
 
PLIMA
 
חנות קונספט המתמחה במגוון כלי בית מקוריים ומדליקים במיוחד, כאשר גולת הכותרת של החנות היא קולקציית השטיחים הייחודיים של צמד המעצבות "נני&מרקינה". החנות ממוקמת בכיכר ולנסיה.
 
 
 
 

שווקים בברצלונה

 

 
MERCAL DE SANTA CATARINA
 
שוק מקומי הנמצא במרכז רובע בורן בברצלונה. שוק סנטה קטרינה ממוקם בתוך מבנה ייחודי בעל גג מרשים וצבעוני, שרק בשביל יופיו שווה לכם להגיע למקום. ברחבי השוק תוכלו ליהנות מהיצע אנין של טאפאסים מקומיים, בתי קפה, דוכני מזון, פירות, ירקות, בשרים, תבלינים ועוד. כמו כן, תמצאו במקום דוכנים המתמחים בממכר יינות, שמנים ומוצרי קוסמטיקה מהטבע.
 
 
 
 
La Boqueria
 
המהדורה התיירותית של שוק סנטה קטרינה. שוק La Boqueria ממוקם לאורך הרמבלה, ולאורך כל שעות הפעילות במקום (8 בבוקר עד 8 בערב), הוא עמוס בתיירים ומבקרים מקומיים. ברחבי השוק היצע נרחב של דוכני מזון, שוק בשרים, שוק דגים ופירות ים , שוק פירות וירקות, שוק גבינות ומאפים ועוד. השוק פעיל בימים שני עד שבת, והוא נחשב לאחד מהשווקים הצבעוניים, התוססים והשוקקים ביותר בברצלונה.
 
 
 
 

חנויות העתיקות של הרובע הגותי

 
 
בכל רחובות הרובע הגותי תוכלו למצוא מגוון נרחב של חנויות לממכר עתיקות, החל מתכשיטים ייחודים וכלי כסף עתיקים ועד למנורות צבעוניות ומהריבות מתקופות שונות בהיסטוריה המקומית.
 
 
 
 
ART MARKET
 
שוק אומנויות ייחודי וצבעוני, המרכז בתחומו את כל האמנים הצעירים והחדשניים הפועלים בברצלונה. השוק פעיל לאורך כל סוף השבוע הראשון של כל חודש (ימים שבת וראשון), והוא מאפשר לכם הצצה אל עולמם הצבעוני והמלא דמיון של האמנים המקומיים.
 
 
 
 
MERCAT DE SAN ANTONI
 
שוק המטבעות והספרים המשומשים הגדול ביותר בברצלונה. השוק פעיל בימי ראשון בלבד, בין השעות 9 בבוקר ועד ל-2 בצהריים, והוא מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של דוכני מטבעות ואוספים מכל העולם, דוכני ספרים משומשים, דוכני עתיקות ומגון דוכני מזון של רוכלים מקומיים.
 
 
 
השווקים המקומיים, מרכזי הקניות החדישים וחנויות הקונספט הייחודיות הם רק חלק מחוויית הנופש בברצלונה. זה הזמן לברר לגבי הדילים וחבילות הנופש בברצלונה, וליהנות מכל ההיצע התרבותי, ההיסטורי והתיירותי הממתין גם לכם בבירת חבל קטלוניה!